Husqvarna T 630

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Husqvarna T 630

Entrada Autor: Pere29 » dg. nov. 13, 2011 12:11 am

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

No se que tal deu anar pero la veritat es que te una estampa impresionan i un preu competiti-ho, aquesta sera una opcio a tenir en compte els que ens agrada fer trail.

Apart d´aixo el probleme de sempre, pels que som camacurts. Quan pugui anire a veure les opcions de rebaixar l´alçada que te.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Husqvarna T 630

Entrada Autor: JordiTrident » dg. nov. 13, 2011 10:10 am

A mi la Husky que m'ha agradat és el prototipus MOAB presentat a l'EICMA de Milà:

Imatge

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dg. nov. 13, 2011 12:19 pm

Pere 29: vols dir que té quelcom de trail? jo hi veig més una "enduro suau".
Jordi: aquest sí que m'agrada!
Porto un boxer vell però, els monos em tornen boig! :jump :jump

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dg. nov. 13, 2011 12:30 pm

[quote user="Ieie" post="184362"]Pere 29: vols dir que té quelcom de trail? jo hi veig més una "enduro suau".
Porto un boxer vell però, els monos em tornen boig! :jump :jump[/quote]
Jo crec que es massa gran i pesada per fer enduro de debo de fet al cataleg de husqvarna, be com trail, pero estic d´acord amb tu que seria mes una enduro suau que una trail. El fet que sigui una 630cc et permet fer rutes llargues i els enllaços per carretera no seran tan enfarregossos com podria ser una 450 per exemple.
Resumint seria per fer, el que faig amb la 800gs, pero mes apte pel off, i sen consient que perderia capacitat rutera.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 13, 2011 1:08 pm

[quote user="pere29" post="184363"][quote user="Ieie" post="184362"]Pere 29: vols dir que té quelcom de trail? jo hi veig més una "enduro suau".
Porto un boxer vell però, els monos em tornen boig! :jump :jump[/quote]
Jo crec que es massa gran i pesada per fer enduro de debo de fet al cataleg de husqvarna, be com trail, pero estic d´acord amb tu que seria mes una enduro suau que una trail. El fet que sigui una 630cc et permet fer rutes llargues i els enllaços per carretera no seran tan enfarregossos com podria ser una 450 per exemple.
Resumint seria per fer, el que faig amb la 800gs, pero mes apte pel off, i sen consient que perderia capacitat rutera.[/quote]

Tens raó Pere. Hi ha pocs models trail de veritat, aquesta i la KTM 690 s'acosten força a l'enduro i les nostres F800GS s'acosten massa a ruteres.

Què passa amb les possibles evolucions de models com Honda Dominator o Yamaha XT, cao a motos realement trails, és a dir pes contingut i certes capacitats ruteres, juntament amb un motor de suficient potència per anar lleuger i no haver de patir per longevitat?

Carles

Ieie
Presentats

Entrada Autor: Ieie » dg. nov. 13, 2011 3:45 pm

Per cert, àra que veig les vostres fotos (CMB i Pere 29): sou bessons? anaveu junts a l'excursió de la foto? és el joc de les diferències? m'ha sobrat la copa de Mascaró després del "carajillo", havent dinat? ;)

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 13, 2011 4:22 pm

[quote user="Ieie" post="184389"]Per cert, àra que veig les vostres fotos (CMB i Pere 29): sou bessons? anaveu junts a l'excursió de la foto? és el joc de les diferències? m'ha sobrat la copa de Mascaró després del "carajillo", havent dinat? ;)[/quote]

Jeje, és veritat!

No ho som pas! Si que és cert que tenim la mateixa moto i que la foto, em penso que està feta per la mateixa zona, els Alps.

Molt oberservador! :razz: De totes maneres amb el "carajillo" de més que dius portes a sobre, veus la diferencia de color? ;)

Salut

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. nov. 13, 2011 5:34 pm

Pel preu, poc més de 6.000, la trobo una opció interessantíssima

Ieie
Presentats

Entrada Autor: Ieie » dg. nov. 13, 2011 8:48 pm

La veig, la veig.
salut company!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 13, 2011 8:58 pm

[quote user="Ieie" post="184434"]La veig, la veig.
salut company![/quote]

jejeje, millor! ;)

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 13, 2011 9:00 pm

Per cert,

Quan pugui anar a MiC (Can BMW), tornaré a preguntar per la moto, les altres dues vegades no en sabien res, tenien en exposició la resta de models menys aquesta.

Van dir que preguntés a Barcelona... :shock: Ells son concessionari oficial! Poques ganes de vendre!

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 13, 2011 9:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dg. nov. 13, 2011 10:42 pm

[quote user="Ieie" post="184434"]La veig, la veig.
salut company![/quote]
La meva es mes maca jajajjajaj

Carles pel que jo he trobat ara per ara esta sobre 6000 euros suposo que es una promocio no ho se.

pes: 151kg

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dl. nov. 14, 2011 12:59 pm

[quote user="CMB" post="184437"]Per cert,

Quan pugui anar a MiC (Can BMW), tornaré a preguntar per la moto, les altres dues vegades no en sabien res, tenien en exposició la resta de models menys aquesta.

