Una Proposta Curiosa
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Una Proposta Curiosa
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?f=5&t=54208
"Estimados amigos españoles:somos un grupo de amigos que residimos en Bariloche, Argentina, y que habitualmente viajamos en moto por nuestro continente.Hace rato que nos propusimos un viajecito por Europa que hasta ahora no se ha dado fundamentalmente por costo de traslado de las monturas.Se nos ocurrio que si alguno o varios de los moteros españoles quisiera hacer lo mismo en nuestro pais, quizas podriamos inventar algun intercambio que nos favorezca a ambos.Nuestra idea es una vuelta de unas 3 semanas con intinerario a definir, quizas Italia y algo de Francia.Todos somos cincuentones con muchos km. en nuestros culos.(http://www.megaviaje2010.blogspot.com)
Si hay alguien que le interese el asunto me gustaria conversarlo por linea privada.Abrazos y buenas rutas.Jorge"
"Estimados amigos españoles:somos un grupo de amigos que residimos en Bariloche, Argentina, y que habitualmente viajamos en moto por nuestro continente.Hace rato que nos propusimos un viajecito por Europa que hasta ahora no se ha dado fundamentalmente por costo de traslado de las monturas.Se nos ocurrio que si alguno o varios de los moteros españoles quisiera hacer lo mismo en nuestro pais, quizas podriamos inventar algun intercambio que nos favorezca a ambos.Nuestra idea es una vuelta de unas 3 semanas con intinerario a definir, quizas Italia y algo de Francia.Todos somos cincuentones con muchos km. en nuestros culos.(http://www.megaviaje2010.blogspot.com)
Si hay alguien que le interese el asunto me gustaria conversarlo por linea privada.Abrazos y buenas rutas.Jorge"
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 22, 2011 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Una Proposta Curiosa
Si que és una bona proposta, oi tant que sí.
El que passa és que deixar la moto, nosé, nosé, :tremolant
El que passa és que deixar la moto, nosé, nosé, :tremolant
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo ni HARTA VINO :enfadat
Primer:
La moto només la deixo a persones ( i no a gent ) que m´inspiri confiança i que conegui.
Segon:
El cost económic igual com la tranquil.litat de conciéncia es molt menor llogant moto que agafant una moto que no coneixes.
Tercer:
Son diferentes nacionalitats i diferentes mentalitats. Jo segur que patiria un munt agafant una moto per les carreteres de ripio xilenes o argentines... i francament.... patir no cal.
Quart :
Si llogues moto tens un suportmecànic i logistic i ells son els primers interessats en que retornis la moto amb les millors condicions i si pasa algo ja hi ha una assegurança que teóricament ho cobreix.
Resumint :
No gracies , però un NO ROTUND
Es el meu parer ;)
Primer:
La moto només la deixo a persones ( i no a gent ) que m´inspiri confiança i que conegui.
Segon:
El cost económic igual com la tranquil.litat de conciéncia es molt menor llogant moto que agafant una moto que no coneixes.
Tercer:
Son diferentes nacionalitats i diferentes mentalitats. Jo segur que patiria un munt agafant una moto per les carreteres de ripio xilenes o argentines... i francament.... patir no cal.
Quart :
Si llogues moto tens un suportmecànic i logistic i ells son els primers interessats en que retornis la moto amb les millors condicions i si pasa algo ja hi ha una assegurança que teóricament ho cobreix.
Resumint :
Es el meu parer ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 22, 2011 11:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ep! Jo tampoc la deixaria, la moto a un desconegut. Només dic que és una proposta curiosa.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
És veritat que la proposta hauria de ser normal, el problema és que la majoria d'asseguadores et fan mencionar per escrit, qui ser el conductor de la moto, i posen moooooltes pegues quan hi ha un problema amb responsabilitat i/o ferits.
Desgraciadament, vivim en una societat que no contempla el fet de compartir, això passa també amb l'adsl, en una escala de 16 veins, per exemple, sortiria a 2€ per veí si es compartís, i en canvi cadascú té el seu.
Desgraciadament, vivim en una societat que no contempla el fet de compartir, això passa també amb l'adsl, en una escala de 16 veins, per exemple, sortiria a 2€ per veí si es compartís, i en canvi cadascú té el seu.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Mareta" post="170006"]Jo ni HARTA VINO :enfadat
Primer:
Segon:
Tercer:
Quart :
Resumint :
Es el meu parer ;)[/quote]
+1, 1000% d'acord amb Mareta, ni de conya, aquest volen fer vacances baratetes.
Primer:
Segon:
Tercer:
Quart :
Resumint :
Es el meu parer ;)[/quote]
+1, 1000% d'acord amb Mareta, ni de conya, aquest volen fer vacances baratetes.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
si home,nomes falta que posin :y dejen la tarjeta de credito debajo del asiento que encontraran las nuestras debajo del asiento de las nuestras......aixo te una pinta d'estafa de por :tremolant :tremolant :tremolant ja veureu que s'en sentira parlar en algun foro d'aixo :???: :???:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Tot i compartir les vostres opinions respecte a deixar la moto, crec que una solució intermitja seria fer amb ells una ruta per argentina amb gent d'aquí i gent del grup que deixa les montures, i fer aquí el contrari fent un grup mixt per evitar el ús fora del normal, no sé si m'he explicat, per el tema de les assegurançes crec que parlant amb alguna gestoria (pagant) tot s'acaba arreglant.
Tanmateix em sembla una proposta curiosa.
salut
Tanmateix em sembla una proposta curiosa.
salut
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Alucinamaripili" post="170051"]Desgraciadament, vivim en una societat que no contempla el fet de compartir, [/quote]
Tens tota la raó, abans quan a algú li sobraven tomàquets de l'hort els regalava als veïns, en canvi ara els ven ... :tremolant
Actualment si regales alguna cosa a algú es pensa que el foteràs per una altra banda :enfadat
[quote user="Alucinamaripili" post="170051"]això passa també amb l'adsl, en una escala de 16 veins, per exemple, sortiria a 2€ per veí si es compartís, i en canvi cadascú té el seu.[/quote]
guifi.net, Xarxa Oberta, Lliure i Neutral / Internet per a Tothom
Tens tota la raó, abans quan a algú li sobraven tomàquets de l'hort els regalava als veïns, en canvi ara els ven ... :tremolant
Actualment si regales alguna cosa a algú es pensa que el foteràs per una altra banda :enfadat
[quote user="Alucinamaripili" post="170051"]això passa també amb l'adsl, en una escala de 16 veins, per exemple, sortiria a 2€ per veí si es compartís, i en canvi cadascú té el seu.[/quote]
guifi.net, Xarxa Oberta, Lliure i Neutral / Internet per a Tothom