LES P... LLEIS I ELS P... CALERS
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
LES P... LLEIS I ELS P... CALERS
Algú em pot explicar per què em puc gastar 1000 eurus ens uns escapes Akrapovic HOMOLOGATS (porten una e ben bonica dins un cercle) amb els quals pots circular sense aixecar cap mosca administrativo-legal-de-trànsit i quan vas a passar la MERDA IMPOSADA del'ITV (recaptar diners per la puta cara) no passen per les EMISSIONS???? :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 2:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
-
- Presentats
Re: LES PUTES LLEIS I ELS PUTUS CALERS
Home.. SI.
Més que res em queixo de la incongruència de les lleis i de com estan fetes... i que tot, tot, és absurd...
Més que res em queixo de la incongruència de les lleis i de com estan fetes... i que tot, tot, és absurd...
- Llagasta
- Presentats
Doncs si amb els AKRAPOVIC no passes, no et tocaré mes remei que tornar a muntar els d´origen per passar l´ITV.... ( a vegades ni així la passes ) -----> toca afinar injecció :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 10:24 am, en total s’ha editat 2 vegades.

-
- Presentats
Si. el 2010 ja ho vaig fer. Em vaig quedar de pasta moniato quan va posar la sonda dins de l'Akra i la corba d'emissions anava als núvols... vaig haver de muntar els de sèrie i tornar a anar-hi... i així cap problema... i ara em tornarà a tocar fer-ho... el que jo dic és que si un accessori el pots comprar a una botiga, muntar-lo tranquilament i circular amb ell, com és que no passa la P MERDA de l'ITV???
Perquè tot és un circ, amics meus, tot és absurd i tot s'aguanta amb pinces... tot gira al voltant dels diners i no importa amb quines conseqüències... només pagar i pagar.
A més (ja ho vaig comentar)... el tio de l'ITV em va preguntar:
"Aquesta moto és 2 o 4 temps??????"
Per flipar, tot plegat.
Perquè tot és un circ, amics meus, tot és absurd i tot s'aguanta amb pinces... tot gira al voltant dels diners i no importa amb quines conseqüències... només pagar i pagar.
A més (ja ho vaig comentar)... el tio de l'ITV em va preguntar:
"Aquesta moto és 2 o 4 temps??????"
Per flipar, tot plegat.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Fjodor" post="204003"]Si. el 2010 ja ho vaig fer. Em vaig quedar de pasta moniato quan va posar la sonda dins de l'Akra i la corba d'emissions anava als núvols... vaig haver de muntar els de sèrie i tornar a anar-hi... i així cap problema... i ara em tornarà a tocar fer-ho... el que jo dic és que si un accessori el pots comprar a una botiga, muntar-lo tranquilament i circular amb ell, com és que no passa la P MERDA de l'ITV???[/quote]
És que, amb tots els respectes, crec que aqui el que vas equivocat ets tu, ja que una cosa que estigui homologada i com molt bé dius es pugui vendre a les botigues tranquilament, NO vol dir que sigui legal per a la circulació a la via pública, i tal com es demostra en el teu cas, tu et vas comprar un tub homologat per per le CE per poder-se vendre a les botigues, però si el nivell d'emissions no passa la ITV, no és legal el séu ús, excepte en situacions extraordinaries com pot ser un circuit.
Com a informació, si aquest tub que portes no consta homologat a la fitxa tècnica, t'exposes a poder ser multat per fer una reforma d'importancia a la moto, i inclús a una proposta de revisió extraordinaria de ITV. Evidentment això son casos extrems, però que sàpigues que t'hi podries trovar i després si que hauries de desembutxacar fort.
És que, amb tots els respectes, crec que aqui el que vas equivocat ets tu, ja que una cosa que estigui homologada i com molt bé dius es pugui vendre a les botigues tranquilament, NO vol dir que sigui legal per a la circulació a la via pública, i tal com es demostra en el teu cas, tu et vas comprar un tub homologat per per le CE per poder-se vendre a les botigues, però si el nivell d'emissions no passa la ITV, no és legal el séu ús, excepte en situacions extraordinaries com pot ser un circuit.
