Ho Haveu Vist????
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ho Haveu Vist????
Algú s'ha llegit la comparativa de les principals maxi-trails del moment que fa la revista "MOTOCICLISMO" aquesta setmana??? :eyes :eyes
La veritat que m'ha deixat una mica sorprès.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La veritat que m'ha deixat una mica sorprès.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Ho Haveu Vist????
He sentit algo,... que la GS per fi no ha sortit guanyadora d'una comparativa d'aquestes.... pero no se res mes,..... Me la fareu comprar, ostie! :D
- Trencaferro
- Presentats
No és que per primera vegada no surti guanyadora, si no que no està en les dues primeres posicions!! :roll:
Potser si que la nova competència els hi farà apretar una mica el cul fins a l'arrivada de la nova??? :mrgreen: :mrgreen:
Potser si que la nova competència els hi farà apretar una mica el cul fins a l'arrivada de la nova??? :mrgreen: :mrgreen:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Me la vaig a comprar. Ja diré alguna cosa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Storm" post="199765"]Me la vaig a comprar. Ja diré alguna cosa...[/quote]
+1
Em costa de creure que no guanyi la GS, doncs BMW té un pacte amb Motociclismo des de fa anys, i que diu que si no posen guanyadora la BMW no els hi deixen cap més moto. I això fa anys.
Potser han canviat les coses ara.... :shock:
+1
Em costa de creure que no guanyi la GS, doncs BMW té un pacte amb Motociclismo des de fa anys, i que diu que si no posen guanyadora la BMW no els hi deixen cap més moto. I això fa anys.
Potser han canviat les coses ara.... :shock:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 09, 2012 2:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ah! A la revista FormulaMoto van comparar aquestes:
Benelli tre-K
BMW Gs Rallye
Honda Crosstourer
Kawasaki Versys 1000
Guzzi Stelvio NTX
Triumph Tiger Explorer
Yamaha SuperTenere
KTM 990 SM-T
Ducati Multistrada Touring
A que no sabeu quina va ser la guanyadora absoluta? :|
Benelli tre-K
BMW Gs Rallye
Honda Crosstourer
Kawasaki Versys 1000
Guzzi Stelvio NTX
Triumph Tiger Explorer
Yamaha SuperTenere
KTM 990 SM-T
Ducati Multistrada Touring
A que no sabeu quina va ser la guanyadora absoluta? :|
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 09, 2012 2:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="199785"]La guzzi?[/quote]

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="199788"][quote user="Joan XT" post="199785"]La guzzi?[/quote]
[/quote]
Bon profit!!!

Bon profit!!!
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Trencaferro aixo no ho perdono
m'has fet comprar la revista :twisted: :twisted: amb aquest anunciat pensava que deia ves a saber que,vaja probador,en linea amb lo que corre per les redaccions :enfadat :enfadat la valoracio que fa de les diferents maquinas no es gaire coherent i menys en las puntuacions que dona , qualsevol d'aquestes motos es molt bona i las comparacions son odioses,la Yam per exemple la deixa a l'alsada del betum i altres.... com joias, tenint uns pessos i uns consums en l'epoca de la eficiencia dinamica per motos acavades de sortir que fan esgarrifar (per ser las mes modernes, que no ve d'un litret),la meva opinio personal no la donare de cada una pero si que dire una cosa,que una moto que te un disseny del 2004 ,una part ciclo del 2004 i una millora de motor, cardan i canvi del 2010,faci casi casi ombra a motos noves i que alguna en cert aspectes es una copiada de ca l'ample, es per rumiar,en fi ......que cadascu disfruti de lo seu i no miri de reull que pot quedar guenyo :mrgreen: :mrgreen: ara que a mi no m'importaria tenir qualsevol de las de la comparativa ;) ;)
[quote user="Randy-650" post="199781"]Em costa de creure que no guanyi la GS, doncs BMW té un pacte amb Motociclismo des de fa anys, i que diu que si no posen guanyadora la BMW no els hi deixen cap més moto. I això fa anys.
Potser han canviat les coses ara.... :shock:[/quote]
de quins anys?? de la epoca de les R 100 RS ?? aixo sempre ho havia sentit dir de Honda i no ho dic en broma :roll: :roll: que es deia que si no las deixavan be no posavan mes anuncis.....tot plegat llegendas urbanas,jajajajajajaa.
[quote user="Randy-650" post="199781"]Em costa de creure que no guanyi la GS, doncs BMW té un pacte amb Motociclismo des de fa anys, i que diu que si no posen guanyadora la BMW no els hi deixen cap més moto. I això fa anys.
de quins anys?? de la epoca de les R 100 RS ?? aixo sempre ho havia sentit dir de Honda i no ho dic en broma :roll: :roll: que es deia que si no las deixavan be no posavan mes anuncis.....tot plegat llegendas urbanas,jajajajajajaa.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 09, 2012 3:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="199795"]Trencaferro aixo no ho perdono
m'has fet comprar la revista :twisted: :twisted: amb aquest anunciat pensava que deia ves a saber que[/quote]
Ho veus, fas despesa al pais, que a dia d'avui és lo què convé!!! ;)
Per lo demés estic bastant d'acord amb tu, un disseny del 2004 i amb aquestes xifres de vendes, no té merit, en té moltissim!!!
