Els Motoristes Estalviem Temps Als No Motoristes, Fantàstic.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Els Motoristes Estalviem Temps Als No Motoristes, Fantàstic.

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dc. juny 13, 2012 3:01 pm

2011

Imatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Els Motoristes Estalviem Temps Als No Motoristes, Fantàs

Entrada Autor: Xavier » dc. juny 13, 2012 4:32 pm

No ho "pillo".

M'ha semblat entendre que una organització promou que tots els que tenen moto la utilitzin per anar a la feina almenys aquell dia en concret. Segons aquesta gent els que utilitzen la moto per anar treballar cada dia s'estalvien o guanyen un munt d'hores que les poden invertir en "altres afers".

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 13, 2012 5:05 pm

[quote user="Xavier" post="203468"]No ho "pillo".

M'ha semblat entendre que una organització promou que tots els que tenen moto la utilitzin per anar a la feina almenys aquell dia en concret. Segons aquesta gent els que utilitzen la moto per anar treballar cada dia s'estalvien o guanyen un munt d'hores que les poden invertir en "altres afers".[/quote]

Doncs si no ho has pillat tú que ets el "llest", et pots imaginar el que he pillat jo :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. juny 13, 2012 5:14 pm

[quote user="STELVIO 00" post="203472"][quote user="Xavier" post="203468"]No ho "pillo".

M'ha semblat entendre que una organització promou que tots els que tenen moto la utilitzin per anar a la feina almenys aquell dia en concret. Segons aquesta gent els que utilitzen la moto per anar treballar cada dia s'estalvien o guanyen un munt d'hores que les poden invertir en "altres afers".[/quote]

Doncs si no ho has pillat tú que ets el "llest", et pots imaginar el que he pillat jo :mrgreen:[/quote]
I jo que pensava que éreu tan pillos, pillins
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dj. juny 14, 2012 11:47 pm

[quote user="Xavier" post="203468"]No ho "pillo".

Xavier, ho has entes correctament, concretament al regne unit aquesta associació calcula un estalvi de cada motorista britanic de 308hres per any que es poden invertir evidentment en el que ell vulgui i pugui.
2011

Imatge

Respon

Torna a “General”