Estem apanyats...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Estem apanyats...

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 21, 2011 3:13 pm

Imatge

[cell class=spoiler] Mireu la da la foto que surt la RT-1200 amb una parella.... :crys [/cell]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Estem Apanyats...

Entrada Autor: 650X » ds. maig 21, 2011 3:38 pm

Trajecte Bcn - Girona d'avui al matí, amb ronda de dalt inclosa (un tall colapsada per accident)

Anem a sumar:

Intercomunicador GPS+Música+Tlf
200€ + 3p
Adelantar per la dreta a l'autopista els cotxes que des de que surten de Bcn fins que arriben on sigui no pasen de 110km/h i no deixen el carril de la esquerra ni a la de tres.
200€
Trepitjar línia continua
200€
Circular per el voral en un semàfor per posar-me a davant
100€
Circular entre els cotxes a la ronda de dalt en colapse (es que no hi ha voral!)
200€

900€ i 3 punts menys...i m'he deixat les velocitats per no ferir sensibilitats

Avui quan surti de la feina m'en vaig directe a confessar :crys

deu ni dó quin feix...

Salut

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dg. maig 22, 2011 12:17 pm

Cullo. . . Quin canguelis!!!

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dg. maig 22, 2011 5:30 pm

Fa uns anys, en plena transició, en Quico Pi de la Serra ho va comprimir en una dita famosa i títol d'una de les seves cançons:

Si els fills de puta volessin, no veuríem mai el sol !

pd: El mateix Quico esplicava: Si algú se sent eludit, i té ales, que no voli :mrgreen:

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. maig 22, 2011 7:04 pm

bones!!!!!

circular usando intercoparellamunicadores, 200 € i 3 punts

jo, que bien, jo no els vaig comprar de contrabando, no els vaig comprar a la Xina, que els vaig comprar legalment

i ara tinc que paga una multa, si els faig servir,

pero tinc que aguantar al sord del 206, que va amb els manolo's a tope o als ca.....pullos de la moto blanca i que van en parella, i amb l'emisora a tota hostia

aixo fa que pensi com en Mourinho, NO SE - PORQUE?????

salut............i que li donguin als cervells que es preocupan per la nostra seguretat
SOCI A.M.M. 16284

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dg. maig 22, 2011 11:52 pm

Collons, lo dels intercomunicadors m'ha tocat els collons, ja que els faig servir cada dia...la mare que els va parir !!!! Lo de les trepitjar la linea contínua també fot fàstic....estem envoltat de gilipolles !!!

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. maig 23, 2011 12:11 am

Ja sabeu,la pròxima sortida mensual la farem amb tren.Vaja colla
de fills de sa mare :enfaduu
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. maig 23, 2011 11:00 am

M'agradaria acabar d'una vegada per totes amb els cervells de mosquit que decideixen aquestes coses...
A sobre de totes aquestes animalades fetes i pensades des d'un despatx per culs sedentaris retrassats, hem d'aguantar com condueix la gent en inferioritat, garrulos per la carretera pensant-se kings of the road fent el santissim gilipolles perque la seva cervellera (quina?) no dona per mes... manca de respecte viari... prohibicions aqui, allà, mes enllà... radars recaptatoris, trampes, carreteres en mal estat...

A sobre això?

Trepitjar una línia en moto.. que fa mal a algú? es un avantatge per la circulació, per nosaltres... si es fa amb cura i sense presses va molt be...

El tema de fer un canvi de sentit al mig de la carretera i circular per l'arsén jo no ho faig, i trobo be que es sancioni...

Però... per què prohibeixen els intercomunicadors i les botigues en son plenes? Que els f...

l'ITV caducada? que sigui gratuïta i segur que no n'hi hauran tants, de caducats...

Utilitzar la carretera per traçar? si no ve ningu de cara i amb visibilitat... no veig que faci cap mal...

Fer wheelies... que vols que et digui... hi ha cotxes que fan coses pitjors...
Intermitents? collons, el 70 % de la gent no assenyala res... això està bé, sempre que comencin per les furgonetes, repartidors, taxis, cotxes... i un llarg ehem.

AI RECOLLONS! mira per on, circular amb pneumàtics en mal estat (imperdonable i bàsic per a la seguretat) i no portar papers ni assegurança.. NO TÉ SANCIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sincera i senzillament acollonant... tercer món, companys... tercer món.... pagant serveis de primer, és clar.

