



Començant pel C 600 Sport, ha estat concebut per als que prefereixen un estil de conducció esportiu, mentre el C 650 GT és apropiat per a clients que li atribueixen més valor al confort al passejar o viatjar.
Amb trets que entronquen amb altres creacions de la divisió motociclista de l'hèlix, compten amb motor de dos cilindres en línia i transmissió automàtica mitjançant variador continu CVT. El bloc és totalment nou i ha estat desenvolupat per BMW Motorrad. Presenta una capacitat de 647 cc i rendeix 60 CV, amb un parell màxim és de 66 Nm a 6.000 rpm.
El motor va muntat en una part molt baixa perquè el centre de gravetat sigui també molt baix, si bé la bancada està inclinada cap endavant en 70 graus. Dotat de culata de quatre vàlvules per cilindre i arbres de lleves en cap, compte amb alimentació mitjançant injecció electrònica. L'alimentació d'oli és de càrter sec amb bomba d'oli doble. La fuita és inoxidable i afegeix catalitzador i sonda lambda per superar la futura norma UE4.
En el desenvolupament dels C 600 Sport i C 650 GT es va prioritzar un comunicat comportament que combinés estabilitat a elevada velocitat i maniobrabilitat en trànsit urbà. Sengles maxi scooter s'assenten en un bastidor híbrid de tubs d'acer amb element de fosa injectada d'alumini en el suport del basculant. Al seu torn, el motor oficia de component autoportant.
Així mateix, l'amortiment s'augmenta el seu dinamisme: en la part davantera munten forquilla invertida amb tubs de 40 mm, i en el tren posterior pota telescòpica en el flanc esquerre i en posició horitzontal. Els recorreguts de la amortiment són de 115 mm en ambdós casos. Amplada i perfil de pneumàtics són propis de motocicletes de gran cilindrada.
A tot això, C 600 Sport i C 650 GT es doten de frens davanters de doble disc i posterior de disc simple, tots de 270 mm, complementats per BMW Motorrad ABS.
Equipats amb llum diürna mitjançant LED (opcional) i parabrises ajustable, entre altres, la seva instrumentació analògic digital integra un generós display LCD de fàcil lectura i multitud de funcions. El C 600 Sport estrena més un disseny, conegut com FlexCase, que a moto parada permet obrir una tapa a la part inferior del seient per ampliar l'espai de transport. Per cert, el buit sota la butaca admet dos cascos integrals.