Entrada
Autor: Cuco » ds. maig 26, 2012 12:18 am
[quote user="Llagasta" post="201277"]Cuco dues preguntes:
1.-Sincerament, quina va millor per Off la Gs1200 o la XTZ 1200 ??? :roll: :roll: :roll:
2.- Recordes a on és aquesta pista ( sembla ser una senda per elefants ideal ) :-o ( Randy: van bastant fulladets, eh ? ) ???? m´agradaria fer-la amb la meva i " comparar " je,je, :roll: :roll:[/quote]
1- La XTZ, no hi ha dubte d'això. Per forquilla invertida i lliure a canvi del telelever, per no portar dos pits penjant a banda que pots aixafar a cualsevol pedra dels costats del camí o a els reguerots, i pel l'ajut del control de traccíó al 2. Tot això al menys per un tio com jo que té un nivell 5/10 en off. Si ets un crack llavors tant te fa el que et donin...
(PD: Comparada amb les meves ex-GS12'05, i ex-GS12Adv'06, sense ESA ni TC)
2- Sí, no l´havia fet mai però és fàcil de trovar, si et mires aquell vídeo tant llarg, veuràs que passen per cala iaia de pujada, i quan arriben a la corva aquella típica dels RR que hi ha un turonet que la gent s'asseia a veure les plegades, fins que la poli hi va posar un 50 groc exagerat per evitar el show, llavors no passen gaires corves que ja paren a la pista, es tracta de comptar les corves i ho trobarem. Un cop allí a la pista, son tots els desviaments a esquerra. Tota manera el qui vulgui fer-la que m'avisi i li hi porto en un momentet que ho tinc apropet jo.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 26, 2012 8:27 am, en total s’ha editat 3 vegades.