Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto
Moderador: Airald
-
Canopus
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
- Ubicació: Selva
Entrada
Autor: Canopus » dg. juny 10, 2012 8:50 pm
Aqui les teniu...
La moto es veu força "acabada"
Algú sap veure si finalment va refrigerada per aigua ?? :eyes

By
canopus53 at 2012-06-10

By
canopus53 at 2012-06-10
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]
-
Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Entrada
Autor: Kpeps » dl. juny 11, 2012 8:05 pm
ahir estavan posant benzina a Solsona,fa dies que roden per aqui,tothom las ha vist menys jo :oops: :oops:
-
Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Entrada
Autor: Jesus » dl. juny 11, 2012 8:20 pm
Jo diria que els radiadors estan als laterals, com a la Varadero i la Super Tenere, si et fixes es veu part del ventilador !!!
Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 11, 2012 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dl. juny 11, 2012 9:44 pm
[quote user="Kpeps" post="203130"]ahir estavan posant benzina a Solsona,fa dies que roden per aqui,tothom las ha vist menys jo :oops: :oops:[/quote]
Doncs pavila, que volem fotos en primicia mundial. :lol:
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Entrada
Autor: Cabirol » dl. juny 11, 2012 10:31 pm
jo avui tambe les he vistes van tres motos iguales ,avui a les 5 de la tarda anaven per la nacional de igualada en direccio lleida, llastima anaven en sentit contrar-hi al meu, feien patxoca, sii
-
Mussol
- Presentats
- Entrades: 98
- Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
- Ubicació: Cardedeu
Entrada
Autor: Mussol » dl. juny 11, 2012 11:43 pm
[quote user="Cabirol" post="203158"]jo avui tambe les he vistes van tres motos iguales ,avui a les 5 de la tarda anaven per la nacional de igualada en direccio lleida, llastima anaven en sentit contrar-hi al meu, feien patxoca, sii[/quote
Doncs a mi em crida l'atenció que portan el cardan a l'esquerra!... no será que les fotos están a l'inrevés? :eyes
Ara a esperar les noves dades técniques i el PVP :tremolant
Salut!
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09

