Manual GS
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Manual GS
gràcies aquest enllaç no el tenia.
Salut!
Salut!
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Jo el vaig fer servir per apendre i atrevir-me amb el canvi d'olis + filtre oli + frens. Ara aviam quan m'atreveixo amb el filtre d'aire.
Les vàlvules i la posible electrònica (ABS) ja no.
Les vàlvules i la posible electrònica (ABS) ja no.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="CarlesOsonaGS" post="196129"]Jo el vaig fer servir per apendre i atrevir-me amb el canvi d'olis + filtre oli + frens. Ara aviam quan m'atreveixo amb el filtre d'aire.
Les vàlvules i la posible electrònica (ABS) ja no.[/quote]
Si tens algun problema amb l'ESA (o com es digui), pregunta-li al Pasqual que se sap el manual (almenys la part de l'ESA) de pe-a-pa :tremolant
Si tens algun problema amb l'ESA (o com es digui), pregunta-li al Pasqual que se sap el manual (almenys la part de l'ESA) de pe-a-pa :tremolant
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Ramon" post="196150"][quote user="CarlesOsonaGS" post="196129"]Jo el vaig fer servir per apendre i atrevir-me amb el canvi d'olis + filtre oli + frens. Ara aviam quan m'atreveixo amb el filtre d'aire.
Si tens algun problema amb l'ESA (o com es digui), pregunta-li al Pasqual que se sap el manual (almenys la part de l'ESA) de pe-a-pa :tremolant[/quote]
Cordons Ramon, dispares a matar bandidu !!! :mrgreen:
Moltes gràcies per l'enllaç Pasqual !!! ;)
Si tens algun problema amb l'ESA (o com es digui), pregunta-li al Pasqual que se sap el manual (almenys la part de l'ESA) de pe-a-pa :tremolant[/quote]
Cordons Ramon, dispares a matar bandidu !!! :mrgreen:
Moltes gràcies per l'enllaç Pasqual !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 27, 2012 11:18 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ramon" post="196150"][quote user="CarlesOsonaGS" post="196129"]Jo el vaig fer servir per apendre i atrevir-me amb el canvi d'olis + filtre oli + frens. Ara aviam quan m'atreveixo amb el filtre d'aire.
RA-MON!!!!

RA-MON!!!!

- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Merci Pascual!!!!!!! molt útils.
M'he de preparar, potser celrà munich amb dos dies i un mes de penalitats i diversions per alemania!!!!
Ja veurem ja veurem qui guanyarà la batalla, l'avió o la merva perversa ment.... i com que de queixals d'el seny me n'han tret tres... :-)
M'he de preparar, potser celrà munich amb dos dies i un mes de penalitats i diversions per alemania!!!!
Ja veurem ja veurem qui guanyarà la batalla, l'avió o la merva perversa ment.... i com que de queixals d'el seny me n'han tret tres... :-)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Gandalfgs" post="196283"]Merci Pascual!!!!!!! molt útils.
Ja veurem ja veurem qui guanyarà la batalla, l'avió o la merva perversa ment.... i com que de queixals d'el seny me n'han tret tres... :-)[/quote]
Home, si t'aixeques d'hora, ben d'hora.... :lol: en un dia es pot fer. Jo ho he fet varies vegades a l'hivern, ara amb bon temps és més fàcil.
Què vagi bé el viatge. Esperem fotos i crònica
Ja veurem ja veurem qui guanyarà la batalla, l'avió o la merva perversa ment.... i com que de queixals d'el seny me n'han tret tres... :-)[/quote]
Home, si t'aixeques d'hora, ben d'hora.... :lol: en un dia es pot fer. Jo ho he fet varies vegades a l'hivern, ara amb bon temps és més fàcil.
Què vagi bé el viatge. Esperem fotos i crònica
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
fotos tindreu si és el cas (pero això serà a finals de setembre!)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!