Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
UN DOCUMENT HISTÒRIC
[youtube]p5DpSRrpcxU&nofeather=True[/youtube]
0.00 Casc Climax?
0.16 Husqvarna darrer model?
0.44 Sortida moto parada. Ossa
1.20 Protecció "Barbour"
1.55 Afeccionat amb boina i menjant raïm. Impagable
2.05 Directament tret d'una pelicula d'en Berlanga
3.14 M620. Encara està igual?
3.53 Escola Sacot
4.44 Hospital mòbil Dr. Costa
[youtube]p5DpSRrpcxU&nofeather=True[/youtube]
0.00 Casc Climax?
0.16 Husqvarna darrer model?
0.44 Sortida moto parada. Ossa
1.20 Protecció "Barbour"
1.55 Afeccionat amb boina i menjant raïm. Impagable
2.05 Directament tret d'una pelicula d'en Berlanga
3.14 M620. Encara està igual?
3.53 Escola Sacot
4.44 Hospital mòbil Dr. Costa
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 21, 2011 5:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Impressionant video que descobreix la veritable essència de l'enduro quan encara estava ben vist. :eyes


- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Un document impagable. M'ha portat una mica a la infància, quan al poble s'hi van fer proves del Mundial d'Enduro durant uns anys, els primers anys dels dipòsits de plàstic, els bons anys de les Maico, SWM, Ancilloti... i els pilots xecs. Ai, anar al bosc amb bicicleta a veurel's... allò era vida!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Jo si que al 71 ja voltava, però en bicicleta ;)
Una peli boníssima i la música és genial però no sento la pandereta, només les castanyoles :mrgreen:
Una peli boníssima i la música és genial però no sento la pandereta, només les castanyoles :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
certament avui dia fan riure aquestes imatges, semblen uns afeccionats, amb aquestes motos amb suspensions de fireta i unes trialeres que ara fan riure, però a aquell temps no :roll:
jo vaig ser a la sierra de Madrid a l´any 1971 , aquell temps estudiava a Madrid i ja tenia moto - una Derbi Pirineus 74 cc ( a l´any seguent em vaig comprar una Ossa Enduro ex-oficial com la que es veu a les imatges) i corrien el mundial de 2 dies Tot Terreny allà , el equip Ossa oficial
estava compost per Giró ( l´enginyer que dissenyaba les Ossa i fill del amo , Millet, Tonneau, Tell i Hicks , també corria com a provador el Mick Andrews) també hi corria en Miquel Monràs de Sabadell en la categoria Junior ( i que va guanyar aquest any 1971 ) i que alguna vegada havia sortit a " entrenar " amb ell, els dos amb una Ossa Enduro 250 en aquells temps s´entrenava , per exemple, pujant a dalt a la Mola al massis de Sant Llorenç del Munt :roll: o pujant a dalt al Puigmal , al Taga o a dalt el Matagalls.....

Ps.- Al minut 0´44 es una ossa Stiletto 230 cc. que es va evolucionar a l´any seguent a la Ossa Enduro 250 que es veu al minut 1,26 ( la que s´engega primer ) aqui estava encara de proves i no havia sortit al mercat.
També era molt curios veure a les motos de categoria 125 cc. com abans de la prova cronometrada i de acceleració, les seves motos, permetien intercanviar la roda de devant amb la de darrera , es a dir, la roda de darrera pasava a ser de 21 polsades i la de devant de 17, el que permetia augmentar el desarrollo, que estava precintat i no es podia canviar.
També la brigada de " paletes " i enginyer de camins " que portaven els de BMW a la categoria de 750 cc. que a vegades els cilindres no pasaven entre els rocs de les trialeres, i una brigada s´encarregava de fer uns pujadors amb pedres per " suavitzar " le dita trialera, d´amagatotis clar.
I també l´estricte control per part del comisaris politics dels pilots dels equips Jawa, CZ ,MZ, Simpson etc. dels països dits del Telón de Acero, que estaven constantment controlats en les seves accions i confinats a les seves habitacions del hotel , a l´hora de confraternitzar amb els pilots " normals " no fos cas que es passessin al " enemig " :roll: :roll:
:roll: :roll:
jo vaig ser a la sierra de Madrid a l´any 1971 , aquell temps estudiava a Madrid i ja tenia moto - una Derbi Pirineus 74 cc ( a l´any seguent em vaig comprar una Ossa Enduro ex-oficial com la que es veu a les imatges) i corrien el mundial de 2 dies Tot Terreny allà , el equip Ossa oficial
estava compost per Giró ( l´enginyer que dissenyaba les Ossa i fill del amo , Millet, Tonneau, Tell i Hicks , també corria com a provador el Mick Andrews) també hi corria en Miquel Monràs de Sabadell en la categoria Junior ( i que va guanyar aquest any 1971 ) i que alguna vegada havia sortit a " entrenar " amb ell, els dos amb una Ossa Enduro 250 en aquells temps s´entrenava , per exemple, pujant a dalt a la Mola al massis de Sant Llorenç del Munt :roll: o pujant a dalt al Puigmal , al Taga o a dalt el Matagalls.....

