La Vergonya D'una Victoria.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

La Vergonya D'una Victoria.

Entrada Autor: Vini » dg. juny 05, 2011 12:21 pm

Senyors ¡Que!.¿Ja tenim un nou "GUARRO".La OMNIPOTENCIA de ET DEIXO PASAR,pero..............Si despues t'adelanto i a la última corva et tenco la porta,t'AGUANTAS I NO(NO retetixo)facis res.NO Nico Terol (no),que no s'estas gugant al parxis.Te la poden tornar(de aixo van las carreras).
M'alegro no haver pagat per veure el que e vist,¿Seguirant sen un deport/estectacle d'alt risc?.Amb quedo amb las mevas tandas a Cartellolí,son mes emocionas per mi i dintra lo de amteur,anem a sac(dintre las nostras posibilitats).
S'esta convertin el mundial en una "PANOLI"para "españolitos".

1º Zarco.(donan espectacle)

2º Nicolas Terol(dominador fins que l-hi ensenyan les dens).

3º Maverik Vinyales amb un O.K. molt gran.

Axis que com totom plasma las sevas opinions.Jo plasmo las mevas.
Vini :D
.

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: La Vergonya D'una Victoria.

Entrada Autor: Pere29 » dg. juny 05, 2011 3:42 pm

Estic d´acord amb tu pero tampoc estic d´acord amb les critiques a Simoncelli.
Nois carreres son carreres

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. juny 05, 2011 6:07 pm

Potser hi ha un moment que Zarco se'n va un xic a l'esquerra cap a en Nico... pero per sancionar-lo amb 20 segons... ni parlar-ne!!!
Jo tambe crec que Zarco mereixia la victoria.

Maverick... què gran és... i quines curses veurem amb ell...

MotoGp... avorrit... Casey, el mes rapid, Lorenzo, esta allà, 46, fa el que pot... i Simoncelli, ja vindran mes ocasions... potser ha corregut un xic pressionat psicologicament.
Per la gent que el xiulava al circuit... sobren... que no tenen ni idea de motos, ni de curses i que se'n vagin a tirar balins a la barraca del tiro de la fira. Que això no és futbol...

Si us plau... que vinguin les mil ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elias... no comment, senyors d'Honda... no comment.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. juny 06, 2011 3:27 pm

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dt. juny 07, 2011 12:12 am

Comentari d'una pija de la feina: "la Paris Hilton amb el Vinyales que es gitano i que estaven allà el Papa i la Mama, no mes faltava la fragoneta, quina vergonya.....".
I jo li pregunto per les curses i em diu que li fa mal el cul d'anar amb la moto del noviet ( :eyes :shock: ....) i altres xorradetes.
Aquest es el nivell dels que van al circuit i que a sobra, no paguen.
Prefereixo la tele.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 9:14 am

Ja se sap, es el que hi ha... i a pitjor.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dt. juny 07, 2011 10:14 am

Jo ja fa temps que he perdut l'esperança amb aquesta merda d'afició. Prefereixo mirar cap a fora.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 10:37 am

És el preu de la massificació massiva. Un fenòmen psicotròpic... i econòmiiiiiiiiiic.
A tot arreu couen faves.

-------------------------------------------------------
Imatge
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 10:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. juny 07, 2011 2:24 pm

Ho sento nois,però crec que esteu una mica pixant fora de test.La veritat és que no tots
els que anem al circuit som com vosaltres penseu,o com les vostres conegudes amb pase.Sóc
dels que pensa que una cursa,un partit,etc...s´ha d´estar allà i viure´l,a casa segur que s´està bé,però
no és el mateix.Vaig a moltes curses del campionat i visc l´ambient a la zona de pelousse amb els
tirats,i m´ha agrada,cridar,animar xarrar,etc...La veritat és que cada vegada s´està perdent una mica
el feeling,i el Circuit de Catalunya cada día pitjor,preus,accesos,etc...Cadascú que pensi el que vulgui,i sòc
dels que aplaudia a Superpipo i dels que pensa que com a tos els esports,no tot val per guanyar.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 07, 2011 2:51 pm

