Noves Fotos GS Aigua. I Ara Un Video!
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Doncs he trobat això, realment no sé si és un disseny definitu o un foto-montatge.
http://www.daidalgas.com/prova-post-bmw-01/#
A mi personalment m'agrada força, tot i que m'imagino que el bmwuvistes direu que no té personalitat de marca al no tenir els llums asimètrics.
Això si, tant si és montatge com definitiva, jo hi veig una Ducati amb etiqueta alemana. :roll:
http://www.daidalgas.com/prova-post-bmw-01/#
A mi personalment m'agrada força, tot i que m'imagino que el bmwuvistes direu que no té personalitat de marca al no tenir els llums asimètrics.
Això si, tant si és montatge com definitiva, jo hi veig una Ducati amb etiqueta alemana. :roll:
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 3:01 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Noves Fotos GS Aigua.
lleig Photoshop descarat :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 19, 2012 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Trencaferro
- Presentats
Mireu aquest enllaç que han penjat uns que anaven circulant per carreteres catalanes:
http://vimeo.com/42823332
Aquest cop si que són les GS aigua si o si, mireu la posició del tub d'escapament, ara bé, us heu fixat quin tros de roda porta al darrera??? A veure si ara resultarà que amb la nova volen atacar directament a la multiestrada però amb cardan i oblidar-se totalment de la possibilitat "OFF"????
Bé, definitivament ens haurem d'esperar, però veient això, té tota la pinta de que hi haurà un canvi de tendència en les GS....
http://vimeo.com/42823332
Aquest cop si que són les GS aigua si o si, mireu la posició del tub d'escapament, ara bé, us heu fixat quin tros de roda porta al darrera??? A veure si ara resultarà que amb la nova volen atacar directament a la multiestrada però amb cardan i oblidar-se totalment de la possibilitat "OFF"????
Bé, definitivament ens haurem d'esperar, però veient això, té tota la pinta de que hi haurà un canvi de tendència en les GS....
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 3:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Noves Fotos GS Aigua. I Ara Un Video!
Aquestes si, que son les de veritat... :shock: la cosa ja està a punt de caramel..... fins i tot porten ja la matriculació alemana definitiva......
Els Gs´eros com jo i com molts, esperem la sortida d´aquesta moto amb candaletes..... i estem a l´aguait de les seves caracteristiques.... però molt em temo que amb la refrigeració liquida, haurà augmentat uns quants quilos de pès i el mante niment..... i hauràn baixat les seves aptitud OFF.... :evil:
Els Gs´eros com jo i com molts, esperem la sortida d´aquesta moto amb candaletes..... i estem a l´aguait de les seves caracteristiques.... però molt em temo que amb la refrigeració liquida, haurà augmentat uns quants quilos de pès i el mante niment..... i hauràn baixat les seves aptitud OFF.... :evil:

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
També hi ha una interpretació del que podria ser la nova KTM 1300 ADV...
http://www.daidalgas.com/ktm-adventure-1300/
Bonica, pero hi ha coses que no m'encaixen... com el portaembalums (massa BMW)... el.. CARDAN?????????? quin riure...
No se que faran pero segur que serà una delícia... i portar-la més...
Penseu que en aquesta web (daidalgas.com) tot són interpretacions de com poden ser les motos, o son projectes que ells es treuen de la màniga... però tot i així estan fets de nassos... i potser en algun cas no s'allunyaran massa de la realitat.
Per cert... la BMW d'aigua (aigua, al 2013... mare meva)... per mi que si serà lluny de la realitat... tan ben acabada i estilitzada no passa per la casa de Munich, em sembla...
Bonica, pero hi ha coses que no m'encaixen... com el portaembalums (massa BMW)... el.. CARDAN?????????? quin riure...
Penseu que en aquesta web (daidalgas.com) tot són interpretacions de com poden ser les motos, o son projectes que ells es treuen de la màniga... però tot i així estan fets de nassos... i potser en algun cas no s'allunyaran massa de la realitat.
Per cert... la BMW d'aigua (aigua, al 2013... mare meva)... per mi que si serà lluny de la realitat... tan ben acabada i estilitzada no passa per la casa de Munich, em sembla...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Resum: BMW està tremolant amb la sortida al mercat de les Crosstourer i l'Explorer. :|

- Trencaferro
- Presentats
Aqui teniu mes fotos espia on es va definint:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... 0gs-spied/
Pantalla elèctrica??? Mmmmm, això juntament amb els leds si que m'agrada!!! :D
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... 0gs-spied/
Pantalla elèctrica??? Mmmmm, això juntament amb els leds si que m'agrada!!! :D
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 08, 2012 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="202896"]
Pantalla elèctrica??? Mmmmm[/quote]
Sumem? :D
Pantalla elèctrica + 50cc més + radiador d'aigua + prominent nou escapament
Quants quilets pot sumar això? 20? :roll:
Quants quilets pot sumar això? 20? :roll:

- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="202903"][quote user="Trencaferro" post="202896"]
Quants quilets pot sumar això? 20? :roll:[/quote]
Potser si que suma, però la pantalla és un dels elements més importants en qualsevol moto "rutera", i això de que sigui elèctrica va tant i tant bé....
Quants quilets pot sumar això? 20? :roll:[/quote]
Potser si que suma, però la pantalla és un dels elements més importants en qualsevol moto "rutera", i això de que sigui elèctrica va tant i tant bé....
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
hola,trencaferro aixo no te res a fer amb la teva,perdoneu pero a les fotos no li veig cap radiador i si els cilindres de sempre :eyes
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="Fjodor" post="201660"]També hi ha una interpretació del que podria ser la nova KTM 1300 ADV...
Per cert... la BMW d'aigua (aigua, al 2013... mare meva)... per mi que si serà lluny de la realitat... tan ben acabada i estilitzada no passa per la casa de Munich, em sembla...[/quote]
Renoi, si la pintem de vermell sembla una DUCATI
Per cert... la BMW d'aigua (aigua, al 2013... mare meva)... per mi que si serà lluny de la realitat... tan ben acabada i estilitzada no passa per la casa de Munich, em sembla...[/quote]
Renoi, si la pintem de vermell sembla una DUCATI
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="J-C" post="202922"]hola,trencaferro aixo no te res a fer amb la teva,perdoneu pero a les fotos no li veig cap radiador i si els cilindres de sempre :eyes[/quote]
Ostres, segur que en suavitat i vibracions no, però ja veurem quants cv treu i quina corva de par li donen :shock:
El radiador crec que el tindrà als laterals, i lo què si que m'he fixat, és en els cilindres, que crec que estàn posicionats força més amunt que en l'actual, i que no deixa de ser una cosa curiosa, ara que la tendència sembla ser que és situar el centre de gravetat lo més baix possible, i aquest aspecte, actualment el tenen molt ben aconseguit. :|
Ostres, segur que en suavitat i vibracions no, però ja veurem quants cv treu i quina corva de par li donen :shock:
El radiador crec que el tindrà als laterals, i lo què si que m'he fixat, és en els cilindres, que crec que estàn posicionats força més amunt que en l'actual, i que no deixa de ser una cosa curiosa, ara que la tendència sembla ser que és situar el centre de gravetat lo més baix possible, i aquest aspecte, actualment el tenen molt ben aconseguit. :|