Ps.- Al minut 0´44 es una ossa Stiletto 230 cc. que es va evolucionar a l´any seguent a la Ossa Enduro 250 que es veu al minut 1,26 ( la que s´engega primer ) aqui estava encara de proves i no havia sortit al mercat.
També era molt curios veure a les motos de categoria 125 cc. com abans de la prova cronometrada i de acceleració, les seves motos, permetien intercanviar la roda de devant amb la de darrera , es a dir, la roda de darrera pasava a ser de 21 polsades i la de devant de 17, el que permetia augmentar el desarrollo, que estava precintat i no es podia canviar.
També la brigada de " paletes " i enginyer de camins " que portaven els de BMW a la categoria de 750 cc. que a vegades els cilindres no pasaven entre els rocs de les trialeres, i una brigada s´encarregava de fer uns pujadors amb pedres per " suavitzar " le dita trialera, d´amagatotis clar.
I també l´estricte control per part del comisaris politics dels pilots dels equips Jawa, CZ ,MZ, Simpson etc. dels països dits del Telón de Acero, que estaven constantment controlats en les seves accions i confinats a les seves habitacions del hotel , a l´hora de confraternitzar amb els pilots " normals " no fos cas que es passessin al " enemig " :roll: :roll:
:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 23, 2011 10:53 am, en total s’ha editat 10 vegades.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Ostres! Llagasta, ets un pou de ciència. Gràcies per compartir-ho.
El de la foto ets tú?
El de la foto ets tú?
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
VISCA! VISCA! recordava aquest video, i m'han sortit llàgrimes al tornar a veure'l... al 71 jo tenia 3 anys, pero es l'essencia de la que vinc... i esl'esperit REAL d'un dels millors esports i mes durs que existeix (amb aquest esperit), i per mi, el mes bonic del motociclisme.
Llagasta, estic convençut que tu i jo ens hem vist a algun lloc, o ens coneixem. Cingles? Sant Feliu d Codines?
Tu havies fet trialsin?
Salut i gracies pel document.
Llagasta, estic convençut que tu i jo ens hem vist a algun lloc, o ens coneixem. Cingles? Sant Feliu d Codines?
Tu havies fet trialsin?
Salut i gracies pel document.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
[quote user="LLAGASTA" post="169952"]....................................................................................................També era molt curios veure a les motos de categoria 125 cc. com abans de la prova cronometrada i de acceleració, les seves motos, permetien intercanviar la roda de devant amb la de darrera , es a dir, la roda de darrera pasava a ser de 21 polsades i la de devant de 17, el que permetia augmentar el desarrollo, que estava precintat i no es podia canviar.............................
:roll: :roll:[/quote]
Pots explicar-ho una mica millor? imagino que el que feien era canviar les gomes, però a la metixa llanta montaven una 17 o una 21? Tal com ho dius, entenc que normalment anaven amb 17 al darrera i 21 al davant? Com podien precintar el "desarrollo"?
Ei!, perdona la meva ignorància, però m'agrada aprendre dels que en sabeu.... :lol:
:roll: :roll:[/quote]
Pots explicar-ho una mica millor? imagino que el que feien era canviar les gomes, però a la metixa llanta montaven una 17 o una 21? Tal com ho dius, entenc que normalment anaven amb 17 al darrera i 21 al davant? Com podien precintar el "desarrollo"?
Ei!, perdona la meva ignorància, però m'agrada aprendre dels que en sabeu.... :lol:
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
si un dia voleu ja us en fare 10 centims, els 6 dies o copa de las nacions com anecdotas las 50 cc portaven 18 marxes reduien de 2 en 2 el equip Txec eran "profesionals", tots pertanyien al exercit, el seu autocar era meutad taller i portaben dutxes, la ajuda no estabe permesa, pro o casualitat es trobaven a terra uns discs de embagatxe, , amortidors, si la reparacio se la feian ells estaba permes, una prova espectaculaer era la de acceleracio i decibels, a la alçada del micro tallaban gas i embrague al mateix temps per so superar els decibels, mes totxo de paraule quan volgeu.
A i apart de els 6 dies es feian provas de 2 dies, aqui es van fer unes al Garraf i l'altre per la banda de Tarragona (Esplugue de Francoli).
Cordons si que soc gran :eyes
i portare un casc de l'epoca que guardo (un Cromwell) la visera no la trovo :???:
A i apart de els 6 dies es feian provas de 2 dies, aqui es van fer unes al Garraf i l'altre per la banda de Tarragona (Esplugue de Francoli).
Cordons si que soc gran :eyes
i portare un casc de l'epoca que guardo (un Cromwell) la visera no la trovo :???:
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 8:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
[quote user="Pasqual" post="170097"][quote user="LLAGASTA" post="169952"]....................................................................................................També era molt curios veure a les motos de categoria 125 cc. com abans de la prova cronometrada i de acceleració, les seves motos, permetien intercanviar la roda de devant amb la de darrera , es a dir, la roda de darrera pasava a ser de 21 polsades i la de devant de 17, el que permetia augmentar el desarrollo, que estava precintat i no es podia canviar.............................
:roll: :roll:[/quote]
Pots explicar-ho una mica millor? imagino que el que feien era canviar les gomes, però a la metixa llanta montaven una 17 o una 21? Tal com ho dius, entenc que normalment anaven amb 17 al darrera i 21 al davant? Com podien precintar el "desarrollo"?
Ei!, perdona la meva ignorància, però m'agrada aprendre dels que en sabeu.... :lol:[/quote]
si es molt fàcil i molt senzill, les boixes ( bujes ) i els tambors de les rodes ( on anaven les mordaces de frens ) eren identics tan a davant com a darrera , la corona i la cadena i també el tambor de fré quedaven fixes al basculant de darrere, només havies de treure la roda de devant i posarla a darrera i vicerversa , fàcil i ràpid.
les proves d´acceleració anaven amb roda 3,25x21" a darrera i 4,00 x 17 a devant..... i quant precintaven, o feien als tambors..... :roll: era una trampa però es feia la vista grossa i qusi bé totes les petites o feien.

