Circular Per La Muntanya

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Circular Per La Muntanya

Entrada Autor: Xavmar » dt. juny 07, 2011 9:36 am

Doncs això, sembla que finalment ja no serem delinqüents.
:lol: :lol: :lol:
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Circular Per La Muntanya

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 9:39 am

SI!!!!!!!!!!!
HO VAIG VEURE AHIR A LA CAIXA TONTA.....

JA ERA HORA.... NORMALITAT.
S'AIXECA LA LLEI TALIBANA.

EN-DU-RO!!!!!!!!!!!!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. juny 07, 2011 9:48 am

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 10:09 am

Per cert... heu vist els comentaris que fa la gent a l'article? No té desperdici... mare meva...

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 07, 2011 10:21 am

[quote user="Fjodor" post="171359"]Per cert... heu vist els comentaris que fa la gent a l'article? No té desperdici... mare meva...[/quote]

si hi han uns quans comentaris que...

però des de que vaig en moto (41 anys fará ara ) sempre, hi sentit a dir les mateixes critiques.
hi ha gent que es creu que la muntanya es seva i hi ha motoristes que també.

afortunadament avui en dia els motoristes están bastant mes sensibilitzats i es va amb bastant mes seny que no anys enrera

aquesta llei permetrà circular, primer amb mes tranquilitat per part dels motoristes a part d´alguna avantatge a l´índustria de la moto de muntanya ?? ( segur que es vendrán més motos ????)

Ara bé el millor que poden ( puguem ) fer els que circulem per camins es sentit comú i un respecte pels altres usuaris
i deixar guardats a casa els escapament sorollosos que tan mal ens fan.

:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 10:40 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 10:46 am

Esperem que si. Que el problema son uns quants i no tots.
Jo fa 23 anys que vaig per la muntanya (bé, ara no tant, m'ho tenien prohibit i era delinqüent) i no he tingut MAI cap problema.
He corregut campionats de Catalunya, d'Espanya, provincials... MAI he tingut res a remarcar important.
Quan veig gent, afluixo. Quan passen cavalls, afluixo i si convé em paro i apago el motor... etc. etc. etc.

Amb aquesta condició cívica tots hi cabem al medi rural.
De la mateixa manera que els que caminen (jo també ho faig, senderisme i muntanyisme)... no tirin deixalles, els animals de bellota que deixen rentadores, runa, matalassos, etc. etc....

Salut i enduro... a mi m'ha agradat molt sempre l'expressió MOTORISME DE MUNTANYA.
És un terme que ve de lluny,i és molt encertat.

------------------------------------------------
Per cert... pel que diuen alguns comentaris... SI, va haver-hi uns mesos, o anys, que SI, a cada camí hi havia un forestal esperan-te...
------------------------------------------------

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 07, 2011 12:27 pm

Tal i com diu La Vanguardia:

El Govern levantará el veto a la circulación por caminos y pistas de menos de cuatro metros de ancho delimitando unos itinerarios concretos

Pregunto: qui decidirà quins són els itineraris que es podran o no circular? :shock:

Als boscos hi han masses interessos -més dels que ens pensem-, i deixant de banda els incendis i els duminguerus molta gent viu dels boscos. Conec a cinc persones que al seu DNI posa de professió bosquetero, i els que em coneixen saben de qui parlo. Aquests senyors tenen uns privilegis adquirits i no han suportat mai que un motorista vagi espatllant-fent soroll-llaurant el camí, i es creuen els amos, doncs han viscut del bosc tota la vida, cosa que els motoristes de muntanya van començar a sortir a partir dels 70'.

Vosaltres veieu lògic que a mi m'hagin amenaçat dues vegades amb arma de foc -escopeta i pistola curta- per circular amb una 2T per camins, i a més apuntant-me a la cara? :evil:

En part ho entenc, el 90% dels boscos catalans tenen propietaris, i no entenen que els camins ramaders de transhumància no es poden tallar. La Llei de Transhumància a Catalunya fa més de 50 anys que segueix igual. Aqui podeu veure quins són els camins sagrats:

http://www.fmr.cat/web3/documentacio/AC ... rmader.JPG

Aqui podeu llegir la història de la transhumància a Catalunya:

http://www.fmr.cat/web3/documentacio/AC ... nciaok.pdf

Fa anys vaig anar a parlar amb l'alcaldessa del meu poble aviam què coi passava que no podiem circular pels camins del terme municipal de Castellar del Vallès. Sabeu quina resposta em va donar? Que tenien preferència els caçadors, que ells paguen els seus impostos. :shock:

Però bé, aviam cap on va aquesta nova llei, que tinc ganes de tornar a la muntanya, la meva gran passió motorista.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 07, 2011 12:41 pm

[quote user="Randy-650" post="171371"]Tal i com diu La Vanguardia:

El Govern levantará el veto a la circulación por caminos y pistas de menos de cuatro metros de ancho delimitando unos itinerarios concretos

Pregunto: qui decidirà quins són els itineraris que es podran o no circular? :shock:

molta gent viu dels boscos. Conec a cinc persones que al seu DNI posa de professió bosquetero,

Vosaltres veieu lògic que a mi m'hagin amenaçat dues vegades amb arma de foc -escopeta i pistola curta- per circular amb una 2T per camins, i a més apuntant-me a la cara? :evil:

Fa anys vaig anar a parlar amb l'alcaldessa del meu poble aviam què coi passava que no podiem circular pels camins del terme municipal de Castellar del Vallès. Sabeu quina resposta em va donar? Que tenien preferència els caçadors, que ells paguen els seus impostos. :shock:

Però bé, aviam cap on va aquesta nova llei, que tinc ganes de tornar a la muntanya, la meva gran passió motorista.[/quote]

je,je no hi pugut més que riure al llegir: profesión bosquetero :b9 :b9
suposo que vé del català: Boscater
ja fa més de 25 anys que no hi posa professió al D.N.I.

*Es un projecte de llei o anul.lació , suposo que especificarán per on circular, de fet fins ara només es denunciava si anaves fora de pista o en lloc prohibits expressament

*Aquests que et van apuntar amb un arma, no els vas denunciar ????? :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 12:44 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 07, 2011 2:50 pm

[quote user="LLAGASTA" post="171373"]

[/quote]

Volia dir posava, home. :lol: Tots són gent gran, molt més que nosaltres.

*Aquests que et van apuntar amb un arma, no els vas denunciar ????? :roll:[/quote]

No. Perquè ells m'haguéssin denunciat a mi per passar per una propietat privada (camí). :???: De fet mentre ell ens apuntava amb la pistola la seva filla anava prenent nota de les matricules. Va ser a la pista que hi ha a mà esquerra passat la font de Les Maioles, a Gallifa.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 07, 2011 2:57 pm

jo el que no entenc es com es pot permetre que es deixi circular en moto o en cotxe per la montanya,la mateixa gent que es fica amb els que van per carretera com si fos un circuit acostumen a trobar be aixo,circuits tancats per aquests menesters i avall,no es normal sortir a pasejar i trobar emdureros a tota canya,quats i demes en un circuit natural improvisat.
encara que odio la frase ''algu ho tenia que dir''
Imatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 07, 2011 5:43 pm

error
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 5:53 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 07, 2011 5:45 pm

[quote user="Kpeps" post="171391"]jo el que no entenc es com es pot permetre que es deixi circular en moto o en cotxe per la montanya,la mateixa gent que es fica amb els que van per carretera com si fos un circuit acostumen a trobar be aixo,circuits tancats per aquests menesters i avall,no es normal sortir a pasejar i trobar emdureros a tota canya,quats i demes en un circuit natural improvisat.
encara que odio la frase ''algu ho tenia que dir''[/quote]

hi ha gent per tot, afortunadament aquests que dius que van de boig pels camins sense respectar als demés usuaris , cada vegada son menys.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 5:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. juny 07, 2011 5:46 pm

Ja els conec aquests... de l'època de qun era dels Cingles...
Però llavors pels tres dies ens deixaven utilitzar els terrenys, o passar-hi.
Ara com han canviat els temps...

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 07, 2011 5:52 pm

[quote user="Randy-650" post="171385"][quote user="LLAGASTA" post="171373"]

[/quote]

Volia dir posava, home. :lol: Tots són gent gran, molt més que nosaltres.

*Aquests que et van apuntar amb un arma, no els vas denunciar ????? :roll:[/quote]

No. Perquè ells m'haguéssin denunciat a mi per passar per una propietat privada (camí). :???: De fet mentre ell ens apuntava amb la pistola la seva filla anava prenent nota de les matricules. Va ser a la pista que hi ha a mà esquerra passat la font de Les Maioles, a Gallifa.[/quote]

si ja sé com se les gasten aquesta gent del Sobregrau....
fins i tot t´amenacen si passes pel cami per pujar al Sadurni.....
Imatge

Respon

Torna a “General”