[quote user="Oscar" post="171381"]Ho sento nois,però crec que esteu una mica pixant fora de test.La veritat és que no tots
els que anem al circuit som com vosaltres penseu,o com les vostres conegudes amb pase.[/quote]

estic amb tu Oscar comentaris dels mes desafortunats..........., fins i tot trobo una falta de respecte opinar d'aquesta manera quan hi som uns quants els que hem anat al circuit amb la dona i las nenes que tan sel's i enfotien las motos i els pilots , venint nomes per donar-me el gust d'acomp'anyar-me i aguantan l'escandalera de les motos desde el PIS BOX,just a sobre del de l'Elias.......uiiii si a sobre pijus .
vem donar la volta a tot el circuit per veure l'ambient,trobant de tot tipus de gent i en general els va agradar molt.
p.d. us puc certificar que el que els va agradar mes va ser veure la xicota aquella que jo no sabia ni qui era i el Xavi del Barça pasejant pel padock
Imatge

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dt. juny 07, 2011 2:54 pm

Jo vaig anar amb la meva filla i tot el club de fans del Marc Marquez.Tot ple de famílies,canalla,batucada,
festeta,això és el millor,i ple de fang,potser som d´una altre raça :mrgreen:

Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. juny 07, 2011 2:58 pm

[quote user="Kpeps" post="171386"][quote user="Oscar" post="171381"]Ho sento nois,però crec que esteu una mica pixant fora de test.La veritat és que no tots
els que anem al circuit som com vosaltres penseu,o com les vostres conegudes amb pase.[/quote]

estic amb tu Oscar comentaris dels mes desafortunats..........., fins i tot trobo una falta de respecte opinar d'aquesta manera quan hi som uns quants els que hem anat al circuit amb la dona i las nenes que tan sel's i enfotien las motos i els pilots , venint nomes per donar-me el gust d'acomp'anyar-me i aguantan l'escandalera de les motos desde el PIS BOX,just a sobre del de l'Elias.......uiiii si a sobre pijus .
vem donar la volta a tot el circuit per veure l'ambient,trobant de tot tipus de gent i en general els va agradar molt.
p.d. us puc certificar que el que els va agradar mes va ser veure la xicota aquella que jo no sabia ni qui era i el Xavi del Barça pasejant pel padock[/quote]

Evidentment penso com vosaltres... alguns comentaris ultimament deixen molt que desitjar !!!!

No es pot generalitzar, i dir que tothom que va a veure carreres es de la mateixa trepa.... En fi....

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 07, 2011 3:04 pm

[quote user="Kpeps" post="171386"]
p.d. us puc certificar que el que els va agradar mes va ser veure la xicota aquella que jo no sabia ni qui era......[/quote]

Imatge

P.D: el Viñales no perd el temps, no. Observeu cap on mira. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 07, 2011 3:09 pm

[quote user="Randy-650" post="171394"][quote user="Kpeps" post="171386"]
p.d. us puc certificar que el que els va agradar mes va ser veure la xicota aquella que jo no sabia ni qui era......[/quote]

Imatge

P.D: el Viñales no perd el temps, no. Observeu cap on mira. :lol:[/quote]

home Randy vist desde aquesta perspectiva tampoc es que em desagradi a mi,desde on jo estava em va semblar que tot era pell i os (QUE NO ES EL MEU ESTIL) pero aixi l'asunto canvia ;) ;) ;)
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 3:19 pm

Hi ha altres coses que deixen molt que desitjar, tant que aneu a circuits... tant autentics que sou... com insultar un pilot... això només ho fan els que no hi entenen ni papa... però no us ho dic a vosaltres, perque tots tenim coses i ara no parlarem mal de ningú.
L'ùnica cosa que volia dir és que jo quan parlo no em refereixo a ningú en concret, ni aquí ni allà... només denuncio una massa emergent important que ha entrat en aquest món, arrel de la gran difusió que els mitjans en fan (que té pros i contres), però que mirat l'esport del motociclisme NO FA CAP BE a ell mateix ni als que ens agrada de debó i de sempre. Ja sabeu del què parlo... evidentment que els de sempre seguirem anant al circuit i gaudint de les curses, malament si no hi anessim nosaltres, llavors si que s'hauria acabat tot...
Vull dir que no parlo en àmbit totalitari, doncs això no existeix... nosaltres (o els que pensem com jo) sempre hi pensarem, així. perque per nosaltres és molt més que un esport, molt més que anar a veure unes curses... és una manera de viure, de veure aquest esport...
En fi... no cal que m'allargui més.
Ja sabeu el que vull dir.
Que no pa<rlo mai de ningú en concret. Com diu una canço meva... "no em queixo, denuncio"... que en nom dels calers avui val tot. I, NO ÉS AIXÍ.