tota la colla d´amics possant a punt la Ossa enduro 250 any 1972
:roll: :roll:[/quote]
Pots explicar-ho una mica millor? imagino que el que feien era canviar les gomes, però a la metixa llanta montaven una 17 o una 21? Tal com ho dius, entenc que normalment anaven amb 17 al darrera i 21 al davant? Com podien precintar el "desarrollo"?
Ei!, perdona la meva ignorància, però m'agrada aprendre dels que en sabeu.... :lol:[/quote]
si es molt fàcil i molt senzill, les boixes ( bujes ) i els tambors de les rodes ( on anaven les mordaces de frens ) eren identics tan a davant com a darrera , la corona i la cadena i també el tambor de fré quedaven fixes al basculant de darrere, només havies de treure la roda de devant i posarla a darrera i vicerversa , fàcil i ràpid.
les proves d´acceleració anaven amb roda 3,25x21" a darrera i 4,00 x 17 a devant..... i quant precintaven, o feien als tambors..... :roll: era una trampa però es feia la vista grossa i qusi bé totes les petites o feien.

tota la colla d´amics possant a punt la Ossa enduro 250 any 1972
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 9:31 am, en total s’ha editat 3 vegades.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
[quote user="Coes" post="170101"]si un dia voleu ja us en fare 10 centims, els 6 dies o copa de las nacions com anecdotas las 50 cc portaven 18 marxes reduien de 2 en 2 el equip Txec eran "profesionals", tots pertanyien al exercit, el seu autocar era meutad taller i portaben dutxes, la ajuda no estabe permesa, pro o casualitat es trobaven a terra uns discs de embagatxe, , amortidors, si la reparacio se la feian ells estaba permes, una prova espectaculaer era la de acceleracio i decibels, a la alçada del micro tallaban gas i embrague al mateix temps per so superar els decibels, mes totxo de paraule quan volgeu.
A i apart de els 6 dies es feian provas de 2 dies, aqui es van fer unes al Garraf i l'altre per la banda de Tarragona (Esplugue de Francoli).
Cordons si que soc gran :eyes
i portare un casc de l'epoca que guardo (un Cromwell) la visera no la trovo :???:[/quote]
Ja pots seguir explicant. No és cap totxo. El contrari. Ho trobo fascinant. És una época que tots hauriem de coneixer per entendre on estem ara. Com diu (o deia) en Raimon: "Qui no té memòria, perd identitat..."
A i apart de els 6 dies es feian provas de 2 dies, aqui es van fer unes al Garraf i l'altre per la banda de Tarragona (Esplugue de Francoli).
Cordons si que soc gran :eyes
i portare un casc de l'epoca que guardo (un Cromwell) la visera no la trovo :???:[/quote]
Ja pots seguir explicant. No és cap totxo. El contrari. Ho trobo fascinant. És una época que tots hauriem de coneixer per entendre on estem ara. Com diu (o deia) en Raimon: "Qui no té memòria, perd identitat..."
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
[quote user="LLAGASTA" post="170103"][quote user="Pasqual" post="170097"][quote user="LLAGASTA" post="169952"]....................................................................................................També era molt curios veure a les motos de categoria 125 cc. com abans de la prova cronometrada i de acceleració, les seves motos, permetien intercanviar la roda de devant amb la de darrera , es a dir, la roda de darrera pasava a ser de 21 polsades i la de devant de 17, el que permetia augmentar el desarrollo, que estava precintat i no es podia canviar.............................
:roll: :roll:[/quote]
Pots explicar-ho una mica millor? imagino que el que feien era canviar les gomes, però a la metixa llanta montaven una 17 o una 21? Tal com ho dius, entenc que normalment anaven amb 17 al darrera i 21 al davant? Com podien precintar el "desarrollo"?
Ei!, perdona la meva ignorància, però m'agrada aprendre dels que en sabeu.... :lol:[/quote]
si es molt fàcil i molt senzill, les boixes ( bujes ) i els tambors de les rodes ( on anaven les mordaces de frens ) eren identics tan a davant com a darrera , la corona i la cadena i també el tambor de fré quedaven fixes al basculant de darrere, només havies de treure la roda de devant i posarla a darrera i vicerversa , fàcil i ràpid.