-
Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Entrada
Autor: Trencaferro » dt. juny 12, 2012 7:23 am
[quote user="Jordibr54" post="203185"]
Doncs a mi em crida l'atenció que portan el cardan a l'esquerra!... no será que les fotos están a l'inrevés? :eyes
Ara a esperar les noves dades técniques i el PVP :tremolant
Salut![/quote]
Si, ja ho verem comentar amb l'altre post, estarà fet expressament perquè no es puguin aprofitar les antigues maletes??? :roll:
De totes maneres, estèticament jo la trovo molt més xula, moderna i esportiva que l'actual. A veure quan la destapin finalment quines novetats ens ensenyen.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
-
Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Entrada
Autor: Llagasta » dt. juny 12, 2012 7:55 am
jo també les vaig veure la setmana passada a la carretera de les Estenalles..... no hi va haver temps de fer cap foto. :???:
-
Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Entrada
Autor: Prony » dt. juny 12, 2012 2:47 pm
[quote user="Jordibr54" post="203185"]......Doncs a mi em crida l'atenció que porten el cardan a l'esquerra!... no serà que les fotos estan a l'inrevés?........ [/quote]
Ho han fet per intentar semblar-se a la CrossTourer. :mrgreen: :mrgreen:
Les maletes també serveixen, tan sols has de bescanviar-les, la d'un costat per l'altre.
Ara en serio, he ampliat la nova imatge i s'intueixen els cercles del ventilador del radiador a traves del forat al carenat que hi ha just sota la enganxina de "Touratech".
Ara be, perquè segueix havent-hi un bastidor de ferro?? No m'agrada gens ni mica, ho trobo obsolet.
Jordi "Prony" :ban :ban
-
GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Entrada
Autor: GRUM » dt. juny 12, 2012 6:35 pm
No havia mirat el post, però justament avui al migdia les he vist al vell mig de Manresa fent una "grossen imprudencien" :eyes
No tenia ni idea de quines motos eren, ja que estava enmig d'una entretinguda conversa, però se m'ha quedat al subconscient i després he pensat: "carai, semblaven GS, però més modernes i esportives."
Anaven 3 o 4 motos i m'ha cridat l'atenció les enganxines blanques dels laterals.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dt. juny 12, 2012 10:45 pm
[quote user="Randy-650" post="203150"][quote user="Kpeps" post="203130"]ahir estavan posant benzina a Solsona,fa dies que roden per aqui,tothom las ha vist menys jo :oops: :oops:[/quote]
Doncs pavila, que volem fotos en primicia mundial. :lol:[/quote]
el que si que se es mes o menys d'on surten i on dormen,m'ho ha dit un pages que cada dia las sent quan les engeguen i las veu marxar,em sembla que anire a fer d'agent secret,a veure que trec........si trobo el lloc es clar que :oops: :oops: :oops:
-
Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Entrada
Autor: Prony » dc. juny 13, 2012 12:08 pm
[quote user="Kpeps" post="203366"]......el que si que se es mes o menys d'on surten i on dormen,m'ho ha dit un pagès que cada dia les sent quan les engeguen i las veu marxar,em sembla que aniré a fer d'agent secret, a veure que trec......[/quote]
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Et falten "güivel's" per fer-ho. No et veig capaç perquè et tinc "clitxat". Si tinguessis el que s'ha de tenir, en lloc de dir-ho, ja hauries penjat les fotos, fetes amb un zoom bestial, màxima resolució i des de tots els angles possibles.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla..............
Jordi "Prony" :ban :ban
-
Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Entrada
Autor: Ride » dc. juny 13, 2012 12:14 pm
[quote user="Kpeps" post="203130"]ahir estavan posant benzina a Solsona,fa dies que roden per aqui,tothom las ha vist menys jo :oops: :oops:[/quote]
Jo diria que les vaig veure passar per Calaf, fa uns dies, 4-5 Alemanys ?????
-
Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Entrada
Autor: Ride » dc. juny 13, 2012 12:20 pm
Casualitats ??????? 30 segons despres de postejar, acaben de tornar a passar !!! :eyes :eyes :eyes
Confirmo 4 Gs 1200, Alemanes van direcció Manresa , jejejejejej prepareu camares....
-
Fjodor
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Entrada
Autor: Fjodor » dc. juny 13, 2012 12:27 pm
Em sembla increïble que sigui notícia que una moto surti amb refrigeració líquida l'any 2012!!!!
My God... :???:
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. juny 13, 2012 12:30 pm
[quote user="Fjodor" post="203433"]Em sembla increïble que sigui notícia que una moto surti amb refrigeració líquida l'any 2012!!!!
My God... :???:[/quote]
i ademes aniran pintades de taronja :twisted: :twisted: :twisted:
[quote user="Prony" post="203429"][quote user="Kpeps" post="203366"]......el que si que se es mes o menys d'on surten i on dormen,m'ho ha dit un pagès que cada dia les sent quan les engeguen i las veu marxar,em sembla que aniré a fer d'agent secret, a veure que trec......[/quote]
bla bla bla bla bla bla
Et falten "güivel's" per fer-ho. No et veig capaç perquè et tinc "clitxat". Si tinguessis el que s'ha de tenir, en lloc de dir-ho, ja hauries penjat les fotos, fetes amb un zoom bestial, màxima resolució i des de tots els angles possibles.
bla bla bla bla bla bla .............
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
que em falta que ????????!!!!!!! lo que em falta es el super Zoom :mrgreen: :mrgreen: jajajjajajajajajajaa

-
Fjodor
- Presentats
Entrada
Autor: Fjodor » dc. juny 13, 2012 12:34 pm
Per què no apliquen a la GS els coneixements que han aplicat a la 1000 RR, que és un tros de motoraca....
Segueixen amb els perolus a cada turmell... l'armari + bufet...
-
CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Entrada
Autor: CarlesOsonaGS » dc. juny 13, 2012 2:38 pm
Precisament l'èxit ha estat "aguantar" tant temps amb aquest boxer per aire que va de collons, no?
-
Fjodor
- Presentats
Entrada
Autor: Fjodor » dc. juny 13, 2012 3:14 pm
Per què no els hi ha interessat, company... perquè no els hi ha interessat.
Per la raó que sigui. Quan han volgut bé han tret una SBK 1000 RR que és un pepino.
Això no vol dir que no vagin bé els dos perolus, eh? Potser hagi estat l'aposta més rentable de la història de la moto... i sense investigar gaire... ja veus... I+D=??
:lol:
Boum Shanka
-
Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Entrada
Autor: Xavier » dc. juny 13, 2012 4:24 pm
[quote user="Fjodor" post="203436"]Segueixen amb els perolus a cada turmell... l'armari + bufet...[/quote]
Per això a mi m'escau tan la BMW