Voldria La Vostra Opinio Sobre Cambi De Moto
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Voldria La Vostra Opinio Sobre Cambi De Moto
hola,per motius de salut tinc que fer un pensament amb la moto,la tdm va de maravella,que haig de dir si la vull vendre,pero en cal alguna que sigui menys exigen, lo que puc fer ara per ara es nomes fer sortidetes curtes,surti a esmorçar i fer com a molt 200km,anar a treballa i treureli brillo,m´agradan les trails,sobretot em cal que tingui molte proteccio aerodinamica,jo he pensat amb una v-strom 650 de 2ª ma,la unica pega que li trobo es que el motor te poca xixa,bueno us agrairia el vostre consell i experiencies,gracies.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Re: Voldria La Vostra Opinio Sobre Cambi De Moto
La Vstrom es molt bona moto... I respecte a lo de "poca xixa".... Es lo mes compatible amb tenir una moto poc exigen.
Rodar en moto es lo meu
- J-C
- Presentats
tens rao company,pero que quant canvis de marxa es noti una mica de tibada
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
I la transalp????
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Partint de la base que vols una trail... considero que ara mateix per polivalència, i per relació qualitat-preu de segona mà, no trobaràs alguna millor que no sigui la Vstrom, i és més... sempre tens molta oferta de recanvis per si s'espatlla. També està la BMW F650, però si comentes que la V te poca "xixa", millor no parlar-ne de monocilindriques. Has pensat en la Transalp?? Té inclús menys "xixa" que la V, però també és prou polivalent i suficient pel que comentes.
I tirar cap a una Varadero, Caponord o similar... és posar-li pes extra sense cap mena de sentit ni necessitat. I més si vols moure't per anar a treballar i demés... :| :| :|
Fins aviat!
Partint de la base que vols una trail... considero que ara mateix per polivalència, i per relació qualitat-preu de segona mà, no trobaràs alguna millor que no sigui la Vstrom, i és més... sempre tens molta oferta de recanvis per si s'espatlla. També està la BMW F650, però si comentes que la V te poca "xixa", millor no parlar-ne de monocilindriques. Has pensat en la Transalp?? Té inclús menys "xixa" que la V, però també és prou polivalent i suficient pel que comentes.
I tirar cap a una Varadero, Caponord o similar... és posar-li pes extra sense cap mena de sentit ni necessitat. I més si vols moure't per anar a treballar i demés... :| :| :|
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com diu en Carles, partint de la base que vols una altre trail tenint una TDM, saps que a França les TDM a França en porten venudes aquest 2012 295 i de V-Strom 270, estant considerada la Yamaha com la segona millor trail al darrera la GS?
http://www.moto-net.com/actualites-moto ... 2012).html
La TDM té xixa, i més portant tubarros :twisted: No en té tanta la V-Strom, clar. Però si la V-Strom apures les marxes fins a 10.000 rpm i sempre vas amb el gas a fons al canviar, quedaries parat de la xixa que té.
Vols que et recomani una moto? Mira, el teu estil, trail, que tingui protecció aerodinàmica, xixa, de segona mà, bé de preu, doncs.......
:roll:
.....la que tens ara, la TDM. La moto que busques no existeix.
http://www.moto-net.com/actualites-moto ... 2012).html
La TDM té xixa, i més portant tubarros :twisted: No en té tanta la V-Strom, clar. Però si la V-Strom apures les marxes fins a 10.000 rpm i sempre vas amb el gas a fons al canviar, quedaries parat de la xixa que té.
Vols que et recomani una moto? Mira, el teu estil, trail, que tingui protecció aerodinàmica, xixa, de segona mà, bé de preu, doncs.......
.....la que tens ara, la TDM. La moto que busques no existeix.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 10:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
has pensat en la F 650 GS bicilindrica amb pantalla alta ? es lleugera i te xixa,lo unic que li has de canviar es el seient per fer km'ss que el de serie es massa duret,ara que la V-strom es una maquina mes que fantastica i si penses en anar a velocitat legal ni ha mes que prou,no conec ningu descontent amb aquest motor.
- J-C
- Presentats
la britat es que la v-strom te molts puns,la transalp massa fluixa i poca proteccio,les altres se mes capan d presupost,pues el que tinc pensat es fer lo que tregui per l´altre,si haig de possar calers la dona em mata,i no li faltan raons,pues nen justets,me donat de alta al forum v-strom com ma dit el alucina pero no em deixan possar anuncis de moment,amb tota la rao,si hi ha algun company que pogues possarme el anunci i digues que tambe la cambiaria per una v-strom de similars condicions li agrairia molt :roll:
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 11:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- J-C
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="201737"]Tinc un company que s'ha comprat la Triumph Tiger 800 i està encantat amb ella Prova
[/quote]
ostres nen,aqueste seria l´ideal,la definitiba,l´ultima segur perque si demano un altre hipoteca (cosa imposimble si no es a BANKIA)la dona en mata,pero de secret estic buscan l´adreça de italo motor :tremolant

