MileEater, IronButt, SaddleSore, BunBurner, ...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

MileEater, IronButt, SaddleSore, BunBurner, ...

Entrada Autor: Ra-mon » dl. maig 14, 2012 9:42 pm

1600k, 2000k, 2500 ?
Algú ho ha fet ?
Algun consell ?

Imatge

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: MileEater, IronButt, SaddleSore, BunBurner, ...

Entrada Autor: Cuco » dl. maig 14, 2012 10:35 pm

Si, 1600 Manresa-Zagreb per exemple de la tirada.
Consells:
Poques parades ben planificades per fer tot el que s´ha de fer.
El culot de ciclista, a partir dels 1000 kms ja fa més nosa que servei perquè queda arrugat.
Posa´t talco als patricols.
Si corres massa acabarás agarrotat de la tensió que suposa, i si vas massa lent son més hores sobre la moto.
Tingues amb compte que als propers 2/3 dies el mal de cul no te´l treu ningú i en comptes de marxar va sumant-se fins que ja no pot fer-ne més, jajaja.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. maig 14, 2012 11:12 pm

Sota el meu cul ja porto uns 7 ó 8 (em falten els dos d'anar i tornar a la mani de Brussel·les) dies amb viatges d'entre 1.000 i 1.200 Km, però no he arribat pas als 1.600 Km.
sergibuda

they called me an accident

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. maig 15, 2012 12:00 am

Diumenge passat, 1020 km (Milan-Castellolí), amb més mal d'esquena que de cul !!!
Ara... no se pas com aniría fer-ne 1600 !!! :shock:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. maig 15, 2012 12:24 am

[quote user="Gearbox" post="200158"]Diumenge passat, 1020 km (Milan-Castellolí), amb més mal d'esquena que de cul !!!
Ara... no se pas com aniría fer-ne 1600 !!! :shock:[/quote]

je, je ben calculat...al setembre vaig fer Igualada-Mandello (50? kms més al nord que a Milà) un divendres i els mateixos el diumenge de tornada. Mal de cul, però suportable...1600 en un dia, bbbuuuuuffffff, tot és posar-s'hi.

Una vegada vaig fer uns 2000 en poc menys de 48 hores, dormint en tenda i amb moto naked sense cap tipus de pantalla i el que recordo és un mal de cervicals tota la setmana que deu n'hi do, però tenia 20 anys menys :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

salut i kms ( i mai més ben dit!)
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. maig 15, 2012 3:34 am

Jo en vaig fer 1300 tornant de Sevilla i tot i no recordar cap mal en especial se que ja no sabia com posarme sobre la moto, i els abantbraços es el que més em molestava, a més em va ploure desde Valdepeñas fins Requena.

1600...? na fent...

Salut!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 15, 2012 9:05 am

Més de 1000 unes quantes vegades. Alguns 1000 km de colls per el pirineus que encara són més durs que 1400 per Autopistes.

1400 l´Anada a Brusel.les
1300 Reus -Bologna, pq la neu ens va privar de fer els 1500 de Reus-Ancona (en aquest viatge, a la tronada que sortiem de Zagreb, a Aix en Provence, la natalia em va proposar de seguir fins a casa i fer-ne 1700. Al final el seny es va imposar ;)
Una vegada per coneixer en Ted-Simon vaig fer 1100 en una tarda/nit (reus-madrid-reus)

De totes maneres.....
RAMON que volies dir amb aquesta pegatina i aixo?
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 15, 2012 9:18 am

encara que sembli increible jo vaig fer de Jerez a Barna d'una tirada :roll: :roll: fara 3 anys,resultat : una setmana malalt de tot :oops: :oops: aixo ni es viatjar ni es res,es la pena dels pobres que tenen que anar a treballar i no poden estirar mes dies ;) ;)
1600 km's ?? es que has fet cap promessa ????
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 15, 2012 9:45 am

[quote user="Steelman" post="200165"]RAMON que volies dir amb aquesta pegatina i aixo?[/quote]

Hi una associació nordamericana (Iron Butt Association = Associació dels Culs de Ferro :mrgreen: ) que fan un rally cada 2 anys.
Es tracta de fer 11.000 milles en 11 dies, això surt a 1.600 kms/dia ... però durant 11 dies seguts.

Una autèntica bogeria :mrgreen:

Iron Butt Rally

La crònica del 2011

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. maig 15, 2012 9:50 am

Els 1600 en un día no els he fet mai, però tirades de més de 1000-1200 varios díes, sí...el punt critic, per mi,està el voltant del 700-800 a partir d'aquí és produieix el "miracle de Lourdes" i ja no notes ni el cul, ni les mans, ni els peus... (això ultim és conya..jajajaja).