les proves d´acceleració anaven amb roda 3,25x21" a darrera i 4,00 x 17 a devant..... i quant precintaven, o feien als tambors..... :roll: era una trampa però es feia la vista grossa i qusi bé totes les petites o feien.[/quote]
Ara ho entenc, és que creia que la corona anava solidària amb la roda i per això no ho veia clar. Gràcies
:roll: :roll:[/quote]
Pots explicar-ho una mica millor? imagino que el que feien era canviar les gomes, però a la metixa llanta montaven una 17 o una 21? Tal com ho dius, entenc que normalment anaven amb 17 al darrera i 21 al davant? Com podien precintar el "desarrollo"?
Ei!, perdona la meva ignorància, però m'agrada aprendre dels que en sabeu.... :lol:[/quote]
si es molt fàcil i molt senzill, les boixes ( bujes ) i els tambors de les rodes ( on anaven les mordaces de frens ) eren identics tan a davant com a darrera , la corona i la cadena i també el tambor de fré quedaven fixes al basculant de darrere, només havies de treure la roda de devant i posarla a darrera i vicerversa , fàcil i ràpid.
les proves d´acceleració anaven amb roda 3,25x21" a darrera i 4,00 x 17 a devant..... i quant precintaven, o feien als tambors..... :roll: era una trampa però es feia la vista grossa i qusi bé totes les petites o feien.[/quote]
Ara ho entenc, és que creia que la corona anava solidària amb la roda i per això no ho veia clar. Gràcies
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
a la propera sortida que coincidim ja us en faré 1 € ;)
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Com ha canviat l'enduro... Quan era petit si que recordo les CZ, les Jawa i les Husqvarnas dels pilots " de l'est"... però de passada... Ho vaig "estudiar" quan vaig tenir ús de la raó... Tenia un veí que tenia una Ossa Desert i una Bultaco Lobito i corria "carreres"... i ell em va ensenyar molt.
Quan jo vaig començar a córrer encara hi havia motos d'aire... pero ja començavem a veure radiadors i "cantilevers"... l'arribada de les "japos" a l'enduro va ser massa... Jo mateix vaig correr tres anys amb YZs de cross amb matrícula falsa... era d'un Land Rover :mrgreen: :mrgreen:
Ara l'enduro ha perdut dificultat de rallye i es guanya TOT a les especials... al tram i a la crono... per això avui dia un pilot bo de motocross pot fer un bon paper a un enduro... abans no era tan fàcil... l'enduro era una prova durissima, i des que sorties a les 7.30 del matí fins que acabaves, passades les dues de la tarda (si anava tot mes o menys be), no paraves... molt bonic tot plegat.
Quan jo vaig començar a córrer encara hi havia motos d'aire... pero ja començavem a veure radiadors i "cantilevers"... l'arribada de les "japos" a l'enduro va ser massa... Jo mateix vaig correr tres anys amb YZs de cross amb matrícula falsa... era d'un Land Rover :mrgreen: :mrgreen:
Ara l'enduro ha perdut dificultat de rallye i es guanya TOT a les especials... al tram i a la crono... per això avui dia un pilot bo de motocross pot fer un bon paper a un enduro... abans no era tan fàcil... l'enduro era una prova durissima, i des que sorties a les 7.30 del matí fins que acabaves, passades les dues de la tarda (si anava tot mes o menys be), no paraves... molt bonic tot plegat.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
si, quan els japonesos es van posar a fer motos de enduro la cosa va evolucionar moltissim amb pocs anys, la vertadera revolució la va fer Yamaha quan va treure el primer model de moto cross amb la suspensió tipus Cantilever ( basat amb la sustentació de ponts sense columnes a l´ingenieria de construcció de ponts) es van anul.lar els dos amortidors de darrera, amb un sistema molt rigid i amb gran recorregut de suspensió i amb un sol amortidor .
També la " carburació " va canviar amb l´admisió dita per lámines, que va reduir i modificar en gran mesura el tipus de conducció i les gripades a les retencions llargues per falta d´entrada de combustible ( i oli d´engràs ) al cilindre i que permetia una entrega de potencia molt més suau.