ostres nen,aqueste seria l´ideal,la definitiba,l´ultima segur perque si demano un altre hipoteca (cosa imposimble si no es a BANKIA)la dona en mata,pero de secret estic buscan l´adreça de italo motor :tremolant
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="J-C" post="201738"][quote user="Jesus GS" post="201737"]Tinc un company que s'ha comprat la Triumph Tiger 800 i està encantat amb ella Prova
[/quote]
ostres nen,aqueste seria l´ideal,la definitiba,l´ultima segur perque si demano un altre hipoteca (cosa imposimble si no es a BANKIA)la dona en mata,pero de secret estic buscan l´adreça de italo motor :tremolant[/quote]
Compte amb les cervicals...aquesta moto et tirarà l'aire cap al casc!
Jo també estic amb en Randy, tot i no haver provat la TDM, no veig que canvïis massa d'estil de moto!
La Suzuki V-Storm que comentes és similar, pe`ro potser amb més protecció al vent. I la versió 1000? Motos.net

Quin problema hi tens amb la TDM que vulguis una moto menys exigent, però que tingui 'xixa'?
Hauries d'anar a la nova Honda NC700X, però et faltarà cavalls per totes bandes, segons comenten!
Salut

ostres nen,aqueste seria l´ideal,la definitiba,l´ultima segur perque si demano un altre hipoteca (cosa imposimble si no es a BANKIA)la dona en mata,pero de secret estic buscan l´adreça de italo motor :tremolant[/quote]
Compte amb les cervicals...aquesta moto et tirarà l'aire cap al casc!
Jo també estic amb en Randy, tot i no haver provat la TDM, no veig que canvïis massa d'estil de moto!
La Suzuki V-Storm que comentes és similar, pe`ro potser amb més protecció al vent. I la versió 1000? Motos.net

Quin problema hi tens amb la TDM que vulguis una moto menys exigent, però que tingui 'xixa'?
Hauries d'anar a la nova Honda NC700X, però et faltarà cavalls per totes bandes, segons comenten!
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Bones...
què vols dir amb això de que la TDM és exigent? No ho entenc.
Estic amb en Randy. La millor moto segoins el què dius que vols fer, és la que tens.
La V-Strom és més tranqui, no té tant reprise i, per mi és descafeinada... amb la TDM pots anar com vulguis i quan et passi per la cervellera deixar anar un ramal de cargolada al puny, si s'escau. Ja m'entens.
Trail? vas per pistes? si la resposta és que no o quasi mai, la TDM encara és més, la teva moto.
Alternatives? ummm... la veritat és que no se'm ocorren gaires... algú ha dit una Transalp, perquè no, però és un canvi estúpid tenint una TDM i no fent pistes... el motor Genesis de la TDM i el concepte Deltabox són sobradament provats i demostrats ja fa anys. I a més, el motor Genesis va de veritat.
És la meva petita aportació.
Salut
què vols dir amb això de que la TDM és exigent? No ho entenc.
Estic amb en Randy. La millor moto segoins el què dius que vols fer, és la que tens.
La V-Strom és més tranqui, no té tant reprise i, per mi és descafeinada... amb la TDM pots anar com vulguis i quan et passi per la cervellera deixar anar un ramal de cargolada al puny, si s'escau. Ja m'entens.
Trail? vas per pistes? si la resposta és que no o quasi mai, la TDM encara és més, la teva moto.
Alternatives? ummm... la veritat és que no se'm ocorren gaires... algú ha dit una Transalp, perquè no, però és un canvi estúpid tenint una TDM i no fent pistes... el motor Genesis de la TDM i el concepte Deltabox són sobradament provats i demostrats ja fa anys. I a més, el motor Genesis va de veritat.
És la meva petita aportació.
Salut
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
La pregunta que fas és com: "Amb quin tipus de noi/a et posaries al llit?".
La resposta és: "la que més t'agradi!"
Amb les motos, és el mateix i per el que veig la V-Storm té molt números.
Tenim i canviem de motos de manera irracional. La moto és massa visceral per voler racionalitzar-ho. (Si no, pregunta als amants de KTM o Ducati....)
L'important és que t'agradi i et trobis a gust amb la que escollis
Tenim i canviem de motos de manera irracional. La moto és massa visceral per voler racionalitzar-ho. (Si no, pregunta als amants de KTM o Ducati....)
L'important és que t'agradi i et trobis a gust amb la que escollis
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
I una Varadero? Ara per ara és lo que mes s'assembla a la TDM, en trobes de segona ma i a tots preus, més potència que la Vstrom (i més pès)...