00. LLEVAR-SE BEN D'HORA, FER ELS DARRES KMS. DE NIT... :eyes :eyes :eyes
1º Una bona planificaciò de la ruta, parades, repostatges...etc...
2º Tant l'estiu COM L'HIVERN mantenir l'hidrataciò.
3º NO menjar copiosament, més aviat petits entrepans de coses lleugeres de digerir.
4º Máxim cada dues hores 5 min. d'estiraments (ben fets),
4ª VASELINA EN EL ENTRECUIX I LA "COLLONERA" i una bona faixa.

15 Hores de moto poden donar per molt.

Quan sortim ???

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 15, 2012 10:06 am

[quote user="Ramon" post="200172"]
Hi una associació nordamericana (Iron Butt Association = Associació dels Culs de Ferro :mrgreen: ) que fan un rally cada 2 anys.
Es tracta de fer 11.000 milles en 11 dies, això surt a 1.600 kms/dia ... però durant 11 dies seguts.
Iron Butt Rally
La crònica del 2011[/quote]
Ara amb els links... queda més clar.
AJAJJAJA

Jo fariaunes quantres apreciacions (en vermell)
[quote user="Joavel" post="200173"]
00. LLEVAR-SE BEN D'HORA, FER ELS DARRES KMS. DE NIT... :eyes :eyes :eyes
Quant faig tants kms em llevo mooooolt d´hora per arribar a mitja tarda,vespre. MAI de nit

1º Una bona planificaciò de la ruta, parades, repostatges...etc...
No planifico les parades. Al sortir estas molt més fort que al final, amb el que el cos es qui em mana.
Al principi faig tirades del que aguanta el diposit (300km) i al final potser cada 200km

2º Tant l'estiu COM L'HIVERN mantenir l'hidrataciò.
TOTALMENT D´ACORD. ÉS MES IMPORTANT EL VEURE QUE EL MENJAR

3º NO menjar copiosament, més aviat petits entrepans de coses lleugeres de digerir.
També totalment d´acord. Més val menjar poc i sovint. Un petit entrepa cada dos parades, que no fer una parada llarga per menjar

4º Máxim cada dues hores 5 min. d'estiraments (ben fets),
Aixo no ho acostumo a fer. A sobre la moto de tant en tamt m´aixeco i estiro, al parar no ho faig premeditadament, a no sé que el cos ho necessiti jejej

4ª VASELINA EN EL ENTRECUIX I LA "COLLONERA" i una bona faixa.
JAJAJAJAJJA
15 Hores de moto poden donar per molt.

Quan sortim ???[/quote]
Ex ...moltes coses

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. maig 15, 2012 10:10 am

[quote user="Ramon" post="200172"][quote user="Steelman" post="200165"]RAMON que volies dir amb aquesta pegatina i aixo?[/quote]

Iron Butt Rally

La crònica del 2011[/quote]

A casa nostra una historia similar no sé si sería viable, 1000 kms. per les autopistes als EE.UU.(tot i la duresa que soposa) no tenen res a veure amb 1000 kms. per les nostres terres (inclos Europa...) ni l'estat de les carreteres, ni la orografía, ni l'organitzaciò del territori, tenen res a veure...

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 15, 2012 10:23 am

Més de 1000 en un dia, forces vegades. Viatges de 900-1000 km dia durant 7-10 dies també. Com diu en Jordi (crec que ho varem fer junts :razz: :razz: :razz: ) fa 1 any Olot-Bologna, Zagreb-AIx en Provence.

Quant anava a Jerez, sempre anàvem en un dia (incloent el dinar-dinar, ja m'enteneu)

El meu màxim han estat 1.800 km en un dia MOOOOOOLT llarg. Hem penso que el cul em feia tant de mal com tot el reste del cos. Jo aconsellaria (jo no ho vaig fer) no allargar les parades més de 250-300 km encara que no facin falta i fer exercicis d'estirament (jo faig migdiades perquè soc mandrós :lol: ) a cada aturada.

Els coixins tipus Airhawk poden ajudar Enllaç

Depèn molt de la moto. No és el mateix fer-ho amb una RT que amb una GSR i de l'estat físic (edat) del pilot.

Ah! i del objectiu. Si tens 20 anys i vas a veure a la xicota, no és el mateix que als 50 per anar a fer fotos d'una posta de sol....