Per cert... si portem pneumàtics en mal estat... perquè serveix l'ITV, dic jo?

Salut i indignació

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dl. maig 23, 2011 1:52 pm

bones!!!!

com son aquets d'Honda, resulta que els intercomunicadors, son accesoris

van a mitjas amb trafic??
:eyes :eyes :eyes :eyes

http://www.honda-montesa.es/catalogos/a ... ldwing.pdf

salut
SOCI A.M.M. 16284

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dl. maig 23, 2011 11:01 pm

Em podeu confirmar que estan prohibits els intercomunicadors bluetooth?
Algu sap el texte legal on surt això?

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dl. maig 23, 2011 11:21 pm

BOE 24-11-2009
http://www.boe.es/boe/dias/2009/11/24/p ... -18732.pdf

"Artículo 65

...

4. Son infracciones graves, cuando no sean constitutivas de delito, las
conductas tipificadas en esta Ley referidas a:

...

f) Conducir utilizando cascos, auriculares u otros dispositivos que disminuyan
la obligatoria atención permanente a la conducción."

Sanció econòmica i 3 punts.
"17. Conducir utilizando cascos, auriculares u otros dispositivos que
disminuyan la atención a la conducción o utilizar manualmente
dispositivos de telefonía móvil, navegadores o cualquier otro
sistema de comunicación. Conforme a los avances de la tecnología,
se podrán precisar reglamentariamente los dispositivos incluidos en
este apartado
"

Fixeu-vos en el texte en negreta. La meva interpretació de la llei és que la utilització de intercomunicadors és sancionable, però que l'eventual evolució tecnològica pot permetre-ho en un futur. Ara no et deixo, però potser d'aquí un temps si. Incongruència 2.0.
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 23, 2011 11:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Xagago1973
Presentats
Entrades: 137
Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
Ubicació: Graugés (Avià)

Entrada Autor: Xagago1973 » dt. maig 24, 2011 12:12 am

home, jo lo que si em fa molta :enfadat RABIA :enfaduu es que t'adelantin per la dreta, o trobo molt be! per el demés, doncs te tela... no si posen per res, no.
ho sento però algú ho avia e dir...
Xagago1973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 12:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. maig 24, 2011 9:19 am

Si t'adelanten per la dreta es que tu podries anar pel carril aquell, independentment de la velocitat que vagis o la que esta permesa. SI algú té més pressa que tu es el seu problema, pero per regla general hem d'anar pel carril més a la dreta millor. Estic fart de la gent que agafa l'autopista i es queda al carril del mig... Si hi ha gent que corre més que jo i tinc el carril de l'esquerra ocupat, i jo corro mes que el panoli que hi ha al mig, haig d'adelantar per la dreta per c... ELL HAURIA D'ANAR PEL CARRIL DE MES A LA DRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pero hi ha poca gent que conduïnt pensi amb els altres...

PENSAR QUE NO ES VA SOL CONDUINT ES LA BASE DEL RESPECTE I LA BASE PER REDUïR ACCIDENTS.

SEMPRE HI HA GENT MES RAPIDA I MES LENTA AL VOLTANT NOSTRE.

Xagago1973
Presentats
Entrades: 137
Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
Ubicació: Graugés (Avià)

Entrada Autor: Xagago1973 » dt. maig 24, 2011 10:00 am

[quote user="Fjodor" post="170102"]Si t'adelanten per la dreta es que tu podries anar pel carril aquell, independentment de la velocitat que vagis o la que esta permesa. SI algú té més pressa que tu es el seu problema, pero per regla general hem d'anar pel carril més a la dreta millor. Estic fart de la gent que agafa l'autopista i es queda al carril del mig... Si hi ha gent que corre més que jo i tinc el carril de l'esquerra ocupat, i jo corro mes que el panoli que hi ha al mig, haig d'adelantar per la dreta per c... ELL HAURIA D'ANAR PEL CARRIL DE MES A LA DRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peró hi ha poca gent que conduint pensi amb els altres...

PENSAR QUE NO ES VA SOL CONDUINT ES LA BASE DEL RESPECTE I LA BASE PER REDUïR ACCIDENTS.