Simplement m'ha fet gràcia, precisament per lo bona que és, que per primera vegada no quedés la primera en les valoracions finals dels provadors.
Ara, quan surti la nova... :tremolant :tremolant
Ho veus, fas despesa al pais, que a dia d'avui és lo què convé!!! ;)
Per lo demés estic bastant d'acord amb tu, un disseny del 2004 i amb aquestes xifres de vendes, no té merit, en té moltissim!!!
Simplement m'ha fet gràcia, precisament per lo bona que és, que per primera vegada no quedés la primera en les valoracions finals dels provadors.
Ara, quan surti la nova... :tremolant :tremolant
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja la tinc i he de dir que no val la pena comprar la revista (una publicació que fins fa molt poc hi figurava un tal Iñaki Urdangarín com a membre destacat del consell d'administració), no descobreix res de nou. Mireu si té poca profunditat la comparativa que no esmenta un dels aspectes més novedosos de la Tiger, les revisions als 16.000 Km. Guanyadora amb diferència, l'anglesa iguala o s'imposa a totes les altres en tots els apartats puntuats tret del preu, que només arriba a un 7,5, com la BMW o la Honda. El que no m'acaba de fer el pes és el consum (0,3 l més que la BMW) i trobo insuficient l'autonomia (dipòsit de 20 l).
Ara mateix no tinc el pamflet (les revistes de cotxes són infinitament més critiques amb els vehicles que les de motos
fa pas gaire llegia d'un Alfa Romeo que el disseny no serveix per a res si el que l'acompanya es una merda-) a mà, però si algú en vol saber alguna cosa més, només cal preguntar. Salut!
Ara mateix no tinc el pamflet (les revistes de cotxes són infinitament més critiques amb els vehicles que les de motos

- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Bé. M´he llegit tota la comparativa de Formula Moto (mercy Randy!) i estic força d'acord amb els resultats, ja que per una vegada s´ha fet una prova trail completa. És clar que hi ha diverses patinades (com dir que la Crostourer de série té excel·lent protecció aerodinàmica), pero en general la conclusió respecte al menys les dues que jo conec més és idèntica:
La vella GS (2004) és encara la moto més global (especialmente amb l'ESA que no he tingut el gust de provar encara), y s'aprofita molt per corves o viatges (encara que s´han "descuidat" crec d'esmentar la clara vibració que sí han apreciat en d'altres motos), mentre que la Superteneré sembla la millor de totes les provades en camp (i això que s´han deixat de mencionar l´excel·lencia del control de tracció al nivell 2, i la multirregulació fàcil de les dues suspensions), només hi troben la pega de que l'ABS no és desconectable, però ja sabeu que no és cert doncs amb un simple interruptor com el que porto jo assumpte arreglat.
M´ha decebut un xic la geometria de la Triumph. Com sempre diem, cada moto serà l'adeqüada per l´ús que li fa cadascú. En el meu cas, actualment n'estic força satisfet de la megabedella, en viatge és més còmode que la GS, per corves, sense el telelever dels pebrots em costa una mica més seguir el ritme de l'Albert quan li fot canya de debó (!), però la veritat es que després em passo el dia buscant excuses per fer petits trams de pistes (a vegades fins i tot anant a la feina, o anant i venint de Barcelona...), i atès el seu pes no m´ho hagués mai pensat (amb la GS no em passava pas això, ja que les pistes les patía més que no pas las fruía). Es clar que, per exemple, totes plegades estan a anys llum de la vella KTM 990 si és que el teu ús ja passa del 50% off, però a canvi es perden un seguit de comoditats que han fet que ni tan sols la incloguin a la comparativa.
La vella GS (2004) és encara la moto més global (especialmente amb l'ESA que no he tingut el gust de provar encara), y s'aprofita molt per corves o viatges (encara que s´han "descuidat" crec d'esmentar la clara vibració que sí han apreciat en d'altres motos), mentre que la Superteneré sembla la millor de totes les provades en camp (i això que s´han deixat de mencionar l´excel·lencia del control de tracció al nivell 2, i la multirregulació fàcil de les dues suspensions), només hi troben la pega de que l'ABS no és desconectable, però ja sabeu que no és cert doncs amb un simple interruptor com el que porto jo assumpte arreglat.