Durant un temps, per raons que no venen al cas, vaig fer Girona-Firenze forces vegades (995 km) sempre d'una sola tirada i la majoria per estar només 24-48 hores. Anava amb una R90/6 i mai em vaig queixar de fer-ho :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dt. maig 15, 2012 10:55 am

Son bojos aquests "motards"!!! :eyes :eyes
Conyes apart, com ja he dit en més d'una ocasió, no és pas gens el meu estil, no soc cap gran viatjer ni tinc el cul de titani.
És un concepte de viatge que, tot i respectar, no comparteixo gens. Bàsicament perquè soc massa curiós i qualsevol cosa durant el camí em crida l'atenció i m'haig de parar a "investigar" i perquè lo meu és el tortugo-turisme :mrgreen: :mrgreen:
Però sempre és distret llegir cròniques d'aquestes experiències, així que si et decideixes a fer alguna cosa semblant Ramon, avisa que estarem a l'agüait :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 15, 2012 10:59 am

[quote user="GRUM" post="200182"]Son bojos aquests "motards"!!! :eyes :eyes
Conyes apart, com ja he dit en més d'una ocasió, no és pas gens el meu estil, no soc cap gran viatjer ni tinc el cul de titani.
És un concepte de viatge que, tot i respectar, no comparteixo gens. Bàsicament perquè soc massa curiós i qualsevol cosa durant el camí em crida l'atenció i m'haig de parar a "investigar" i perquè lo meu és el tortugo-turisme :mrgreen: :mrgreen:
Però sempre és distret llegir cròniques d'aquestes experiències, així que si et decideixes a fer alguna cosa semblant Ramon, avisa que estarem a l'agüait :eyes[/quote]

Bones Grum ;)
No estic d´acord en tu ;)
Per normal general tots els que ens agrada viatjar , tenim aquesta curiositat de poder coneixer descobrir...coses noves.
Pero si el que vols coneixer,descobrir,...esta a 2500km d´aqui... ja t´entetindràs al destí.
I per tenir el màxim de temps possible per poder fer aixó que comentes, i que a tots ens agrada...
quant més aviat et "ventilis" aquestes etapes de tramit...millor.

Jo també prefereixo fer 4 dies de 300km, que no un de 1200.
Pero si vols coneixer , per posar un exemple, Praha i la República Txeca i tens 15 dies de viatge..
Doncs millor fer l´anada i tornada el més rapid possible, que no destinar els 15 dies en arribar a Praha ;)
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dt. maig 15, 2012 11:09 am

Totalment d'acord Jordi, sinó dic pas el contrari, senzillament que, com que jo no soc un "gran viatger", em busco objectius més propers i llestos ja que, tot i que m'agradaria fer algún viatge tant llarg crec que, per diverses raons, personalment, seria més el patiment que el gaudi i, per tant, conscient com sóc de les meves limitacions, em limito a fer rutes de les quals pugui disfrutar.
Bé, de moment em limito a planificar, ja que encara tinc el dit "tiessu" :enfadat
Com tot en aquesta vida, a tants caps, tants barrets o en aquest cas: "a tants culs tants seients" :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Canopus » dt. maig 15, 2012 9:11 pm

Bones ¡ Jo he fet dos recorreguts certificats de la IBA (Iron Butt Association) o tal com ja s'ha traduit per aqui , "Cul de ferro" Concretament el Saddlesore 1000 (1000 milles) i el BunBurner 2500K. o sigui 2500 kms. El primer en 24 hores i el segon en 36.
El procés de certificació ès molt senzill. Si vols enviam un privat i t'ho explico millor.
Per a més informació (en anglés) a : www.ironbutt.com

Ah ¡ Jo els vaig fer al mes de Novembre amb força fred i poques hores de llum però tal com es diu (en castellà) "sin prisa pero sin pausa" no hi ha problema en aconseguir-ho.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. maig 15, 2012 11:32 pm

Etapes de 1000km mes d'una dotzena de cops.
El meu "record" son uns 1300km desde el Lago di Garda fins a LLeida.

Un altre cop desde el castell de Neuschwanstein a Alemania fins a Barna poc mes de 1300km. No vam poder arribar fins a Lleida a causa de la boira ja que va ser tornant del Elefants a finals de Gener i no era questió de jugarsela a tants pocs quilometres de caseta.
Rodar en moto es lo meu

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 16, 2012 5:16 pm

una vegada Sabadell - Jerez al 1987

sortida a les 7 de casa i arribada a Jerez a les 6 de la tarda , dinar a Tomelloso
(puntes mantingudes de 230 Kms/h) :mrgreen: :mrgreen:

( abans era aixi )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 16, 2012 5:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 16, 2012 6:02 pm

[quote user="Llagasta" post="200271"]una vegada Sabadell - Jerez al 1987

sortida a les 7 de casa i arribada a Jerez a les 6 de la tarda , dinar a Tomelloso
(puntes mantingudes de 230 Kms/h) :mrgreen: :mrgreen:

( abans era aixi )[/quote]

Amb la XJ-600 Seca tenia que parar cada 100 km a posar benzina (20 litres/100). Calcula a quina hora vaig arribar jo un parell d'anys més tard. :cry:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”