Algunes KTM Trequen Les Platines De Les Forquilles

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Algunes KTM Trequen Les Platines De Les Forquilles

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 04, 2011 5:21 pm

ai,ai,ai :twisted:

però en un altre ordre de coses hi ha una KTM ( l´unica ) que sempre m´ha fet tilín :

es aquesta:

ImatgeImatgeImatge

dèu ser una passada acabar-se aquesta moto per muntanya :roll:

98 Cv. 950 cc. 2 cilindres en V 185 Kgs..... algu ha provat aquest "pepino " ???? :roll:

o el domini del home contra la moto
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 9:14 am, en total s’ha editat 12 vegades.
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Les KTM Trequen Les Platines De Les Forquilles

Entrada Autor: Prony » dg. juny 05, 2011 3:12 pm

Hola,

Tot i que mai se'm ha passat pel cap la compra d'una KTM (es una d'aquelles coses que mai hi penses) haig de dir que fan unes motos que pel que fa l'estètica, marquen tendències i/o apunten detalls que els demès acaben tenint en compte alhora de dissenyar.

Penso que son motos cares de compra i que quan la vens no son gaire ben pagades. El mercat es el que decideix.....

Pel que fa la tija trencada, penso que aquest incident pot tenir a veure amb cinquanta-mil causes. Des d'un estil de pilotatge massa agressiu amb el frontal, unes suspensions modificades i endurides per sobre del límit, un estres tèrmic alhora de canviar el rodament inferior o simplement es tracta (com es pot veure a la seva plana web) d'un pilot molt aficionat als salts i que potser la moto ja ha dit "Hasta aqui hemos llegado".

Per suposat que per part del fabricant i proveïdor no es dissenya ni munta una peça tan crítica sense haver comprovat en un dinamòmetre quin es el límit del component. La lluita comercial contra el pes fa que de vegades es sigui massa agosarat.

Jordi "Prony

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. juny 05, 2011 6:03 pm

Es la primera vegada que veig que aixo passa... No m'ha passat mai, i he anat en KTM moltes vegades...
Jo si he provat el pepino, i t'asseguro que val la pena.

Sempre he dit que les KTM o t'encanten o no t'agraden gens. Prefereixo aixo i no fer una moto per a "tots els publics"...
Pero pel que fa a estètica... agradi o no... marquen un cami personal i unic... trencador.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 05, 2011 8:03 pm

Doncs jo també és la primera vegada que ho sento que un KTM peta la forquilla. :shock: I crec que les tenen super-reforçades, més que la resta de motos, doncs són unes màquines que els usuaris els hi exigeixen molt.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dg. juny 05, 2011 9:13 pm

[quote user="Randy-650" post="171082"]Doncs jo també és la primera vegada que ho sento que un KTM peta la forquilla. :shock: I crec que les tenen super-reforçades, més que la resta de motos, doncs són unes màquines que els usuaris els hi exigeixen molt.[/quote]

La forquilla es veu bé, el que ha petat ha estat la pletina i es ben clar que ha estat pels forats on s'agafa el parafangs. Els nanos tenen 20 anys i encara riuen.... això si, podrien possar un potet per recollir el liquid refrigerant els molt inconscients. :enfaduu birres si, potet no.

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dg. juny 05, 2011 9:40 pm

No trobo massa adeqüat l'enunciat del post que generalitza sobre tota la marca i dona lloc a error i alarma innecessària, no?
Simplement una KTM de cross ha trencat una tija. Ni tan sols en sabem d'altres casos.

Si parlem de BMW hi ha un munt de telelevers, cardans i basculants trencats i no es generalitza tant sobre una marca, ni tan sols sobre un segment, tot i que d'això si que en sabem uns quans casos ja i en concret del sector de motos que si fem servir en aqust forum trail i asfalt...

Sense anar més lluny...
Imatge

Ja sabeu que jo sóc el primer de patir la "delicadesa" taronja, però no "todo el campo es orégano".

Perdoneu, però algú ho havia de dir.. :???:
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 05, 2011 9:47 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dl. juny 06, 2011 12:05 am

[quote user="Cuco" post="171107"]
Imatge[/quote]
Ufffffffff aquesta foto fa molta pupeta!!!!! Te tota la pinta de ser un problema amb la ròtula inferior del Telelever. Es trencada o es descollada?

Jordi "Prony"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 06, 2011 12:35 am

Aquesta BMW es va trencar voi aparcada? perquè jo no observo
cap ni un desperfecte tret de la forquilla.... :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. juny 06, 2011 9:14 am

No home, no! és un locu de les custom... :lol: :lol: :lol: :lol:

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. juny 06, 2011 9:15 am

[quote user="Cuco" post="171107"]No trobo massa adeqüat l'enunciat del post que generalitza sobre tota la marca i dona lloc a error i alarma innecessària, no?
Simplement una KTM de cross ha trencat una tija. Ni tan sols en sabem d'altres casos.

Si parlem de BMW hi ha un munt de telelevers, cardans i basculants trencats i no es generalitza tant sobre una marca, ni tan sols sobre un segment, tot i que d'això si que en sabem uns quans casos ja i en concret del sector de motos que si fem servir en aqust forum trail i asfalt...

Sense anar més lluny...

Ja sabeu que jo sóc el primer de patir la "delicadesa" taronja, però no "todo el campo es orégano".

