Viatgers 2.0.Gracies internet un policia corrupte sancionat

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Viatgers 2.0.Gracies internet un policia corrupte sancionat

Entrada Autor: Steelman » ds. maig 19, 2012 5:45 pm

Fernando Quemada, esta realitzant la volta al món.
http://www.lavueltaalmundoenmoto.com/

L'altre dia a Peru un policia corrupte, el va parar per un "suposat" exces de velocitat.
Fernando que portava una camara al casco.. va poder grabar el tema.
[youtube]aDOP_-vcifg[/youtube]

Doncs aixó ha arribat als TN's del Perú..
http://www.larepublica.pe/28-04-2012/tu ... ima#video1

I per el que diuen, aixó ha acabat amb l´expulsió del cos de policia del corrupte.

Per desgràcia, aixó passa en molts païssos del món, pero no hi pots fer res.

Recordo quant al 2007 amb la Natalia varem anar a Romania, que ens varen parar al sortir d´un poble. I nomes estaven parats els vehicles no Romanesos.
Ens varem escapar sense pagar, pq els hi varem dir que no portavem diners a sobre. Els varem amagar mentres els "polis" anaven al cotxe a comprovar no se que.
I al final no varem pagar res.
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Viatgers 2.0.Gracies Internet Un Policia Corrupte Sancio

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 19, 2012 6:13 pm

pero com es pot ser tan cab......... :enfadat :enfadat el ''senyoritu'' fent la volteta al mon amb la seva moto,el para un pobre desgraciat que deu cobrar 50 eurets al canvi i que deu tenir 10-12 o 14 fills i el molt...................el denuncia i li enfonsa l'existencia,es de sobres conegut per lo que expliqueu els que volteu amunt i avall aquest joc de las ''mordidas'' pero a fi de contes els que no passem de Portbou ens agrada de escoltar i aquesta gent aixo no s'ho mereixen i las seves familias que son els danys col.laterals molt menys .
p.d. QUEMADA CHIVATO 2.0 HIJO DE LA GRAN CHINGADA !!!!!!!!!!!!!! EL PROXIMO DIA TE QUEDAS EN CASA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Transalp
Presentats
Entrades: 109
Membre des de: dg. jul. 03, 2011 9:43 pm
Ubicació: World Tour
Contacta:

Entrada Autor: Transalp » ds. maig 19, 2012 6:16 pm

A nosaltres ens va pasar el mateix :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

Polis corruptes que ens varen voler EXTORSIONAR .

Al final varem pagar i marxar.... de veritat que son la pelldebarrabàs

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 19, 2012 6:26 pm

[quote user="Transalp" post="200596"]A nosaltres ens va pasar el mateix :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

Polis corruptes que ens varen voler EXTORSIONAR .

Al final varem pagar i marxar.... de veritat que son la pelldebarrabàs[/quote]

i l'explicacio de l'anecdota tot dinant a la sortida de MTC gener,es que no va valdre la pena ????? ademes aquest figureta de pesebre denunciador amb els sponsors que arriva a portar,com si no pugues pagar, ja li val :enfadat :enfadat jo d'ell ja no aniria tranquil que aquestes gent tambe tenen internet .
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. maig 19, 2012 8:56 pm

[quote user="Kpeps" post="200595"]pero com es pot ser tan cab......... :enfadat :enfadat el ''senyoritu'' fent la volteta al mon amb la seva moto,el para un pobre desgraciat que deu cobrar 50 eurets al canvi i que deu tenir 10-12 o 14 fills i el molt...................el denuncia i li enfonsa l'existencia,es de sobres conegut per lo que expliqueu els que volteu amunt i avall aquest joc de las ''mordidas'' pero a fi de contes els que no passem de Portbou ens agrada de escoltar i aquesta gent aixo no s'ho mereixen i las seves familias que son els danys col.laterals molt menys .
p.d. QUEMADA CHIVATO 2.0 HIJO DE LA GRAN CHINGADA !!!!!!!!!!!!!! EL PROXIMO DIA TE QUEDAS EN CASA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Estic bastant d´acord amb tú :roll:

si més o menys aquests països van tirant endavant així, no serem pas nosaltres els que els canviarem.... a més a més son mordidas " asequibles " ... si tot fos així..... si no mireu a la Sra. Kirschner i a aquell del jersei..... el que fan amb les empreses espanyoles i europees..... i es que quan veuen a un europeu amb la seva " opulencia " o un " gringo " americà , se els hi posen els ulls com el Tio Gilito.... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 19, 2012 8:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. maig 20, 2012 1:50 pm

:crys No cal alarmar-sempre hi ha sangoneres, però no penseu ni per un moment que són països subdesenvolupats,. a Itàlia et demanen sense més el cafè o caputxí, si no empasses papereta i assumpte arreglat. Portugal mes del mateix, França, si aquest país que ternemos al costat 200 francs uns 30 € vist i no vist el sr Gendarmeri va ser agafar els diners i pujar a la moto :eyes
:enfaduu "que modals i sense dir adéu com a mínim". :enfaduu
:sado Suïssa aquest va ser molt graciós em demanaven cafe i m'ensenyaven una tassa sense pensar-s'ho dues vegades destapar el pot nescafe i li poso unes cullerades, es van quedar a quadres però això si no em van treure res, :cerv
Com a tot el món hi ha que són molt honorables i onrrados però sempre hi ha la poma podrida. N'hi ha que la seva mare encara està treballant en el puticlub.
I aquests darrers països que an entrat a la CEE millor no parlar
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. maig 20, 2012 2:09 pm

Trobo molt bé que denuncii al poli, que el fotin al carrer i hagi d'anar a treballar a la mina ... o a on pugui.

Jo estic totalment en contra de que un paio que té la paella pel mànec (és a dir: una placa, porra i pistola) et demani un «regal» sense més ni més. :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Jo els regals el dono quan em a mi em vé de gust, no quan me'ls demanen.

A més si els dones estaràs perpetuant aquesta manera de fer. :shock:

No s'hi val amb excuses ploramiques de que son por mantenir a la família, que no en tenen per menjar, que tu tens diners, la moto i no sé què més ...
Fent de poli cobra el seu sou, segurament que deu cobrar poc (però en aquesta països tothom cobra poc excepte quatre rics que ho tenen i controlen tot) ... però almenys té feina i sou, cosa que molta altra gent no té.

És semblant a que quant un nen et demana diners (o el què sigui), no s'ha de donar mai res.
Els nens han d'estar a l'escola enlloc de demanar als turistes, encara que no t'ho sembli, no els fas cap bé. :???:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. maig 20, 2012 2:16 pm

[quote user="Llagasta" post="200608"]si més o menys aquests països van tirant endavant així, no serem pas nosaltres els que els canviarem.... a més a més son mordidas " asequibles " ... si tot fos així..... si no mireu a la Sra. Kirschner i a aquell del jersei..... el que fan amb les empreses espanyoles i europees..... i es que quan veuen a un europeu amb la seva " opulencia " o un " gringo " americà , se els hi posen els ulls com el Tio Gilito.... :roll:[/quote]

No estic gens d'acord, corrupció és corrupció, ni «assequible» ni res !
Es comença per acollonir a la gent del carrer i s'acaba acollonint a altres pobles o països.

Si volen robar que robin als seus «jefes» i no als que acolloneixen amb la seva gorra de visera.

Respon

Torna a “General”