També la " carburació " va canviar amb l´admisió dita per lámines, que va reduir i modificar en gran mesura el tipus de conducció i les gripades a les retencions llargues per falta d´entrada de combustible ( i oli d´engràs ) al cilindre i que permetia una entrega de potencia molt més suau.

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 9:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Sembla un xiste del Jaimito, però no ho ès:
Sabeu com es va inventar el mousse ( camera massisa que es posa dintre del pneumàtic ) ??????
doncs una vegada tenint un rebentón a la roda de darrera, i no tenir càmera de recanvi.....
solució: s´omple la roda de terra per un cantó i es torna a tancar la roda....... us asseguro que funciona ( al menys arribes a casa )
:roll:
Sabeu com es va inventar el mousse ( camera massisa que es posa dintre del pneumàtic ) ??????
doncs una vegada tenint un rebentón a la roda de darrera, i no tenir càmera de recanvi.....
solució: s´omple la roda de terra per un cantó i es torna a tancar la roda....... us asseguro que funciona ( al menys arribes a casa )
:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 9:55 am, en total s’ha editat 2 vegades.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
La primeres cantilever van ser les YZ... i va ser una revolució. Recordo Suzukis RM amb un sistema semblant... i aqui les mes famoses van ser les Puch Cobra...
La meva DT 80 que vaig tenir tambe portava Cantilever...

La meva DT 80 que vaig tenir tambe portava Cantilever...

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Six Days. Escorial 1971. MOLTS NO HAVIEU NASCUT
Guaiteu el gran Bob Hannah amb cantilever...