Les motos no perden oli, marquen territori...
- J-C
- Presentats
gracies,vaig agafan ideas :roll:
- Parex
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dg. març 04, 2012 10:47 pm
- Ubicació: Badalona
bona nit a tots.
Jo tinc a la venda una Triumph Tiger 955i de l'any 2.006...
Aquesta moto ( no ho dic per fer promoció) va de conya. Té un motor indestructible. En Joan de Big Bike ( un dels millors mecànics de Catalunya) la té amb més de 110.000 Km... Té uns grans baixos, mitjos i estira bastant ( 105 Cv). Gasta 6 litres a ritme mitjà i puja fins als 7.5 a ritme alegre.
Com a pegues, penso que n'hi ha dues de principals:
1ª) Falta de protecció. Té fàcil solució, simplement canviant la pantalla per una MRA ( uns 100 €).
2 on) alçada del seient. Malgrat tot jo medeixo uns discrets 1.76 metres i anant amb una mica de compte no he tingut problemes.
Apa! més dubtes..... :lol:
Jo tinc a la venda una Triumph Tiger 955i de l'any 2.006...
Aquesta moto ( no ho dic per fer promoció) va de conya. Té un motor indestructible. En Joan de Big Bike ( un dels millors mecànics de Catalunya) la té amb més de 110.000 Km... Té uns grans baixos, mitjos i estira bastant ( 105 Cv). Gasta 6 litres a ritme mitjà i puja fins als 7.5 a ritme alegre.
Com a pegues, penso que n'hi ha dues de principals:
1ª) Falta de protecció. Té fàcil solució, simplement canviant la pantalla per una MRA ( uns 100 €).
2 on) alçada del seient. Malgrat tot jo medeixo uns discrets 1.76 metres i anant amb una mica de compte no he tingut problemes.
Apa! més dubtes..... :lol:
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Sens dubte la teva moto el la TDM, la vstrom va molt be però no esta a l'alçada de la Tdm, a mes la frenada es molt millor a la yamaha , no sé exactament quin es el problema que tens però potser fen quatre canvis a la moto la podries adapta al teu gust, pantalla mes alta, alçadors de manillar etc... a mes 24m km esta nova i la malvens, per mi :cerv :cerv :cerv
- J-C
- Presentats
hola, dilluns la porto a cambiar les rodes i cambi d´oli i filtre, si tardo molt em vendrela en sembla que en que dare com estic,penseu que no he tingut ni una sola trucada per compra,nomes dues persones me la volen camviar,un per una v-stom 1000 del 2003 amb 30 i pico mil d´Alacant i un company del foro que te una v-stom 650 del 2005 amb 40 i pico mil,en sembla que si no la venc,que sera molt dificil,i no trobo un cambi es adien en quedare com estic.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ves a donar un cop d'ull aquí. ;)

- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Pasqual" post="201745"]La pregunta que fas és com: "Amb quin tipus de noi/a et posaries al llit?".
L'important és que t'agradi i et trobis a gust amb la que escollis[/quote]
Penso igual que tu.
L'important és que t'agradi i et trobis a gust amb la que escollis[/quote]
Penso igual que tu.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R