Adhesius Senyera Tipus "gota"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Adhesius Senyera Tipus "gota"

Entrada Autor: GRUM » dt. maig 15, 2012 11:16 am

Recordo que fa molt de temps algú del foro buscava adhesius d'aquests tipus "gota" o de resina amb l'estalada. Bé doncs, des de llavors que sempre que anem a fires, mercats, etc, o simplement veig alguna paradeta d'enganxines què hi penso hi ho miro.
Aquest passat diumenge varem anar a Solsona que hi havia fira (en cotxe, malauradament), i vaig trovar un paio tot curiós que tenia adhesius d'aquests de resina però era de la senyera, no de l'estelada. Varem estar parlant amb ell i em va comentar el mateix que altres amb qui havia parlat abans, que és un tema difícil perquè el portava un home que es va morir fa un temps i ara només els pots fer sota comanda, però són grans quantitats i surten cars.
Tot aquest rotllo per dir-vos que jo li vaig comprar uns quants de la senyera i que li vaig demanar si venia per internet, em va dir que si malgrat a la web no sortien els adhesius, però si a algú li interessa es pot posar en contacte amb ell.
Aquí us deixo la web: cadiroig
Jo no me la he mirat encara, però potser a algú li pot interessar. :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Adhesius Senyera Tipus "gota"

Entrada Autor: Deivid » dc. maig 16, 2012 11:53 pm

Ostres GRUM, doncs vaig ser jo el que va estar buscant i buscant i al final resulta que a un estanc d'aquí Sant Cugat m'els van fer. Ens els van fer a un preu de 5 € el paquet de 2 i jo els porto enganxats als 2 cascos que tinc.

Al final em sembla que els vem agafar 8 o 9.

M'ha fet gràcia aixó que desde que va sortir el tema hi penses, ji ji

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. maig 17, 2012 8:17 am

Ok, doncs m'alegro que els trobessiu.
Ja em va dir el senyor de la parada que sortien bastant cars de fer aquests adhesius.
De tota manera, els que jo vaig trobar i comprar, són de la senyera. A veure si trobo el valor de baixar al parking a provar d'engegar la "Greta" i busco un bon lloc per les enganxines...
Això de pensar-hi, curiositats del cervell humà, de vegades no recordo ni què he esmorzat al matí i en canvi mira... :mrgreen:
A veure si quan pugui tornar a rodar coincidim ;)

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. maig 17, 2012 9:00 am

[quote user="GRUM" post="200377"]Ja em va dir el senyor de la parada que sortien bastant cars de fer aquests adhesius.[/quote]

Bones!!!

Fa temps ho vaig preguntar en una impremta que en feien i sortia cada unitat molt per sobre del PVP. Em va comentar que quan n'hi feien és perque li havien sol·licitat milers per poder treure un preu unitari prou atractiu, sinó no surten a compte!

Fins aviat!
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. maig 17, 2012 11:02 am

Ei, Carles, jo al paradista que em va passar l'enllaç web de dalt, els hi vaig comprar a 1€ la unitat i són d'allò més petitets, però bé, la patria és la patria :mrgreen:

Respon

Torna a “General”