Com a informació, si aquest tub que portes no consta homologat a la fitxa tècnica, t'exposes a poder ser multat per fer una reforma d'importancia a la moto, i inclús a una proposta de revisió extraordinaria de ITV. Evidentment això son casos extrems, però que sàpigues que t'hi podries trovar i després si que hauries de desembutxacar fort.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 12:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
:???:
Deuen haver unes taules d'emissions regulades per a tothom, no? i si surts dels marges, deu ser normal que no et donguin l'ok a l'ITV... vaja jo ho tenia entés així.
Tanmateix et dono la raó que tot gira entorn al mateix de sempre.
Salut i que no sigui res ;)
Deuen haver unes taules d'emissions regulades per a tothom, no? i si surts dels marges, deu ser normal que no et donguin l'ok a l'ITV... vaja jo ho tenia entés així.
Tanmateix et dono la raó que tot gira entorn al mateix de sempre.
Salut i que no sigui res ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sense volee entrar en la temàtica, pregunto:
-Fjodor, a la vida real també dius aquestes paraules lletges i malsonants? Recorda que aquest Fòrum si destaca per alguna cosa és per l'educació de tots i cadascú dels integrants, i tu veig que ets surts d'aquí... :shock:
-Fjodor, a la vida real també dius aquestes paraules lletges i malsonants? Recorda que aquest Fòrum si destaca per alguna cosa és per l'educació de tots i cadascú dels integrants, i tu veig que ets surts d'aquí... :shock:

-
- Presentats
Ja hi som... es que quan parlo d'aquests temes m'encenc, i com que el llenguatge escrit és més dificil de ser interpretat, m'expresso com penso. No vull molestar ningú, només m'expresso. Però si et fa mal la vista ja seré mes... fi.
El meu llenguatge és així amb qui puc fer-ho, és clar.
Estats de la vida parlada:
REAL: llenguatge semse embuts i dir el que es pensa. Parella, amics...
FORMAL: estrictament professional.
FICTICI: llenguatge sense estridències. No ha de tenir res a veure el que es parla amb el que es pensa. Xarles totalment superficials i sense cap mena de trascendència, temes gens importants i buits de contingut. I, sovint, amb persones que ni ens van ni ens vénen...
SI voleu, m'extenc més, però no fa falta, crec.
Salut i perrrrdó pel meu llenguatge REAL.
:roll:
FICTICI: llenguatge sense estridències. No ha de tenir res a veure el que es parla amb el que es pensa. Xarles totalment superficials i sense cap mena de trascendència, temes gens importants i buits de contingut. I, sovint, amb persones que ni ens van ni ens vénen...
:roll:
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: LES P... LLEIS I ELS P... CALERS
Bones,
referent al tema emissions, fa pocs dies vaig passar l'ITV a la Multistrada (model 1000cc del 2003, 63000 km.) i va passar les emissions pels pèls.
I em va sorprendre molt, ja que la porto d'estricte sèrie i el motor va finíssim (per ser una Ducati vull dir, no em feu la conyeta que ja us veig venir :mrgreen: ). No sé si els valors que demanen són raonables per a motors d'aquest tipus i cilindrada.
Pot ser que els fabricants passin les homologacions del model massa ajustats als valors que demana la llei??
Salut
referent al tema emissions, fa pocs dies vaig passar l'ITV a la Multistrada (model 1000cc del 2003, 63000 km.) i va passar les emissions pels pèls.
I em va sorprendre molt, ja que la porto d'estricte sèrie i el motor va finíssim (per ser una Ducati vull dir, no em feu la conyeta que ja us veig venir :mrgreen: ). No sé si els valors que demanen són raonables per a motors d'aquest tipus i cilindrada.
Pot ser que els fabricants passin les homologacions del model massa ajustats als valors que demana la llei??
Salut
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Fjodor" post="204022"]Ja hi som... es que quan parlo d'aquests temes m'encenc, i com que el llenguatge escrit és més dificil de ser interpretat, m'expresso com penso. No vull molestar ningú, només m'expresso. Però si et fa mal la vista ja seré mes... fi.
:roll:[/quote]
Es pot escriure :pc amb lletres més grosses, però no més clar
(en llenguatge parlat seria: "es pot dir més alt però ne més clar)
A mi no m'has molestat en absolut, jo ho havia entès tal i com després ho has descrit.
Salut i kilòmetres. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:roll:[/quote]
Es pot escriure :pc amb lletres més grosses, però no més clar
A mi no m'has molestat en absolut, jo ho havia entès tal i com després ho has descrit.