Van dir que preguntés a Barcelona... :shock: Ells son concessionari oficial! Poques ganes de vendre!

Salut[/quote]

Està en promoció per 5.990 euros (descompte de 1.400). Als anuncis a les revistes hi posen Martín i Conesa com a concessionari de Girona i Motos Bordoy el de Barcelona. A Lleida Moto2 i a Tarragona Busquets.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. nov. 14, 2011 5:38 pm

Hola companys.

Perdoneu la intromissió en aquest fil per demanar-vos si em podeu ajudar. Em costa molt, basicament quan parleu de motos de cilindrades de 400 cc o similars, saber quan una moto és trail o enduro. Amb les "maxi-trails" no hi tinc tan problema.

El mateix em passa amb la foto que ha penjat el Pere, em sembla una moto molt maca però veig que els vostres comentaris van en la direcció de què és més trail que enduro.

Quant a la foto del prototip que hi ha penjada a sota, aixecant el parafangs del davant, em fa pensar en la Montesa enduro-74 de fa 30 i pico d'anys (era el somni de quan jo en tenía 16).

Gràcies.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 14, 2011 5:54 pm

[quote user="Xavier" post="184528"]Hola companys.

Perdoneu la intromissió en aquest fil per demanar-vos si em podeu ajudar. Em costa molt, basicament quan parleu de motos de cilindrades de 400 cc o similars, saber quan una moto és trail o enduro. Amb les "maxi-trails" no hi tinc tan problema.

El mateix em passa amb la foto que ha penjat el Pere, em sembla una moto molt maca però veig que els vostres comentaris van en la direcció de què és més trail que enduro.

Quant a la foto del prototip que hi ha penjada a sota, aixecant el parafangs del davant, em fa pensar en la Montesa enduro-74 de fa 30 i pico d'anys (era el somni de quan jo en tenía 16).

Gràcies.[/quote]

Hola Xavier

Certament és una linia que ha anat canviant últimament...

Actualment aquest tipus de motos trail, com la TE 630 i la KTM 690 tenen una estètica molt endurera. Però les difencia diverses coses:

. El motor sol tenir més cubicatge, al voltant de 600cc. Per tant més par a baixes voltes i més potència, no cal que es revolucioni tant el motor, per tant més duració del mateix o temps de manteniment més llarg.
. El pes de la moto es més elevat, a causa del motor i altres opcions que pugui dur la moto, per exemple estriberes per acompanyant. Més de 30kg superior.
. El dipòsit sol ser una mica més gran, no molt més.

Aquests factors i potser d'altres farà que quan et vulguis 'complicar' la vida en triales les enduro van molt millor. Si vols fer camins i prou van realment molt bé!

Algú més hi dirà la seva...

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. nov. 14, 2011 5:58 pm

Les HVAs i les KTMs són d'ENDURO.
La única trail de KTM es la meva 990... de debó.
Les disfrassen de semitrail, però les bases són d'ENDURO.
Us ho juro.
L'usuari HVA és endurero. Sempre. Jo crec eh?
No crec que qui vulgui una trail es miri una HVA...

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dl. nov. 14, 2011 6:29 pm

Doncs a la prova que en van fer al Motociclismo la qualificaven con a trail: Força efectiva per camins i pistes, però per fer trialeres compra't una enduro.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 14, 2011 6:37 pm

Diferenciar una trail d'una enduro és complicat.

Una DR 400Z què és? hi ha gent que la fa servir com a trail i n'hi han d'altres que no frenen davant pedres ni salts i sempre van a tope com si tinguéssin una enduro. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. nov. 14, 2011 7:30 pm

[quote user="Randy-650" post="184539"]Diferenciar una trail d'una enduro és complicat.

Una DR 400Z què és? hi ha gent que la fa servir com a trail i n'hi han d'altres que no frenen davant pedres ni salts i sempre van a tope com si tinguéssin una enduro. :roll:[/quote]

em sembla que amb la DRZ 400 sempre s´ha d´anar a tope !!! :-o

el que si es veritat es que el que ha fet enduro o endurillo amb una 4 temps Trail OFF i una colla d´amics ben avinguts uns quans anys o tot un dia o varis.... ....es que s´et queden les ganes de no parar mai .... els que ho heu fet durant anys sabrán el que vull dir..... es una pràctica adictiva ... i molt gratificant ... a l´arrivada amb la satisfacció de la feina ben feta..... una cosa que la moto de carretera no et pot donar... totalment recomenable !!!!

:roll:

Fjodor: aquesta HVA 630 TE es una Trail-Enduro i molt bona !!!! de l´antiga escola, però feta el segle XXI i HVA va llançada ( sota la protecció de BMW )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 14, 2011 7:50 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dl. nov. 14, 2011 7:49 pm

Crec que les diferencies principals per mi son: el pes importantissim, veig molt complicat per usuaris normal agafar la ktm 690 o la husq 630 i fer un corriol complicat.

I l´altre diferencia seria en la capaçitat de fer kilometrades en les que hagis de mantenir creuers de 120-130, amb cap d´aquestes 450 ho faras.

Pero es veritat que les basses d´aquestes motos serian enduro.

Respon

Torna a “General”