SEMPRE HI HA GENT MES RAPIDA I MES LENTA AL VOLTANT NOSTRE.[/quote]

jo crec que condiciona molt el limit de velocitat, abans si que no tots els cotxes arribaven als 120Km/h o els 110Km/h d'ara, però si ja vas al màxim permès, per que vols córrer mes??
no es que jo sigui d'aquests "panolis" però hi ha casos hi casos....
:eyes
Imatge

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. maig 24, 2011 10:07 am

Estic d'acord amb tu... pero crec que aixo es APART de la velocitat. Es de concepte... per no emprenyar... tu al costat.. i si algu vol passar a 200 es el seu problema...

Salut!
:cerv

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dt. maig 24, 2011 4:56 pm

[quote user="Caganer" post="170076"]BOE 24-11-2009
http://www.boe.es/boe/dias/2009/11/24/p ... -18732.pdf

"Artículo 65

...

4. Son infracciones graves, cuando no sean constitutivas de delito, las
conductas tipificadas en esta Ley referidas a:

...

f) Conducir utilizando cascos, auriculares u otros dispositivos que disminuyan
la obligatoria atención permanente a la conducción."

Sanció econòmica i 3 punts.
"17. Conducir utilizando cascos, auriculares u otros dispositivos que
disminuyan la atención a la conducción o utilizar manualmente
dispositivos de telefonía móvil, navegadores o cualquier otro
sistema de comunicación. Conforme a los avances de la tecnología,
se podrán precisar reglamentariamente los dispositivos incluidos en
este apartado
"

Fixeu-vos en el texte en negreta. La meva interpretació de la llei és que la utilització de intercomunicadors és sancionable, però que l'eventual evolució tecnològica pot permetre-ho en un futur. Ara no et deixo, però potser d'aquí un temps si. Incongruència 2.0.[/quote]

Gràcies. Però això és el que ja hi havia abans, no?
En tal cas jo entenc que uns altaveus integrats al casc en cap cas son ni "cascos" ni "auriculars", és a dir aparells que van dintre de l'orella.
Si "disminuyen o no la atención", ja és interpretable, però exactament igual que el GPS sense veu, o un botó de la funció de l'ordinador (consum, velocitat mitjana, etc), un interruptor dels punys calefactats, o dels anti-boira, etc, o la caràtula d'una ràdio d'un cotxe, o el cendrer on cal apuntar la cigarreta, no? O la emisora dels Mossos d'Esquadra per posar el cas ...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 4:58 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Caganer
Presentats

Entrada Autor: Caganer » dt. maig 24, 2011 5:07 pm

[quote user="Cuco" post="170154"]
Gràcies. Però això és el que ja hi havia abans, no?[/quote]
Correcte

En tal cas jo entenc que uns altaveus integrats al casc en cap cas son ni "cascos" ni "auriculars", és a dir aparells que van dintre de l'orella.[/quote]
INCORRECTE. Els de dintre la orella son intrauriculars, els de fora són supraauriculars o circumauriculars. Tots són auriculars. Per tant, tots prohibits.

Si "disminuyen o no la atención", ja és interpretable, però exactament igual que el GPS sense veu, o un botó de la funció de l'ordinador (consum, velocitat mitjana, etc), un interruptor dels punys calefactats, o dels anti-boira, etc, o la caràtula d'una ràdio d'un cotxe, o el cendrer on cal apuntar la cigarreta, no? O la emisora dels Mossos d'Esquadra per posar el cas ...[/quote]
CORRECTE. En última instància, com es pot demostrar que portes l'intercomunicador encès en el moment que l'agent et para? Un cop has parat l'agent pot veure si la llum del dispositiu és encesa, però en marxa, la cosa és més difícil de demostrar.

Al final, serà sempre la interpretació de la llei per part de l'agent, els atenuants o agreujants del moment, i sobretot, la correcta, efectiva i complerta lliberació d'endorfines que li hagi causat la seva parella la nit abans, qui decidirà l'eventualitat de la denúncia.

