"ESA Amortiguación"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

"ESA Amortiguación"

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 29, 2012 8:09 pm

Encara que és un tema "Guadiana" que periòdicament surt al fòrum, deixeu-me fer-ne un resum.

Capítol 1: Somni acomplert. GSA 2007 nova. Immaculada. Boca oberta durant els primers 2000 quilòmetres. Amb 4.500 Qm, primer viatge al Marroc. A la tornada (i convençut ja de que no era una moto per fer la volta al món sense asfalt pel mig) es trencar l'amortidor del darrera. Viatge Fez-Girona només amb la molla. Vaig a BMW-Girona (MC) i molt amablement me'n posen un de nou sense cap cost.

Imatge

Capítol 2: 45.000 Qm aproximadament. La moto torna a marcar el terreny. Allà on em paro deixem les gotetes... :enfadat . Torno a MC i aquest cop em diuen que malgrat no fer 2 anys de la reparació, com que aquesta era dins el període de garantia i fer 4 mesos que l'havia esgotat, no tenia dret a cap nou amortidor. Quan em diuen el preu del nou més la ma d'obra, vaig tenir que apretar els llavis per no ofendre a la família de ningú.

Vaig trucar a Madrid al servei d'"atención al cliente" on en van arribar a dir que potser era perquè feia masses pistes o que anava molt carregat (forma subtil de dir-me obès)

Gràcies a un membre del fòrum, contacto amb un taller que em fan la reparació de l'amortidor, aquell que el taller de BMW em deia que no es podia fer i que s'havia de canviar tot.

Encara no 4.000 quilòmetres després, la moto torna a deixar rastre per els llocs on passa.

Torno a can BMW i desprès de moltes trucades a Madrid, aconsegueixo un amortidor nou, tenint que pagar només la ma d'obra.

Imatge

Capitol 3: Just al arribar als 70.000 Qms, ja vaig notar que el nou amortidor "suava" per la part d'abaix. En Randy a la sortida del Bages ja m'ho va dir. El dijous vaig portar la moto a revisió i de nou la cara del cap de taller era un poema. La meva ni ho explico... :enfaduu "ja trucarem a Madriz, ja et direm alguna cosa, ja veurem que podem fer...."

Imatge

Capítol Final?: Quan ja m'estic mirant preus d'amortidors per engegar l'ESA i la mare que el va.... a prendre aire, em truquen de MC, com que vaig pagar la ma d'obra de l'últim amortidor i no fer més de 2 anys..... el canviaran per un de nou en garantia! :ban :ban :ban

Just és que com que sempre critiquem als concessionaris, als tallers, el servei post-venda, etc... quan les coses no van bé, diguem públicament quan aquests compleixen la seva feina i et solucionen els problemes. Per tant vull agrair públicament a MC i especialment en Carles (el cap de taller) la seva feina.

70.000 quilòmetres i 3 amortidors (4 si comptem el reparat), serà veritat que m'haig d'aprimar? Serà el final...? :roll:

Per tant, ara tindré una meravellosa BMW GSA 1200 de l'any 2007 AMB AMORTIDOR NOU en venda.... i si no la venc, seguiré gaudint d'ella

(les fotos son de la xarxa)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: "ESA Amortiguación"

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 29, 2012 8:48 pm

Noi, parlant sincerament, la única explicació que hi veig és que tu i el ESA no sou compatibles. I arribo a pensar que qualsevol dia rebràs una carta/mail de BMW Ibèrica convidant-te a deixar la marca.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 29, 2012 9:05 pm

Fá 55 minuts que estic tremolant !!!!! :tremolant :tremolant :tremolant

Si seguim l´ordre cronologic ara l´hi toca a la Eva i derrere vaig jo :enfadat :enfadat

No sé, potser que s´ho facin mirar aquests de BMW :enfaduu :enfaduu
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 29, 2012 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 29, 2012 9:15 pm

I no us podeu posar un amortidor normal en lloc de l'ESA aquest ?

Em pensava que totes les ADV ho portaven i aquest cap de setmana em vaig enterar que no és pas obligatori :mrgreen:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. maig 29, 2012 9:29 pm

Caram Pasqual...

Jo crec que simplement és mala sort i molta casualitat!

Tot i que MiC i en Carles, s'hagin portat molt bé, la sensació que et queda no és pas massa bona i dona gana d'enviar la moto a pastar fang!

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. maig 29, 2012 11:00 pm

Com tenim el tema de la Crostourer ??? :roll:
Gas a la burra!!!

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 29, 2012 11:11 pm

[quote user="Jesus GS" post="201617"]Com tenim el tema de la Crostourer ??? :roll:[/quote]

Creuat......