Salut i kilòmetres. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Llagasta
- Presentats
el tema es que molts escapes estàn homologats pels decibelis però no els Co2 :roll:

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Entenc la teva indignació Fjodor. Jo m'hauria sentit igual.
Perquè a'autoritza la venda d'uns artilugis concrets destinats a una funció concreta que quan els muntes es converteixen en il·legals?
Per mí, l'emprenyada d'en Fjodor és molt lògica i les paraules emprades ho ilustren a la perfecció.
Perquè a'autoritza la venda d'uns artilugis concrets destinats a una funció concreta que quan els muntes es converteixen en il·legals?
Per mí, l'emprenyada d'en Fjodor és molt lògica i les paraules emprades ho ilustren a la perfecció.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Xavi, et dono tota la raó!
si han homologat un producte per instal·lar en un model de moto, com potser que llavors no passi la ITV? Afany recaptatori i prou?
Per la manera de parlar... simplement has expresat la teva indignació com ho fariem el 95% de gent de la zona!
Ànims!
(Si pagues una mica de taxes, ajudaràs a minvar el dèficit de la Generalitat, cal ser solidari, home :-o )
Salut
si han homologat un producte per instal·lar en un model de moto, com potser que llavors no passi la ITV? Afany recaptatori i prou?
Per la manera de parlar... simplement has expresat la teva indignació com ho fariem el 95% de gent de la zona!
Ànims!
(Si pagues una mica de taxes, ajudaràs a minvar el dèficit de la Generalitat, cal ser solidari, home :-o )
Salut
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
no vull ser tocapilotes i no vull ofendre, ni dic si estic a favor o en contra de les itv, pero....
la meva moto esta homologada per circular per la via publica, no?? llavors perque si la velocitat maxima que puc circular sera de 120 per autopista, perque agafa 210 km/h ???? :shock:
la meva moto esta homologada per circular per la via publica, no?? llavors perque si la velocitat maxima que puc circular sera de 120 per autopista, perque agafa 210 km/h ???? :shock:
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Entenc la teva ràbia, i em "solidaritzo" amb tú.
I amb lo del llenguatje... crec que no n'hi ha per tant, m'identifico més amb el teu que amb el dels SMS's :roll: :roll: :roll:
I amb lo del llenguatje... crec que no n'hi ha per tant, m'identifico més amb el teu que amb el dels SMS's :roll: :roll: :roll:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ieie" post="204104"]Entenc la teva ràbia, i em "solidaritzo" amb tú.
I amb lo del llenguatje... crec que no n'hi ha per tant, m'identifico més amb el teu que amb el dels SMS's :roll: :roll: :roll:[/quote]
Estem d´acord, pero tampoc cal ser tan explicit :mrgreen:
Ara també ho entenem tots i queda més light :mrgreen: :mrgreen: , clar que si els 1.000 € fossin meus no sé que faria ;)
I amb lo del llenguatje... crec que no n'hi ha per tant, m'identifico més amb el teu que amb el dels SMS's :roll: :roll: :roll:[/quote]
Estem d´acord, pero tampoc cal ser tan explicit :mrgreen:
Ara també ho entenem tots i queda més light :mrgreen: :mrgreen: , clar que si els 1.000 € fossin meus no sé que faria ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ieie" post="204104"]Entenc la teva ràbia, i em "solidaritzo" amb tú.
Qui és el dels SMS's? :shock:
Qui és el dels SMS's? :shock:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="204109"][quote user="Ieie" post="204104"]Entenc la teva ràbia, i em "solidaritzo" amb tú.
Qui és el dels SMS's? :shock:[/quote]
La nova monja del Foro , potser ?? ;)
Qui és el dels SMS's? :shock:[/quote]
La nova monja del Foro , potser ?? ;)
- Randy-650
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="204110"]
La nova monja del Foro , potser ?? ;)[/quote]
No crec, no? :lol:
Deixe'm-ho córrer, si un dia coincidim en alguna sortida ja l'hi diré que m'ho expliqui millor cara a cara. :tremolant
La nova monja del Foro , potser ?? ;)[/quote]
No crec, no? :lol:
Deixe'm-ho córrer, si un dia coincidim en alguna sortida ja l'hi diré que m'ho expliqui millor cara a cara. :tremolant