Dia Internacional De La Dona Motera

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Dia Internacional De La Dona Motera

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 05, 2012 1:17 pm

Ahir va ser el Dia Internacional de la dona motera. Des d'aquest fòrum vull felicitar a totes i cadascuna de les dones/noies/senyores que gaudeixen de la moto, tant portant-la com gaudint del seient del darrera.

Les meves més sinceres felicitacions. Us admiro, no ho nego. :kiss

Imatge

Imatge

Imatge

http://ambientemotero.espana-foro.es/t7 ... -en-canada

http://www.masmoto.net/web/2012/03/08/f ... r-moteras/

http://motor.es.msn.com/motos/las-chicas-son-moteras-1
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Dia Internacional De La Dona Motera

Entrada Autor: GRUM » ds. maig 05, 2012 2:01 pm

Doncs un més que se suma a les felicitacions i admiració per totes i cadascuna d'elles.
Una altra de les virtuts d'aquest foro, és la quantitat de dones moteres i els ànims i suport que es dona a les que tenen ganes d'iniciar-seen aquest món.
I no em voldria oblidar de les que voluntariosament, es deixen portar pels companys, parelles, amics, que tampoc és cosa fàcil.
Aprofito la ocasió per agraïr públicament a la Noemí la paciència i ànims que m'ha donat sempre, gràcies a ella em vaig treure el carnet de moto i puc disfrutar d'aquest món que ara resulta imprescindible en la meva vida. I el valor que té ja que es capaç tant de portar la seva pròpia moto, com de seure al seient del darrera de la meva montura i disfrutar d'un viatge com a acompanyant. GRÀCIES :ksss :bow
FELICITATS A TOTES!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Mixsanjuan » ds. maig 05, 2012 2:03 pm

Jo també hem sumo a la felicitació, felicitats !!!!!

Salut
Jordi (mixsanjuan)

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. maig 05, 2012 6:55 pm

Felicitaaaats a totes !!!!!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. maig 05, 2012 9:48 pm

Jo es que soc molt i molt rara... però... existeix el dia internacional del Home moter ????
Considero que es una discriminacio de sexes celebrar el día de la Dona motera, sino hi ha el día del Home moter.

Jo crec que ja no existeixen diferencies, i si les provoquem... francament és un error.

Jo sería més partidaria de celebrar el día internacional del Motorista ( home i dona) i aquell dia poguer reivindicar aspectes esencials sobre la segurat vial específica per motoristes... aquí sí que es faria feina.... però de la manera que ho presentan.... no ho trobo gens atractiu.

Ho sento.... però es el que penso... i aqui a Mototurisme totes les opinions mentre no ofenguin a ningú son vàlides.... ;)

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » ds. maig 05, 2012 10:15 pm

Per no ser sexista, jo més aviat felicitaria el dia del "copilot", aquell personatge que es passa hores sentat al seient del darrere, i que al sortir del seu seient diu, somrient, que s'ho ha passat d'allò més bé! (i sé de què parlo, la meva dona em sol dir que s'ha adormit, i en cap cas ha sortit somrient! :oops: ) (el resultat evidentment és que prefereix quedar-se a casa fent les seves cosetes abans que anar amb mi a donar un tom)
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » ds. maig 05, 2012 10:46 pm

[quote user="Eva" post="199462"]Jo es que soc molt i molt rara... però... existeix el dia internacional del Home moter ????
Considero que es una discriminacio de sexes celebrar el día de la Dona motera, sino hi ha el día del Home moter.

Jo crec que ja no existeixen diferencies, i si les provoquem... francament és un error.

Jo sería més partidaria de celebrar el día internacional del Motorista ( home i dona) i aquell dia poguer reivindicar aspectes esencials sobre la segurat vial específica per motoristes... aquí sí que es faria feina.... però de la manera que ho presentan.... no ho trobo gens atractiu.

Ho sento.... però es el que penso... i aqui a Mototurisme totes les opinions mentre no ofenguin a ningú son vàlides.... ;)[/quote]

Es pot dir més alt però no mes clar ... comparteixo la teva opinió 100x100

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 05, 2012 10:49 pm

[quote user="Eva" post="199462"]Jo es que soc molt i molt rara... però... existeix el dia internacional del Home moter ????

