Campanya Francesa Seguretat En Moto 2012
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Campanya Francesa Seguretat En Moto 2012
[youtube]0Xkh6CR21LQ[/youtube]

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Campanya Francesa Seguretat En Moto 2012
Merci per posar-lo, m'ha agradat molt, i les imatges que es veuen mai més lluny de la realitat.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Merci Randy, unes imatges molt reals i encertades.
Sembla que aquests si que en saben de que va el tema!!

Sembla que aquests si que en saben de que va el tema!!
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Dic el mateix que l'Albert. M'ha agradat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Els exemples a ciutat son el pá nostre de cada dia :enfaduu
En carretera oberta no es pot baixar la guardia. Crec que aixó ho tindrien de veure, també els que no son motards
En carretera oberta no es pot baixar la guardia. Crec que aixó ho tindrien de veure, també els que no son motards
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="STELVIO 00" post="204548"]Els exemples a ciutat son el pá nostre de cada dia :enfaduu
En carretera oberta no es pot baixar la guardia. Crec que aixó ho tindrien de veure, també els que no son motards[/quote]
Bon video !!
Doncs si, tant interesant és pels motars com pels que no som conductors de moto però conduim cotxe.
En carretera oberta no es pot baixar la guardia. Crec que aixó ho tindrien de veure, també els que no son motards[/quote]
Bon video !!
Doncs si, tant interesant és pels motars com pels que no som conductors de moto però conduim cotxe.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
un altre interessant " anunci " pro-seguretat vial, aquest des de Anglaterra:
[youtube]pv-n-rgJINE[/youtube]
[youtube]pv-n-rgJINE[/youtube]
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 12:04 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Aquest , tot i que només tracta un aspecte del transit també es prou aclaridor
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Molt bons aquests missatges, sobre tot m'ha impactat el francès.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
No sé si heu entés bé el missatge, el que vé a dir es que malgrat el riscos de la ciutat, la majoria d'accidents son en carreteres interurbanes, sense pluja o sigui per esxcés de velocitat. Aquesta campanya va dirigida als motoristes i no pas als cotxes :oops: :oops: :oops: :oops:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ride" post="204600"]No sé si heu entés bé el missatge, el que vé a dir es que malgrat el riscos de la ciutat, la majoria d'accidents son en carreteres interurbanes, sense pluja o sigui per esxcés de velocitat. Aquesta campanya va dirigida als motoristes i no pas als cotxes :oops: :oops: :oops: :oops:[/quote]
El missatge s´enten perfectament, l´accident a la via interurbana no es veu si es produeix tot sol o amb un altre vehicle, en canvi els exemples proposats a ciutat en cap cas el responsable es el motorista, tot i que per la conta que ens porta cal estar alerta, per aixó he dit que caldria que ho vegin els que no son motards.
PD: No estic d´acord en que els accidents en via interurbanes, sense pluja, siguin necesariament, per excés de velocitat, hi han altres supòsits.
El missatge s´enten perfectament, l´accident a la via interurbana no es veu si es produeix tot sol o amb un altre vehicle, en canvi els exemples proposats a ciutat en cap cas el responsable es el motorista, tot i que per la conta que ens porta cal estar alerta, per aixó he dit que caldria que ho vegin els que no son motards.
PD: No estic d´acord en que els accidents en via interurbanes, sense pluja, siguin necesariament, per excés de velocitat, hi han altres supòsits.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Per mi que la topada ha estat amb un cervol o cenglar.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Editat. L'havia cagat. Perdó.
El video de França el trobo molt bé.
El video de França el trobo molt bé.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 6:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="STELVIO 00" post="204622"][quote user="Vendetta" post="204619"]Per mi que la topada ha estat amb un cervol o cenglar.[/quote]
Poca "conya" que ja sé que es aixó i no fa gens de gracia
[/quote]
De conya cap, raro, pero no hi he posat cap somrriure diabolic, ni dentagut.
A mi és el que mès por m hi fa. Quan la carretera es transitada dic val, ja els hauran espantat/advertit, però si es solitaria, vaig pel mig, i de tant en tant practicant girs bruscos per si de cas, estar calent per la maniobra.
Poca "conya" que ja sé que es aixó i no fa gens de gracia

De conya cap, raro, pero no hi he posat cap somrriure diabolic, ni dentagut.
A mi és el que mès por m hi fa. Quan la carretera es transitada dic val, ja els hauran espantat/advertit, però si es solitaria, vaig pel mig, i de tant en tant practicant girs bruscos per si de cas, estar calent per la maniobra.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
El pitjor es a l´alba i el capvespre que es quan es més facil de veure´ls
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="STELVIO 00" post="204616"][quote user="Ride" post="204600"]No sé si heu entés bé el missatge, el que vé a dir es que malgrat el riscos de la ciutat, la majoria d'accidents son en carreteres interurbanes, sense pluja o sigui per esxcés de velocitat. Aquesta campanya va dirigida als motoristes i no pas als cotxes :oops: :oops: :oops: :oops:[/quote]
PD: No estic d´acord en que els accidents en via interurbanes, sense pluja, siguin necesariament, per excés de velocitat, hi han altres supòsits.[/quote]
He tornat a mirar el video i diu que el "pitjor perill es pensar que no n'hi ha" bé a dir que els motoristes a la ciutat estem més atents pel transit i perills que de ben segur hi trobem, però quant sortim a la carretera ens relaxem..... ;)
PD: No estic d´acord en que els accidents en via interurbanes, sense pluja, siguin necesariament, per excés de velocitat, hi han altres supòsits.[/quote]
He tornat a mirar el video i diu que el "pitjor perill es pensar que no n'hi ha" bé a dir que els motoristes a la ciutat estem més atents pel transit i perills que de ben segur hi trobem, però quant sortim a la carretera ens relaxem..... ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ride, jo no dic que no tinguis raó, pero em sembla que hi donem un enfoc diferent, en carretera oberta el problema es meu, si bado es culpa meva, si vaig alerta es merit meu, pero a ciutat encara que vagi alerta , si els demés no ho fan, puc tindre un ensurt.
Per aixó he dit que caldria que els que no son motards ho vegin per pendre consciencia del que ens poden fer.
Per aixó he dit que caldria que els que no son motards ho vegin per pendre consciencia del que ens poden fer.