Entrada
Autor: Willy » dv. oct. 07, 2011 7:39 pm
[quote user="Prony" post="181420"]Ostres, es interessant!!!! El banc em cobra 15 € anuals en concepte de quota. :enfaduu :enfaduu
Nomes hi veig un inconvenient. A aquells peatges on hi ha descomptes o son gratuïts pels residents, has de justificar que tens el Teletac en un compte corrent de la mateixa ciutat i amb això perdria les ventatges, oi???
Jordi "Prony"[/quote]
En principi tens els descomptes igual, (jo visc en una zona d'aquestes i vaig trucar a ACESA avans de fer-lo per aclarir aquest punt) com el teletac tot i ser de prepagament està asociant a un num de compte des del que el carregues, l'entitat d'aquiest compte t'ha d'omplit el formulari per que t'apliquin els descontes. De fet l'entitat financera només ha d'omplir un paper, per el que no hi ha d'haver cap problema, el descompte el fa la concesionària.
La veritat es que encara tinc el teletac vell (només serveix per el peatge de Martorell però es gratuit i fan el descompte, aquest es el que faig servir per anar per aqui), el mobe només l'utilitzo quan he d'anar més lluny.
En breu haure de anar a la caixa a demanr quem'omplin el famos paperet per que el teletac vell diuen que al novembre deixa de funciona, ja us explicare com va el tema quan ho faci.
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 07, 2011 7:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.