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dt. maig 24, 2011 10:14 pm

[quote user="Caganer" post="170156"][quote user="Cuco" post="170154"]
INCORRECTE. Els de dintre la orella son intrauriculars, els de fora són supraauriculars o circumauriculars. Tots són auriculars. Per tant, tots prohibits. [/quote]

Reconec que la resposta és complerta, concreta i força acurada, però en el meu recurs jo encara no em donaria per vençut, doncs malgrat la wikipedia va per aquí: http://es.wikipedia.org/wiki/Auriculares, el cert és que les lleis espanyoles s´han d'interpretar en el seu sentit textual d'acord amb el diccionari de la llengua de la RAE, que ens diu: "auricular: 3. m. En los aparatos telefónicos y, en general, en todos los empleados para percibir sonidos, parte de ellos o pieza aislada que se aplica a los oídos."

En definitiva, que la clau està en que el giny sigui o no aplicat (interna o externament com bé dius), a l'orella, de tal manera que uns altaveus que no s'apliquen directament a la orella, ja sigui perquè entre la carlota del casc i la orella hi ha una certa distància o bé, simplement, perquè els hem posat en una part del casc que no dona a la orella (Mandíbula per exemple), caldria concloure que no són auriculars, sinó només altaveus: http://es.wikipedia.org/wiki/Altavoz, o segons la RAE: "
1. m. Aparato electroacústico que sirve para amplificar el sonido."
Consti que només és per ganes de agafar-se a un clau roent, davant de la injustícia de que es venguin perfectament homologats uns estris quin ús pel que sembla es vol prohibir (això sí, un cop ja els hem comprat ...)

Caganer
Presentats

Entrada Autor: Caganer » dc. maig 25, 2011 9:07 am

[quote user="Cuco" post="170182"]En definitiva, que la clau està en que el giny sigui o no aplicat (interna o externament com bé dius), a l'orella, de tal manera que uns altaveus que no s'apliquen directament a la orella, ja sigui perquè entre la carlota del casc i la orella hi ha una certa distància o bé, simplement, perquè els hem posat en una part del casc que no dona a la orella (Mandíbula per exemple), caldria concloure que no són auriculars, sinó només altaveus: http://es.wikipedia.org/wiki/Altavoz, o segons la RAE: "
1. m. Aparato electroacústico que sirve para amplificar el sonido."
Consti que només és per ganes de agafar-se a un clau roent, davant de la injustícia de que es venguin perfectament homologats uns estris quin ús pel que sembla es vol prohibir (això sí, un cop ja els hem comprat ...)[/quote]

Protesto señoría. :cool:

Tots els auriculars són altaveus. Però no tots els altaveus són auriculars. En particular, tots els altaveus incorporats a un casc han estat dissenyats "para percibir sonidos aplicados a los oídos", sigui quina sigui la distancia calota-orella (que gairebé mai supera 1-2cm).

És en aquest moment quan fiscal i jutge es miren, assenten amb el cap, cop de massa a la taula i.... cas tancat! ;)

És ben curiós com la parafernàlia en dret es basa en apreciacions d'interpretació i habilitat dialèctica. El que pot semblar clarament un delicte, es pot arribar a "maquillar" fins al punt de convertir en víctima al propi assassí. :shock:
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 25, 2011 9:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 25, 2011 9:38 am

És que tan costa pensar una miqueta les coses ? Perquè es fan les lleis de forma tan patatera i absurda sense plantejar-se res ? Que Potser no és molt més perillós haver de comunicar-se a crits amb la visera aixecada girant el cap ?

És el mateix que els portabicis homologats a tot Europa i que a l'estat espanyol et multen perquè no els permet el codi de circulació, llavors es dóna la paradoxa de què fer amb un francès o un alemany que circula per aquí amb el portabicis homologat a europa i lògicament vàlid al seu país...

Un cas de lleis en que em trobo inmers ara mateix: en una contracta d'obra o serveis l'empresa contractada ha de cedir al contractant dades dels treballadors que faran la feina (TC2, nòmines, ...), però determinats aspectes de la llei de protecció de dades personals txoquen frontalment amb la legalitat d'aquesta cessió, obligatòria per llei (estatut dels treballadors) de manera que cumplint la llei fil per randa pots cometre una il·legalitat. Per resoldre aquesta paradoxa he necessitat un informe de la AGPD de 6 pàgines que llavors un advocat m'ha hagut de traduir a llenguatge humà.... estan bojos aquests romans.

nois, això fa cagar ! perdoneu però algú ho havia de dir...
-----------

Respon

Torna a “General”