Gas Gas, la companyia líder en la fabricació de motos de trial i enduro, amb seu a la localitat gironina de Salt, anuncia la incorporació de la pluri-campiona Laia Sanz en la seva estructura de competició.
Gas Gas i Laia Sanz han formalitzat un acord pel qual la pilot de Corbera de Llobregat s’incorporarà de forma immediata a l’estructura de competició de la marca per tal de preparar els nous projectes esportius.
El fruit d’aquesta unió, que tindrà una durada inicial de tres anys, permetrà a la jove pluri-campiona competir amb les màximes garanties amb l’equip oficial Gas Gas en proves internacionals de tres modalitats diferents: trial, enduro i raids. D’aquesta manera, Laia Sanz es convertirà en la primera noia del món a participar en tres competicions off-road al màxim nivell.
“Aquesta unió neix de la passió que Gas Gas té per les motos i que es projecta a través de la competició amb grans pilots. Laia Sanz és una gran esportista multi-disciplinar i comptar amb ella suposa un al·licient enorme per a nosaltres perquè ens permetrà desenvolupar un projecte molt estimulant. Per les seves extraordinàries condicions i per la seva forma de ser, Laia encaixa perfectament amb la nostra filosofia, així que no podíem deixar escapar l’oportunitat d’oferir un programa de competició que inclogués tres modalitats “, assegura Ramon Pont, director general de Gas Gas.
Segons Laia Sanz, “prendre la decisió de canviar de marca mai és fàcil després de tant de temps en un mateix equip, però van sorgir nous reptes i Gas Gas era la marca idònia per afrontar-los. Estic molt contenta i agraïda per l’aposta que han fet per mi i sé que junts podem fer grans coses. Per la meva carrera esportiva significa molt tenir l’oportunitat de seguir creixent com a pilot. Estic desitjant anar amb moto i començar a treballar amb l’equip tècnic “.
Als seus 25 anys, Laia Sanz té 11 títols mundials de trial femení, 10 títols continentals i 4 triomfs en el Trial de les Nacions, a més d’una victòria a trofeu de dones del Ral·li Dakar.
Font: Gas Gas