Us Queda Gran La Moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Us Queda Gran La Moto?

Entrada Autor: CMB » dg. feb. 05, 2012 11:40 pm

Hola

Curiosa web alemana que permet veure si una moto us va gran o no ajustant la vostra alçada al costat de la moto: Enllaç

Podeu provar-ho amb molts més models... Enllaç Cal clicar a sobre de 'Virtual Machine'. Podeu desplaçar la moto i el personatge.
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 05, 2012 11:49 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Us Queda Gran La Moto?

Entrada Autor: Jesus » dc. feb. 08, 2012 11:31 pm

[quote user="CMB" post="191385"]Hola

Curiosa web alemana que permet veure si una moto us va gran o no ajustant la vostra alçada al costat de la moto: Enllaç

Podeu provar-ho amb molts més models... Enllaç Cal clicar a sobre de 'Virtual Machine'. Podeu desplaçar la moto i el personatge.[/quote]

Curiós ... encara que soc conscient de que en parat la GS em queda mooooooolt grossa pel meu 1'70 ... !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 08, 2012 11:42 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. feb. 09, 2012 8:30 am

Pues no t dic rès de la meva tambè amb 1,70 :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 09, 2012 8:38 am

[quote user="CMB" post="191385"]Hola

Podeu provar-ho amb molts més models... Enllaç Cal clicar a sobre de 'Virtual Machine'. Podeu desplaçar la moto i el personatge.[/quote]

Si , aixó ja ho faig, pero el que no veig es com messurar per els que fem més de 180 cm ???
ImatgeImatgeImatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. feb. 09, 2012 9:42 am

[quote user="STELVIO 00" post="191644"][quote user="CMB" post="191385"]Hola

Si , aixó ja ho faig, pero el que no veig es com messurar per els que fem més de 180 cm ???[/quote]

Jo tampoc! :cool: Tot i ser un web d'Alemanya.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 09, 2012 9:45 am

[quote user="CMB" post="191658"]

Jo tampoc! :cool: Tot i ser un web d'Alemanya.[/quote]

Exacte!!! Tots sabem que el Cola Cao que els hi van donar a ells, no es el mateix que el nostre ;)
ImatgeImatgeImatge

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dj. feb. 09, 2012 9:07 pm

[quote user="STELVIO 00" post="191660"][quote user="CMB" post="191658"]

Exacte!!! Tots sabem que el Cola Cao que els hi van donar a ells, no es el mateix que el nostre ;)[/quote]

Osti Stelvio, encara et dura la frustració aquella que varem agafar a Frankfurt?. això de veure les "Teutonas" a l'alçada dels ulls fa mal, eh?

La moto del test es una Cross Tourer? blblblblblblblblblblblblblblb..........
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 09, 2012 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. feb. 09, 2012 10:04 pm

[quote user="PEREBI" post="191705"][quote user="STELVIO 00" post="191660"][quote user="CMB" post="191658"]

Exacte!!! Tots sabem que el Cola Cao que els hi van donar a ells, no es el mateix que el nostre ;)[/quote]

Osti Stelvio, encara et dura la frustració aquella que varem agafar a Frankfurt?. això de veure les "Teutonas" a l'alçada dels ulls fa mal, eh?

La moto del test es una Cross Tourer? blblblblblblblblblblblblblblb..........[/quote]

Siiiiii

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dj. feb. 09, 2012 10:51 pm

[quote user="CMB" post="191710"][quote user="PEREBI" post="191705"][quote user="STELVIO 00" post="191660"][quote user="CMB" post="191658"]

La moto del test es una Cross Tourer? blblblblblblblblblblblblblblb..........[/quote]

Siiiiii[/quote]

Doncs blblblblblblblblblblblblbl.......

Respon

Torna a “General”