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. maig 29, 2012 11:15 pm

[quote user="Pasqual" post="201618"][quote user="Jesus GS" post="201617"]Com tenim el tema de la Crostourer ??? :roll:[/quote]

Creuat......[/quote]

:shock: ... potser si canviem el punt de vista sobre els comentaris de la GSA, tindrà millor sortida i podràs fer el canvi de montura abans !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 29, 2012 11:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 30, 2012 8:20 am

Si voleu oblidar-vos del problema------> Ohlins !!!!

http://www.hrgsuspensiones.com/novedade ... onics.html

aprofita la centraleta i els motors electric del ESA d´origen i si monten aquests Öhlins.

( ara bé: son 3100 € !! )

Imatge

:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 8:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 30, 2012 8:44 am

Pasqual,ves a Honda (pero sobretot no compris l'automatica) que ets pitjor que BANKIA,jajjajajajaa
de bon rotllo,eh !!!! ;) ;)
Imatge

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dc. maig 30, 2012 2:11 pm

Ei! què avui estava content perquè me'n posaran un de nou en garantia.

Un dia que escric per no criticar........ :lol: :lol: :lol:

L'Ohlins ja ho havia mirat, però noi...Quin Preu!

Si Honda és Bankia i em donen una indemnització com al seus conseller d'administració...Diguem on haig de signar!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 30, 2012 2:15 pm

Jo no dic res....
Fa uns dies em vares dir per WHATSAPP que no digues res ..i jo no dic res
Ex ...moltes coses

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. maig 30, 2012 4:17 pm

[quote user="Llagasta" post="201648"]Si voleu oblidar-vos del problema------> Ohlins !!!!

aprofita la centraleta i els motors electric del ESA d´origen i si monten aquests Öhlins.

Imatge

:roll: :roll:[/quote]

Això deu voler dir que per el model nou potser ja hi haurà (per fí...) la opció de comprar la moto amb uns amortiguadors de veritat? crec que encara que fos amb opció podria ser una bona noticia.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. maig 30, 2012 9:21 pm

Bones!!!

Segueixo sense entendre com pot donar tants problemes una moto amb el "nivell" que suposadament la venen... com pot ser que en 70.000kms s'espatlli 4 vegades un element d'aquestes característiques?? No ho considero un consumible com poden ser les pastilles, neumàtics, bombetes, etc. Quanta gent hi ha amb motos de més de 200.000kms que no li han fet gaire més que les revisions típiques i tòpiques, i algun reglatge de vàlvules??

Fins aviat!
Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. maig 30, 2012 9:39 pm

[quote user="Steelman" post="201680"]Jo no dic res....
Fa uns dies em vares dir per WHATSAPP que no digues res ..i jo no dic res[/quote]

i per WHATSAPP pots dir alguna cosa? :mrgreen:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. maig 30, 2012 9:40 pm

[quote user="650X" post="201695"][quote user="Llagasta" post="201648"]Si voleu oblidar-vos del problema------> Ohlins !!!!

...

:roll: :roll:[/quote]

Això deu voler dir que per el model nou potser ja hi haurà (per fí...) la opció de comprar la moto amb uns amortiguadors de veritat? crec que encara que fos amb opció podria ser una bona noticia.[/quote]

I quan haurien de pujar més el preu?

Al final sortirà per més de 20.000€ :eyes

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 30, 2012 9:42 pm

[quote user="Carles" post="201715"]Bones!!!

Segueixo sense entendre com pot donar tants problemes una moto amb el "nivell" que suposadament la venen... com pot ser que en 70.000kms s'espatlli 4 vegades un element d'aquestes característiques?? No ho considero un consumible com poden ser les pastilles, neumàtics, bombetes, etc. Quanta gent hi ha amb motos de més de 200.000kms que no li han fet gaire més que les revisions típiques i tòpiques, i algun reglatge de vàlvules??

Fins aviat![/quote]

Si la moto és «tant bona» com diuen potser el poblema està en el motorista :mrgreen:

Pasqual, no facis tants cavallets ni tantes pistes ni carreguis tant equipatge quan vas de viatge ni ...

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. maig 30, 2012 9:53 pm

[quote user="Ramon" post="201718"][quote user="Carles" post="201715"]Bones!!!

Fins aviat![/quote]

Si la moto és «tant bona» com diuen potser el poblema està en el motorista :mrgreen:

Pasqual, no facis tants cavallets ni tantes pistes ni carreguis tant equipatge quan vas de viatge ni ...[/quote]

I potser caldrá aprimarse :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 30, 2012 10:19 pm

[quote user="Pasqual" post="201677"]
Si Honda és Bankia i em donen una indemnització com al seus conseller d'administració...Diguem on haig de signar![/quote]

no m'has entes :roll: :roll: ,HONDA no es BANKIA , BANKIA ets tu,jajajjajajajajajaj
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. maig 30, 2012 11:10 pm

[quote user="CMB" post="201716"][quote user="Steelman" post="201680"]Jo no dic res....
Fa uns dies em vares dir per WHATSAPP que no digues res ..i jo no dic res[/quote]

i per WHATSAPP pots dir alguna cosa? :mrgreen:[/quote]

Pasqual .. cofnesa ... per on van el trets ??? :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 11:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “General”