tenia una rao i no era mes que la de entregar la ultima companya de sortides que tan bon gust de boca i diversio m'ha deixat i em va fer agafar tant plaer amb las naked,feia temps que no anava sense ABS ni telelever ni duolever ni.......i a certes edats las emocions fortes ja no son per un,per lo que ens vem dir adeu,al quedar ven acompanyada no va plorar

i avui he anat d'estrena,nomes han estat 200 km's per començar el rodatge,pero las primeres impresions son molt bones,vaig dubtar molt pero alfinal la llanta 19 a guanyat a la 17 i ja esta fet,ale,si Deu vol el diumenge la veureu,una unica pega,lo facil o fa facil i lo dificil tambe.......
si ja ho se,quan he arrivat a casa lo primer que he sentit:NOMES LI FALTA LA ESTRELLA :roll: :roll: pero a mi m'agrada,jejejejejeje

al agafar-la per primer cop,he posat tot a 0 i l'ordinador ja marcava un consum molt medit,despres li he mirat als 200 i ja havia baixat una mica mes,be m'ha agradat,potser vas masa recte i no se........suposso que mi acostumare