Acabo de veure la padrina
Moderador: Airald
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Acabo de veure la padrina
otia nengs
encara tremolut... :shock: a la rotonda de sota la variant de Sant Feliu, anava a adelantar un camio quan he tingut un rampell de paciencia i he decidit posarme al darrera per anar sortint quan sento el camio que carda un bossinassu i de sobte em veig pasar pel costat en sentit contrari un cotxe matricula francesa que anava fent la rotonda a tota hostia en sentit contrari :eyes
la pu#@&%#vaparir!!! no vull ni pensar que m'hagues passat si m'haguedecidit adelantar el camio pel carril de dintre. :halfcry
Han passat un parell d'hores pero encara em fan figa les cames, de resultes del ensurt he estat voltant amb la moto per la carretera de Tossa ben be durant un hora com si no volgues deixar la moto per tenir consciencia de que no m'havia passat res de chiripa :tremolant
No se si el desgraciat del cotxe tindrà parents, pero els dessitjo atacs cronics de cagarrines i tos a tots :enfadat
encara tremolut... :shock: a la rotonda de sota la variant de Sant Feliu, anava a adelantar un camio quan he tingut un rampell de paciencia i he decidit posarme al darrera per anar sortint quan sento el camio que carda un bossinassu i de sobte em veig pasar pel costat en sentit contrari un cotxe matricula francesa que anava fent la rotonda a tota hostia en sentit contrari :eyes
la pu#@&%#vaparir!!! no vull ni pensar que m'hagues passat si m'haguedecidit adelantar el camio pel carril de dintre. :halfcry
Han passat un parell d'hores pero encara em fan figa les cames, de resultes del ensurt he estat voltant amb la moto per la carretera de Tossa ben be durant un hora com si no volgues deixar la moto per tenir consciencia de que no m'havia passat res de chiripa :tremolant
No se si el desgraciat del cotxe tindrà parents, pero els dessitjo atacs cronics de cagarrines i tos a tots :enfadat
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Acabo de veure la padrina
Tant de bo s'estabelli tot sol. Així segur que no matarà a ningu!atramuntanat ha escrit:otia nengs
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Re: Acabo de veure la padrina
Ostres Francesc...doncs encara ets prou benèvol amb aquest cabró!!!atramuntanat ha escrit: No se si el desgraciat del cotxe tindrà parents, pero els dessitjo atacs cronics de cagarrines i tos a tots :enfadat
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
De sort has estat. El més trist és que quan vas bé i respectant les senyals de circulació tens un accident per culpa dels altres, tot i que segurament s'han equivocat a l'entrar.
Ara una altra cosa, perquè s'equivoca la gent a les rotondes?? Si ja de per si et "canalitzen" cap al costat bó, en cap rotonda tens la possibilitat de tirar al reves si no fas girs extranys... no ho entenc! :shock: :shock:
Fins aviat!
De sort has estat. El més trist és que quan vas bé i respectant les senyals de circulació tens un accident per culpa dels altres, tot i que segurament s'han equivocat a l'entrar.
Ara una altra cosa, perquè s'equivoca la gent a les rotondes?? Si ja de per si et "canalitzen" cap al costat bó, en cap rotonda tens la possibilitat de tirar al reves si no fas girs extranys... no ho entenc! :shock: :shock:
Fins aviat!

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Francesc, veus com els anys i la paciència sonbona companyia.
Convida a la dona a un bon sopar. Seon cèntims millor gastats que a un hospital.
nota: potser que ens veiem algun dia
Convida a la dona a un bon sopar. Seon cèntims millor gastats que a un hospital.
nota: potser que ens veiem algun dia
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
El que jo dic sempre: SORT I MES SORT ENCARA!!!
:? :? :?
Si Sharky, s'ha de anar molt alerta, i a mes ames s'ha de tenir molta i molta SORT de que no et facin cap pu**da que tu no puguis controlar!!sharky ha escrit:Ja ha pasat, no cal pensar-hi més, pero es veritat que hem de estar sempre molt alerta.
Salut.
El que jo dic sempre: SORT I MES SORT ENCARA!!!
:? :? :?
Sort,
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Ondia, xatu. Quin kangelu, les rotondes, ...i els frantxutis girant a l'anglesa. Quin espant!!
No us he explicat mai quin ha estat la meva experiència amb uns veïns de la Douce France?
Anàvem amb una flamant lemansota, aquell dia, perquè era la seva primera sortida. A Girona capital vàrem seure a fer un vermouth dins sa molt bonica plaça porticada. La bístia tot ben deixada, davant nostre, contemplant-nos mutuament mig de reüll, quan de sobte sentim "Blamm- kata-bum-pim-ploum!!! ...la ruca al terra. Cadires i taules per sobre.
Mamma mia. Però mirem i ens veiem, a dues passes, una llauna amb quatre rodes fotent plegades als nostres nassos. Però foten-se unes fabes amb la resta dels vehicles aparcats que hauries fet duros llogant-hi cadires. Va acabar, el molt mal cuat, de fer uns trompos mal traçats, tot empotrant-se al piló que marca la cantonada del carrer que dóna al riu. D'un Ibiza mig tronat van sortir tres tios pàlids com un foli din-A4; perquè dir que vaig ser jo qui els va treure a clatellots semblaria pretensiós. Després tot van ser problemes a l'hora d'omplir els papers perquè els manguis ens volien enredar amb els enganys propis d'un petit gangster.