M´ha decebut un xic la geometria de la Triumph. Com sempre diem, cada moto serà l'adeqüada per l´ús que li fa cadascú. En el meu cas, actualment n'estic força satisfet de la megabedella, en viatge és més còmode que la GS, per corves, sense el telelever dels pebrots em costa una mica més seguir el ritme de l'Albert quan li fot canya de debó (!), però la veritat es que després em passo el dia buscant excuses per fer petits trams de pistes (a vegades fins i tot anant a la feina, o anant i venint de Barcelona...), i atès el seu pes no m´ho hagués mai pensat (amb la GS no em passava pas això, ja que les pistes les patía més que no pas las fruía). Es clar que, per exemple, totes plegades estan a anys llum de la vella KTM 990 si és que el teu ús ja passa del 50% off, però a canvi es perden un seguit de comoditats que han fet que ni tan sols la incloguin a la comparativa.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 09, 2012 6:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Storm" post="199798"] un dels aspectes més novedosos de la Tiger, les revisions als 16.000 Km. Guanyadora amb diferència![/quote]
detalls com aquest i control de creuer de serie,son els que interesa saber,aixo es novedos i crea escola,sens dubte lo que fa envellir les altres,tots aquests detalls m'agraden molt de saber.
[quote user="Cuco" post="199810"] Com sempre diem, cada moto serà l'adeqüada per l´ús que li fa cadascú.[/quote]
aqui las clavat,es que qualsevol d'aquestes motos actuals,pot anar malament ? es clar que no !!! totes son autenticas maquinas que faran gaudir als seus propietaris i cadascuna donara satisfaccions de lo millor als seus amos unes amb unas caracteristicas i altres amb altres,a gaudir i a explicar sensacions ;) ;)
detalls com aquest i control de creuer de serie,son els que interesa saber,aixo es novedos i crea escola,sens dubte lo que fa envellir les altres,tots aquests detalls m'agraden molt de saber.
[quote user="Cuco" post="199810"] Com sempre diem, cada moto serà l'adeqüada per l´ús que li fa cadascú.[/quote]
aqui las clavat,es que qualsevol d'aquestes motos actuals,pot anar malament ? es clar que no !!! totes son autenticas maquinas que faran gaudir als seus propietaris i cadascuna donara satisfaccions de lo millor als seus amos unes amb unas caracteristicas i altres amb altres,a gaudir i a explicar sensacions ;) ;)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="199781"][quote user="Storm" post="199765"]Me la vaig a comprar. Ja diré alguna cosa...[/quote]
+1
estàs segur del que dius !!!!! :shock:
a l´epileg de la prova en Victor Gancedo ( cap provador de Motociclismo ) diu:
.../... La Bmw R 1200 GS, la referencia hasta ahora de la categoria, sigue siendo una moto admirable en cuanto a facilidad de conducción y comportamiento.
En cambio, por rendimiento puro, ya ha sido superada por las nuevas motos fabricadas por Triumph y Honda, que también se comportan muy bien.... i després fa un petit anàlisi moto per moto.....
Si aixó es donar ganyadora a la GS..... o potser sí... :roll:
+1
estàs segur del que dius !!!!! :shock:
a l´epileg de la prova en Victor Gancedo ( cap provador de Motociclismo ) diu:
.../... La Bmw R 1200 GS, la referencia hasta ahora de la categoria, sigue siendo una moto admirable en cuanto a facilidad de conducción y comportamiento.
En cambio, por rendimiento puro, ya ha sido superada por las nuevas motos fabricadas por Triumph y Honda, que también se comportan muy bien.... i després fa un petit anàlisi moto per moto.....
Si aixó es donar ganyadora a la GS..... o potser sí... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 10, 2012 9:55 am, en total s’ha editat 4 vegades.

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Ara per el que es veu "toca" làpidar les Bmw's, segurament tot obeeix a tàctiques de mercat de les marques, si treus una bona queixalada del que té el tall de pastís més gran, n'hi ha més per els altres.
De totes formes em fan gràcia que encara estiguin parlant del segment trail quan algunes no poden anar ni per una pista fàcil.
Amb totes les motos pots fer moltes coses, n'hi ha que més i n'hi ha que menys. Deixem'ho aquí.
Salut
De totes formes em fan gràcia que encara estiguin parlant del segment trail quan algunes no poden anar ni per una pista fàcil.
Amb totes les motos pots fer moltes coses, n'hi ha que més i n'hi ha que menys. Deixem'ho aquí.
Salut
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
cada vegada m´agrada més la BMW GS 800... aquesta si que es la chica para todo llástima que el tema del cardan està cardat en aquesta moto. :-o :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 10, 2012 9:47 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Llagasta" post="199843"]cada vegada m´agrada més la BMW GS 800... aquesta si que es la chica para todo llástima que el tema del cardan està cardat en aquesta moto. :-o :-o[/quote]
Jo penso que ho és una mica més la TIger 800XC
Jo penso que ho és una mica més la TIger 800XC
Ex ...moltes coses