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dt. juny 07, 2011 7:13 pm

Crec que cadascú ja ha dit el que havia de dir i cadascú ha quedat retratat :mrgreen: .Crec que ningú
d´aquí ha insultat a cap pilot,i jo si que crec que no entenc ni papa :mrgreen:,i si que em considero autèntic,
perque ,per sort no hi ha masses com jo (ja em coneixeu molts de vosaltres :twisted: )
Oscar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. juny 07, 2011 9:00 pm

[quote user="Oscar" post="171436"]Crec que cadascú ja ha dit el que havia de dir i cadascú ha quedat retratat :mrgreen: .Crec que ningú
d´aquí ha insultat a cap pilot,i jo si que crec que no entenc ni papa :mrgreen:,i si que em considero autèntic,
perque ,per sort no hi ha masses com jo (ja em coneixeu molts de vosaltres :twisted: )[/quote]

Oscar, t´estimo, vull un fill teu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. juny 08, 2011 8:25 am

Si es que parlàveu de mi (o del meu comentari), digueu-me com he de catalogar una afició que només omple circuits cuan hi ha un mundial, que va en cotxe a una cursa de motos, que només anima als de casa (recordeu que venim a veure pilots, no seleccions nacionals), que insulta i amenaça als que destorben, que perdona i -fins i tot- exculpa curses nefastes dels "seus" pel fet de ser d'aquí, etc.
A mi també m'agraden les curses, per això vaig a Santigosa, o a l'enduret de Súria, o a donar suport al circuit de La Selva, o a Alcarràs. Allà es fan curses. Montmeló és ple de passarells. Que no ho sou tots? d'acord. Que hi ha gent molt maca? d'acord.Que no es pot generalitzar?.......... Doncs crec que estic (estem) obligats a generalitzar, ja que no conec als 100.000, 90.000 o 80.000 paios que hi havía allà. Generalitzem com fem amb el futbol i els seus hooligans, o àra no interessa?
Ep, i que ningú s'emprenyi.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 08, 2011 11:23 am

"recordeu que venim a veure pilots, no seleccions nacionals"

Això és parlar, si senyor!!!!!!

Visca.
AIXÒ ALGÚ SI QUE HO HAVIA DE DIR...

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dj. juny 09, 2011 12:18 am

A veure: Amb remiteixo als fets que jo vaig veure(carrera de 125 c.c.).
Faltan 1 ò 2 voltes per acabar,vient Nico Terol,que no es podia escapar d'en Zarco,(l-hi fá descaradament amb la má que el passi)AIXO EN MOTOCICLISME NO ES FÁ MAI,en tot cas es treu gas ò no s'en dona tan comes podria.Despres ´de la OFENSA FETA, a la última volta Terol adelanta a Zarco(i tapan forats).Fis ara molt bé.
¡EP!,última corva Nico tapa l'interior de la corva perque Zaro no pugui fer l-ho que va fer Rossi a Lorenzo,Pero cuant s'endona compte veu que Zaro va per l'exterior i Nico gas a fondo i cap a tapar a Zarco ,pero Zarco ja anava amb la moto mes revolucionada i ja li té mitja moto de ventatje,Nico apreta per fer-lo apartar(que amb aquestas moto equival a tallar).¡OSTRES NICO!,no sols no talla,sino que també tapa.Pero esta clar a Nico el "españolito",no s'el pot tapar.Pregunta:Perque no posava per l'interior de Zarco ja que Zarco ja anva per el exterior(ja que Nico a la corva es dedicava a tapar l'interior).Nico VOLIES CORRETGIR L'ERROR I COM FOS I ZARCO ESTAVA EN LA SEVA LINEA I CUANT VA VEURE LAS TEVAS INTENCIONS,VA FER TANCAR-TE PER QUE TREGUESIS GAS;PER AMB LA TEVA DERIA "AL HERBA".

LA VERGONYA D'UNA VICTORIA.Aixo una vergonya.

Pd: No he insultat a ningú(ni penso fer-ho).Axo si ,si cada un que MOLESTA AL "ESPAÑOLITO DE TURNO",s'el te que insultar,malament per las carreras de motos.Qui va a pasar el dia d'acort perfecte(familia,muller,xicota,fills,etc)es una manera de pasar el dia.Es anar a un ACTE LÛDIC,no a viure las carreras.
Diferentes maneras veure el got mitg plè ò mitg vuit,les restecto totes,pero la que mes valoro es la meva.
Vini :D
.

Respon

Torna a “General”