Va venir la policia i sabeu què? que encara estant bufant ara; i al final què? Que aquells tres irresponsables d'un turisme de pirula, botellón i canutos mal cremats varen haver de passar la nit entre els barrots de la garjola. Vet aquí un gos, vet aquí un gat...
P. d.: Que d'això no s'infereixi que puc tenir francofòbia. Que, en tot cas, de Francisco-Franco-Fòbia sí que en tinc, però aquest és un altre tema.
Bona nit. I que no us passi mai, perquè les companyies d'assegurances no sempre parlen francès i s'estan els anys de Déu per acabar d'adobar-ho.
No us he explicat mai quin ha estat la meva experiència amb uns veïns de la Douce France?
Anàvem amb una flamant lemansota, aquell dia, perquè era la seva primera sortida. A Girona capital vàrem seure a fer un vermouth dins sa molt bonica plaça porticada. La bístia tot ben deixada, davant nostre, contemplant-nos mutuament mig de reüll, quan de sobte sentim "Blamm- kata-bum-pim-ploum!!! ...la ruca al terra. Cadires i taules per sobre.
Mamma mia. Però mirem i ens veiem, a dues passes, una llauna amb quatre rodes fotent plegades als nostres nassos. Però foten-se unes fabes amb la resta dels vehicles aparcats que hauries fet duros llogant-hi cadires. Va acabar, el molt mal cuat, de fer uns trompos mal traçats, tot empotrant-se al piló que marca la cantonada del carrer que dóna al riu. D'un Ibiza mig tronat van sortir tres tios pàlids com un foli din-A4; perquè dir que vaig ser jo qui els va treure a clatellots semblaria pretensiós. Després tot van ser problemes a l'hora d'omplir els papers perquè els manguis ens volien enredar amb els enganys propis d'un petit gangster.
Va venir la policia i sabeu què? que encara estant bufant ara; i al final què? Que aquells tres irresponsables d'un turisme de pirula, botellón i canutos mal cremats varen haver de passar la nit entre els barrots de la garjola. Vet aquí un gos, vet aquí un gat...
P. d.: Que d'això no s'infereixi que puc tenir francofòbia. Que, en tot cas, de Francisco-Franco-Fòbia sí que en tinc, però aquest és un altre tema.
Bona nit. I que no us passi mai, perquè les companyies d'assegurances no sempre parlen francès i s'estan els anys de Déu per acabar d'adobar-ho.
Suc al ferro.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
El problema de molts francesos quan venen aquí....es que el Ricard i el Pernod, valen menys de la meitat que a casa seva.... :twisted:
i ja se sap, Ricard & Pernod , el sol que també els emborratxa i que ells van inventar les rotondes..... :twisted:
No tots eh ? de totes maneres tothom amb seient biplaça eh ?, per que hi pugui seure l´Angel de la Guarda......que aixó mai se sap !!! :b9 :b9
i ja se sap, Ricard & Pernod , el sol que també els emborratxa i que ells van inventar les rotondes..... :twisted:
No tots eh ? de totes maneres tothom amb seient biplaça eh ?, per que hi pugui seure l´Angel de la Guarda......que aixó mai se sap !!! :b9 :b9

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
El JORDI crec que te rao ,lo primer despres del ensurt, es trucar els mossos i dirles en quina direccio i anaven aquestos impresentables.
LO QUE JA CANSE es lo de dir que s`ha de vigilar, anar alerta,ETC,ETC,
Estic d`acord, pero aixo no et salve de els impresentables que es salten un STOP, que invaeixen el sentit contrari,que agafen les rotondes al inrevés,o que sencillament li volen desgracia la vida a algù que pasa per allá sense cap culpa.
Cuan se diu que em de vigilar, em queda el dubte de si algù pensa que per molt vigilar no li passarà algun dels casos que he comentat abans, esta equivocat qui pensi així.
Perque això porte inevitablement, al tan manit : Podria haver vigilat.
O : Es que no miren prou, i la veritat es que, en casos com aquestos a qualsevol de naltres ens angantxarien. :!:
LO QUE JA CANSE es lo de dir que s`ha de vigilar, anar alerta,ETC,ETC,
Estic d`acord, pero aixo no et salve de els impresentables que es salten un STOP, que invaeixen el sentit contrari,que agafen les rotondes al inrevés,o que sencillament li volen desgracia la vida a algù que pasa per allá sense cap culpa.
Cuan se diu que em de vigilar, em queda el dubte de si algù pensa que per molt vigilar no li passarà algun dels casos que he comentat abans, esta equivocat qui pensi així.
Perque això porte inevitablement, al tan manit : Podria haver vigilat.
O : Es que no miren prou, i la veritat es que, en casos com aquestos a qualsevol de naltres ens angantxarien. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!