[/quote]

Discrepo. :|

Vulguis reconèixer-ho o no el món de la moto estava dominat fins no fa gaires anys pel gènere masculí, arribant a l'extrem que en algun país d'Orient si una dona era enxampada portant moto la pena que l'hi queia era molt forta (per això he posat la primera foto). Els temps han canviat, per sort a millor, i mica en mica la dona ha passat de ser copilot a pilotar la seva pròpia moto.

Amb això vull dir que les dones han guanyat paper en aquest món, i molta gent ha cregut convenient celebrar aquesta 'victòria'.

PD: quan vaig començar a sortir en moto fa 28 anys vaig trigar molt de temps a veure una senyoreta portant la seva pròpia moto.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. maig 05, 2012 11:13 pm

Randy, em sembla que les dones fa temps que van en moto ... segurament el mateix que els homes ;)
Dones en moto

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 05, 2012 11:16 pm

aquest dia tambe deu ser ideat pel ''tall britanic'' ?? :eyes :eyes ,encara recordo el dia que vaig acompanyar la meva germana fa molts anys a buscar l'Special 250 i quan ja tenia practica quan va agafar la BMW del pare i a la Diagonal la gent dels cotxes se la mirava com un bitxo raro,suposso que en alguns llocs........ni moto,ni cotxe ni estudiar ni.......en definitiva que sort que entre cometes vivim en un continent que es de viu i deixa viure ;) ;)
Imatge

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » ds. maig 05, 2012 11:44 pm

Avui día, aqui i ara, qui no te moto es perque no vol, sigui home o dona.
A més cal diferenciar la persona que va en moto perque no te cotxe o perque l'hi és més pràctic a l'hora de aparcar o ves a saber perqué...de la persona que gaudeix de la moto i del seu mon.
Vss. a totes i a tots.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. maig 06, 2012 12:11 am

Sense que serveixi de precedent: estic totalment d'acord amb l'Eva :ksss

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dg. maig 06, 2012 7:21 am

En jsk l'ha clavat.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dg. maig 06, 2012 9:42 pm

Eva, tu sí que l'has clavat.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 07, 2012 7:12 am

Holaaa,

Avui en dia sembla que si no fas aquesta diferenciació entre homes i dones... sembla que t’oblidis de les dones!

I si no digna’ls-hi a tots els politics a l’hora de començar qualsevol discurs!! Jo ho trobo tant ridícul....

En qualsevol cas també sembla que qualsevol excusa es bona per celebrar quelcom, no?

:| :cool:
Sort,

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. maig 07, 2012 1:21 pm

Jo estava llegint els primers missatges i pensava: "escric i dic el que penso o m'ho quedo per mi?" Per sort, l'Eva ho ha escrit i m'he estalviat seguir pensant-m'ho.
sergibuda

they called me an accident

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. maig 26, 2012 10:22 am

[quote user="Pasqual" post="199482"]Sense que serveixi de precedent: estic totalment d'acord amb l'Eva :ksss[/quote]

Diré el mateix i sense que serveixi de precedent.......................... no podria estar més d´acord amb el que ha dit l´Eva :bow :bow :bow
ImatgeImatgeImatge

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » ds. maig 26, 2012 11:29 am

[quote user="STELVIO 00" post="201329"][quote user="Pasqual" post="199482"]Sense que serveixi de precedent: estic totalment d'acord amb l'Eva :ksss[/quote]

Diré el mateix i sense que serveixi de precedent.......................... no podria estar més d´acord amb el que ha dit l´Eva :bow :bow :bow[/

.............. I jo !.........
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. maig 26, 2012 11:53 am

Jo estic totalment d'acord amb l'Eva, però............................... però......

Peròo......

però.....

però..

Eva.. si penses aixì com dius.. per què a casi totes les sortides, fas fotos de solsament totes les dones... :twisted:
Í per què no en fas una de solament tots els homes????? :mrgreen: :twisted:

Respon

Torna a “General”