VIII Encuentro Grandes Viajeros
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
VIII Encuentro Grandes Viajeros
Ja tenim datas per el VIII Encuentro de Grandes Viajeros,de Gustavo Cuervo, será el 25/26 i 27 de Maig a Albacete i el tema será "Viajes de ayer y hoy"
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 18, 2012 12:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: VIII Encuentro Grandes Viajeros
Aquest any, si no canvien molt les coses....
sembla que hi faltare
sembla que hi faltare
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Steelman" post="189398"]Aquest any, si no canvien molt les coses....
sembla que hi faltare[/quote]
Si noi... quan una cosa es privatitza... encara me'n recordo d'una de les primeres edicions, que no vam ser més de 50 i l'ambient va ser fantàstic! Ara aquest ultim any tenia tot un caire "comercial" que feia por!!! :( :(
Gràcies Stelvio per informar-nos!! Sempre es podria muntar un cap de setmana per la zona, passar-s'hi per saludar i veure l'ambient, i a dormir a un altre lloc sense participar-hi plenament!!!
Si noi... quan una cosa es privatitza... encara me'n recordo d'una de les primeres edicions, que no vam ser més de 50 i l'ambient va ser fantàstic! Ara aquest ultim any tenia tot un caire "comercial" que feia por!!! :( :(
Gràcies Stelvio per informar-nos!! Sempre es podria muntar un cap de setmana per la zona, passar-s'hi per saludar i veure l'ambient, i a dormir a un altre lloc sense participar-hi plenament!!!

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Carles" post="189401"][quote user="Steelman" post="189398"]Aquest any, si no canvien molt les coses....
Gràcies Stelvio per informar-nos!! Sempre es podria muntar un cap de setmana per la zona, passar-s'hi per saludar i veure l'ambient, i a dormir a un altre lloc sense participar-hi plenament!!![/quote]
Carles,crec que el comentari de´n Jordi anava amb un altre sentit ;) ;)
Gràcies Stelvio per informar-nos!! Sempre es podria muntar un cap de setmana per la zona, passar-s'hi per saludar i veure l'ambient, i a dormir a un altre lloc sense participar-hi plenament!!![/quote]
Carles,crec que el comentari de´n Jordi anava amb un altre sentit ;) ;)
- Carles
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="189436"][quote user="Carles" post="189401"][quote user="Steelman" post="189398"]Aquest any, si no canvien molt les coses....
Carles,crec que el comentari de´n Jordi anava amb un altre sentit ;) ;)[/quote]
Ostres... explica-m'ho llavors, perquè potser estic una mica espès! ;) ;) ;) ;)
Carles,crec que el comentari de´n Jordi anava amb un altre sentit ;) ;)[/quote]
Ostres... explica-m'ho llavors, perquè potser estic una mica espès! ;) ;) ;) ;)

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Crec que la cosa anava més per " Tenint en compte el que costa el cap de setmana i veient el que ens explican,potser no val la pena anar hi"
I jo ho veig de la mateixa manera
I jo ho veig de la mateixa manera
- Carles
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="189451"]Crec que la cosa anava més per " Tenint en compte el que costa el cap de setmana i veient el que ens explican,potser no val la pena anar hi"
I jo ho veig de la mateixa manera[/quote]
Bones!!!
No estava tant espés llavors! Ho he entés bé... ;) ;) ;) Per això deia lo de no participar-hi plenament, és a dir, passar-s'hi per saludar a coneguts, sense inscriure's i seguir camí... però bé, potser d'aqui a Maig no hi ha ni per gasolina, o sigui que no he dit res al respecte!
Fins aviat!
I jo ho veig de la mateixa manera[/quote]
Bones!!!
No estava tant espés llavors! Ho he entés bé... ;) ;) ;) Per això deia lo de no participar-hi plenament, és a dir, passar-s'hi per saludar a coneguts, sense inscriure's i seguir camí... però bé, potser d'aqui a Maig no hi ha ni per gasolina, o sigui que no he dit res al respecte!
Fins aviat!

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Expliqueu, expliqueu, què passa ?
Jo encara no hi he anat mai i sempre he pensat que potser val la pena ... o no ? :roll:
Jo encara no hi he anat mai i sempre he pensat que potser val la pena ... o no ? :roll:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo segur que aquest any no hi vaig .... crec que estaré molt i molt lluny per aquestes dates :???: :???:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ramon" post="189545"]Expliqueu, expliqueu, què passa ?
Jo encara no hi he anat mai i sempre he pensat que potser val la pena ... o no ? :roll:[/quote]
És com un Barça-Madrid ja saps sempre com acabarà....
Tot i què..... crec que val la pena acostar-s'hi no tant per els ponents (què també) sinò per la gent que et pots trobar.
Aquest any es celebra el 50è aniversari de la volta al món que l'Antonio Veciana i Santiago Guillem van fer l'any 1962 amb una Vespa pintada per en Dalí. Fa 2 anys vaig coincidir amb ell a la trobada d'Alacant. Un avi venerable que em va signar el seu llibre, que crec està exhaurit

Jo encara no hi he anat mai i sempre he pensat que potser val la pena ... o no ? :roll:[/quote]
És com un Barça-Madrid ja saps sempre com acabarà....
Tot i què..... crec que val la pena acostar-s'hi no tant per els ponents (què també) sinò per la gent que et pots trobar.
Aquest any es celebra el 50è aniversari de la volta al món que l'Antonio Veciana i Santiago Guillem van fer l'any 1962 amb una Vespa pintada per en Dalí. Fa 2 anys vaig coincidir amb ell a la trobada d'Alacant. Un avi venerable que em va signar el seu llibre, que crec està exhaurit

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Aixó es el que em fa dubtar en anar hi, aquest viatge en Vespa pot ser molt interessant.
Perqué que m´expliquin el que haig de ficar a les maletas,per aixó..................... en fí............................. PASAPALABRA ;)
Perqué que m´expliquin el que haig de ficar a les maletas,per aixó..................... en fí............................. PASAPALABRA ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="189634"]Aixó es el que em fa dubtar en anar hi, aquest viatge en Vespa pot ser molt interessant.
Perqué que m´expliquin el que haig de ficar a les maletas,per aixó..................... en fí............................. PASAPALABRA ;)[/quote]
No, no, pasapalabra no ... plika, plika :mrgreen:
Perqué que m´expliquin el que haig de ficar a les maletas,per aixó..................... en fí............................. PASAPALABRA ;)[/quote]
No, no, pasapalabra no ... plika, plika :mrgreen: