Capítol 1: Somni acomplert. GSA 2007 nova. Immaculada. Boca oberta durant els primers 2000 quilòmetres. Amb 4.500 Qm, primer viatge al Marroc. A la tornada (i convençut ja de que no era una moto per fer la volta al món sense asfalt pel mig) es trencar l'amortidor del darrera. Viatge Fez-Girona només amb la molla. Vaig a BMW-Girona (MC) i molt amablement me'n posen un de nou sense cap cost.
Capítol 2: 45.000 Qm aproximadament. La moto torna a marcar el terreny. Allà on em paro deixem les gotetes... :enfadat . Torno a MC i aquest cop em diuen que malgrat no fer 2 anys de la reparació, com que aquesta era dins el període de garantia i fer 4 mesos que l'havia esgotat, no tenia dret a cap nou amortidor. Quan em diuen el preu del nou més la ma d'obra, vaig tenir que apretar els llavis per no ofendre a la família de ningú.
Vaig trucar a Madrid al servei d'"atención al cliente" on en van arribar a dir que potser era perquè feia masses pistes o que anava molt carregat (forma subtil de dir-me obès)
Gràcies a un membre del fòrum, contacto amb un taller que em fan la reparació de l'amortidor, aquell que el taller de BMW em deia que no es podia fer i que s'havia de canviar tot.
Encara no 4.000 quilòmetres després, la moto torna a deixar rastre per els llocs on passa.
Torno a can BMW i desprès de moltes trucades a Madrid, aconsegueixo un amortidor nou, tenint que pagar només la ma d'obra.

Capitol 3: Just al arribar als 70.000 Qms, ja vaig notar que el nou amortidor "suava" per la part d'abaix. En Randy a la sortida del Bages ja m'ho va dir. El dijous vaig portar la moto a revisió i de nou la cara del cap de taller era un poema. La meva ni ho explico... :enfaduu "ja trucarem a Madriz, ja et direm alguna cosa, ja veurem que podem fer...."

Capítol Final?: Quan ja m'estic mirant preus d'amortidors per engegar l'ESA i la mare que el va.... a prendre aire, em truquen de MC, com que vaig pagar la ma d'obra de l'últim amortidor i no fer més de 2 anys..... el canviaran per un de nou en garantia! :ban :ban :ban
Just és que com que sempre critiquem als concessionaris, als tallers, el servei post-venda, etc... quan les coses no van bé, diguem públicament quan aquests compleixen la seva feina i et solucionen els problemes. Per tant vull agrair públicament a MC i especialment en Carles (el cap de taller) la seva feina.
70.000 quilòmetres i 3 amortidors (4 si comptem el reparat), serà veritat que m'haig d'aprimar? Serà el final...? :roll:
Per tant, ara tindré una meravellosa BMW GSA 1200 de l'any 2007 AMB AMORTIDOR NOU en venda.... i si no la venc, seguiré gaudint d'ella
(les fotos son de la xarxa)