MOTOGP A TELE5
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
MOTOGP A TELE5
Heu sentit alguna cosa dels comentaristes?
Qui creieu que haurien d'agafar per comentar les curses, tot pensant que es una televisio pro i super espanyolista...
Jo enyoro en Valentín Requena!!!!
L'ernest Riveras hauria de presentar Gran Hermano, o pitjor, (i millor per a ell), la bazòfia d'Eurovision!!!!!!!!!!!!!!!
No se m'acut ningú, però m'hi jugo un pèl de la patilla a que fitxen l'Àngel Nietu també... i... mmmmmmmm... Sete Gibernau?????
Com ho veieu?
Heu pensat alguna vegada com serian les curses des d'un punt de vista estrictament català? Massa, vamos...
Salut
Qui creieu que haurien d'agafar per comentar les curses, tot pensant que es una televisio pro i super espanyolista...
Jo enyoro en Valentín Requena!!!!
L'ernest Riveras hauria de presentar Gran Hermano, o pitjor, (i millor per a ell), la bazòfia d'Eurovision!!!!!!!!!!!!!!!
No se m'acut ningú, però m'hi jugo un pèl de la patilla a que fitxen l'Àngel Nietu també... i... mmmmmmmm... Sete Gibernau?????
Com ho veieu?
Heu pensat alguna vegada com serian les curses des d'un punt de vista estrictament català? Massa, vamos...
Salut
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: MOTOGP A TELE5
mentre no posin la Esteban i el Jorge Javier aquell :mrgreen: :mrgreen: la pena es que no las retransmeteixin per la radio i aixi podriem fer com amb el futbol.
-
- Presentats
Ostia no donis idees, que aquests per l'audiència posen l'Aznar (ecs!)... de comentarista...
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
u sho podeu imaginar qualsevol paio que el més aprop d'un moto que ha estat es de una moto Feber.
A mi m'amoina que ara sense pauses es veien de puta mare i T5 son els reis de la publicitat, ... :enfaduu
A mi m'amoina que ara sense pauses es veien de puta mare i T5 son els reis de la publicitat, ... :enfaduu
-
- Presentats
Doncs ja t'hi pots posar de peus, nano... tornarem als quadrets petitets a baix a l'esquerra... (s'adjunta lupa)... i mentrestant l'anunci basura gros... f%&?!
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
esque SBK era infumable :crys
-
- Presentats
Si, almenys ho podies veure!!
A veure si SBK ho agafa TV1... sera cert?
A veure si SBK ho agafa TV1... sera cert?
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
-
- Presentats
...O com jo, que pago el minim a Digital Plus per tenir l'Eurosport...
:( :( :( :( :(
:( :( :( :( :(