Perdoneu, però algú ho havia de dir.. :???:[/quote]

ja està arreglat : Algunes a l´anunciat :lol:
Imatge

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dl. juny 06, 2011 9:22 am

[quote user="LLAGASTA" post="171181"]
ja està arreglat : Algunes a l´anunciat :lol:[/quote]
;)

Fjodor
Presentats

Re: Algunes KTM Trequen Les Platines De Les Forquilles

Entrada Autor: Fjodor » dl. juny 06, 2011 9:23 am

Aquesta SX es com la meva i no m'ha passat mai (buf...), ni conec ningú que li hagi passat. No crec que sigui tema KTM, sino mes aviat estadística... crec que li pot passar a qualsevol marca de moto i de forquilla. La física te aquestes coses.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 9:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dl. juny 06, 2011 9:33 am

[quote user="Randy-650" post="171168"]Aquesta BMW es va trencar voi aparcada? perquè jo no observo
cap ni un desperfecte tret de la forquilla.... :eyes[/quote]
No en sé la història, el meu amic la va trobar així ja al carrer i li va fer la foto...

Sí que fa pupa de veure sí, sembla clara la rotura del trapeci que colla la femella del telelever, molt semblant al tema KTM del post, per això he posat aquesta.
En les GS, per exemple, aquest trapeci és d'un material d'aleació més lleuger del que sembla. Jo el vaig desmuntar i amb una premsa el vaig adreçar després d'una caiguda...

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dl. juny 06, 2011 3:01 pm

Perdoneu que hagi fotut la pota. Ahir vaig estar parlant de "Telelever" mentre que en realitat la imatge era d'una BMW amb "Duolever", els quals son sistemes totalment diferents. Per tant no se ben be si era una ròtula o algun tirant de reacció o quelcom malmès. Ho estudiaré perquè em te intrigat. El que tinc clar es que amb tant poc moment de palanca, tot te que estar molt mes dimensionat que en el cas del "Telelever"
Imatge
Disculpeu l'error garrafal.

Jordi "Prony"

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. juny 06, 2011 5:20 pm

aquestes K amb duolever , porten uns trapecis de suspensió sobreposats, i el inferior ( al dibuix amb el nº 5 ) es el que s´ha trencat ell o la la rotula inferior que ha fet " obrir de cames " la forquilla

Imatge

el cargols nº 2 encaixa amb el seu allotjament al nº 5 del gràfic anterior.

Imatge

vaja, al menys sembla que pugui ser això., al menys que l´hi haguin desmontat per robar-li l´amortidor ( lo mes segur ) :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 5:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. juny 06, 2011 5:22 pm

A jutjar per la foto, jo crec que li han desmuntat... no es veu cap senyal d'accident... ni de "violencia"...

Nuse... en fi, ves a saber...
:roll:

En tot cas, l'enunciat del post hauria de dir:
Algunes vegades, fent motocross salvatgement se't poden trencar les pletines de la forquilla... o si no les has revisat bé o les portes fluixes... tararí... tararà...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 5:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dl. juny 06, 2011 8:55 pm

Mareta i Stelvio!!!!!!!! Ja teniu assegurança de robatori de l'ESA??? Sembla que els amortidors de BMW van mes buscats que els posters de la Samatha Fox amb les tetes enlaire!!!!

Veig que alhora també li han robat el retrovisor esquerr. :666 :666

Jordi "Prony"

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. juny 06, 2011 8:56 pm

[quote user="Fjodor" post="171250"]

En tot cas, l'enunciat del post hauria de dir:
Algunes vegades, fent motocross salvatgement se't poden trencar les pletines de la forquilla... o si no les has revisat bé o les portes fluixes... tararí... tararà..
.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Edito:

LES KTM´S NO ES TRENQUEN LES PLETINES NI ELS PONTS DE FORQUILLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOMÈS UNA QUE SURT A YOUTUBE QUE S´HA TRENCAT, VES A SABER COMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

uff!!!
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 06, 2011 10:00 pm

hi han fotos que poden portar a confusio en aquesta es veu ben clar per on s'ha trencat,ademes que aquesta moto ha picat CONTRA UN COTXE, potser penseu que una K doblega las forquillas com si fos una moto d'anar per casa :roll: :roll: de las que porteu vosaltres :twisted: :twisted: ,no entenc perque sempre ha de sortir BMW ,cada cop que algu fa esment ho ensenya alguna trencadisa d'un altre marca,sou incorregibles ,no dic res mes que despres em diuen TALIBAN

[IMG=http://img88.imageshack.us/img88/7481/224e380353274dea60eb214.jpg][/IMG]
Imatge

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dt. juny 07, 2011 12:54 am

Kpeps[quote user="Kpeps" post="171308"]....aquesta moto ha picat CONTRA UN COTXE..........no dic res mes que després em diuen TALIBAN
[/quote]

Pren-t'ho amb sentit de l'humor!!!!!

Sembla ben clar que algun incident ha patit aquesta moto (li falta el retrovisor). El que m'estranya es que sigui mes resistent la llanta que les articulacions de la suspensió, (amb el que això comporta). Ara be, a falta de mes imatges, també es pot pensar que ha sofert un impacte lateral des de l'esquerra, just a l'alçada de l'eix i que en aquesta imatge res s'assembli a la realitat.

Ens veiem a la propera.

Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 2:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”