Ara que esta de moda donar la volta al món, he vist en algun lloc que la circumferència a l'equador de la terra son 40.075 km.
El resultat es millor del que em pensava. Durant aquest temps ha donat pocs problemes (un commutador de l'intermitent dret i l'amortidor que es va quedar sense poder regular la precàrrega) tots solucionats amb la garantia i el taller de BMW Girona, un consum d'oli prou contingut per el que tinc entès, uns 800 cm3 a repartir entre els diferents espais entre revisions. Un munt de pneumàtics i unes pastilles de darrera, un consum que sempre ha voltat els 5.4 a plena càrrega (passatger + 50 kg equipatge), i 5.2 sol.
Un any després de començar a bavejar... segueixo bavejant, però de tant en tant tinc pensaments impurs... i miro les Adventurs de reüll.

Salut!! ;)