A part dels Pois de Radars tant fixes com mobils al Gps.
que us sembla aquest avisador, sobretot per l`extranger ...
( no en tinc n´idea de com funcionen )
http://www.wikango.es/index.php?option= ... &Itemid=92
alguna recomenació ? ;)
Avisador De Radars
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Avisador De Radars
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 10:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Avisador De Radars
La tinc al Iphone .... i no la faig servir.
Crec que la idea es bona, pero si no es fa un ús universal al final ....no hi han gaires avisos :(
Crec que la idea es bona, pero si no es fa un ús universal al final ....no hi han gaires avisos :(
Ex ...moltes coses
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Hi ha països com frança, que els Pois avisadors de gps com els avisadors de radar d'altres marques estant completament prohibits.
Aneu en compte, la legislació francesa, permet als gendarmes comprovar els pois dels gps, i s'hi hi ha l'opció activada d'avisar els radars la denuncia pot arrivar als 5000€.
Jo crec que fora d'aqui no val la pena jugar-se'la, ja que si es dispar i no et paren no t'arrivarà mai res, i per contra ells funcionen amb els mòbils de làser, tant en forma de "pistola" com de prismatics, i ni tant sols estan obligats a tirar foto, per lo què en aquests casos els avisadors són totalment inutils.
Aneu en compte, la legislació francesa, permet als gendarmes comprovar els pois dels gps, i s'hi hi ha l'opció activada d'avisar els radars la denuncia pot arrivar als 5000€.
Jo crec que fora d'aqui no val la pena jugar-se'la, ja que si es dispar i no et paren no t'arrivarà mai res, i per contra ells funcionen amb els mòbils de làser, tant en forma de "pistola" com de prismatics, i ni tant sols estan obligats a tirar foto, per lo què en aquests casos els avisadors són totalment inutils.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Trencaferro" post="204004"]Hi ha països com frança, que els Pois avisadors de gps com els avisadors de radar d'altres marques estant completament prohibits.
Jo crec que fora d'aqui no val la pena jugar-se'la, ja que si es dispar i no et paren no t'arrivarà mai res, i per contra ells funcionen amb els mòbils de làser, tant en forma de "pistola" com de prismatics, i ni tant sols estan obligats a tirar foto, per lo què en aquests casos els avisadors són totalment inutils.[/quote]
a França però si que hi ha un buit legal ( completament legal ) que canvia l´ubicació dels radars fixes i possibles camufalts , amb zones à risque i a qui dintre si que hi poden haver " coses " Navx, coyote etc. aquestes son les que m´interessen. :roll:
Jo crec que fora d'aqui no val la pena jugar-se'la, ja que si es dispar i no et paren no t'arrivarà mai res, i per contra ells funcionen amb els mòbils de làser, tant en forma de "pistola" com de prismatics, i ni tant sols estan obligats a tirar foto, per lo què en aquests casos els avisadors són totalment inutils.[/quote]
a França però si que hi ha un buit legal ( completament legal ) que canvia l´ubicació dels radars fixes i possibles camufalts , amb zones à risque i a qui dintre si que hi poden haver " coses " Navx, coyote etc. aquestes son les que m´interessen. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 18, 2012 12:30 pm, en total s’ha editat 3 vegades.