Jo, com que no la faig servir, cap. Ni amb la Bandy ni amb cap altre. Espero algun dia que em caigui.
Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
No parlo d'accidents, parlo de 'caigudes tontes'. :twisted:
Jo, com que no la faig servir, cap. Ni amb la Bandy ni amb cap altre. Espero algun dia que em caigui.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
Bones!!!
Un parell... un mal peu al garatge i a terra, i l'altra no és ben bé en parat... sinò pujant en una paella molt a poc a poc, se'm cala amb el manillar girat... i a terra!
L'accident del 2005 a Castelló és un tema a banda... :???: :???:
Fins aviat!
Un parell... un mal peu al garatge i a terra, i l'altra no és ben bé en parat... sinò pujant en una paella molt a poc a poc, se'm cala amb el manillar girat... i a terra!
L'accident del 2005 a Castelló és un tema a banda... :???: :???:
Fins aviat!

- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Doncs jo com no arribo a terra, moltissimes, cada cop que no trobo cap borera, ni roc ni marge jajajaja
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Accidents i toco fusta , cap, i caigudes tontas........... mmmmmmmm la que vas veure junt amb Alucina
El primer dia que la vaig fer servir, amb el candau possat
I a Nordkapp , al volguer anar a ajudar un company amb problemas , total tres ................................... de moment :mrgreen: :mrgreen:
El primer dia que la vaig fer servir, amb el candau possat
I a Nordkapp , al volguer anar a ajudar un company amb problemas , total tres ................................... de moment :mrgreen: :mrgreen:
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ja veig per lo que has posat al fil de l'Explorer que has pensat amb mi per obri l'enquesta eh!!! :enfadat
Doncs de moment només un cop, i he jurat i perjurat que serà l'únic. Espero que aquests juraments facin l'ececte desitjat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Doncs de moment només un cop, i he jurat i perjurat que serà l'únic. Espero que aquests juraments facin l'ececte desitjat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="204661"]No parlo d'accidents, parlo de 'caigudes tontes'. :twisted:
[/quote]
Si vols ajuda :mrgreen: :mrgreen:
Si vols ajuda :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="204665"]Ja veig per lo que has posat al fil de l'Explorer que has pensat amb mi per obri l'enquesta eh!!! :enfadat
[/quote]
Que malpensat ets!!! :lol: com vols que hagi pensat en tu? :eyes
[/quote]
Que malpensat ets!!! :lol: com vols que hagi pensat en tu? :eyes

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
De caigudes tontes sense accident i que ara recordi, i que no me li hagin tirada, o que algun cotxe aparcat per una dona, i que s'hi hagi oblidat el frè de mà, no me li hagi tirada..
Sols una..
Però, no va ser culpa meva..
Era culpa del Panotxa que em feia anar massa a poc a poc, i vaig perdre l'equilibri :twisted:
Sols una..
Però, no va ser culpa meva..
Era culpa del Panotxa que em feia anar massa a poc a poc, i vaig perdre l'equilibri :twisted:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Amb quantes motos i llocs s'ha de comptar?
Diria que des dels 14 anys, dec portar més de 7 vegades, comptant petits accidents... Cap amb consequencies greus! :-o
Diria que des dels 14 anys, dec portar més de 7 vegades, comptant petits accidents... Cap amb consequencies greus! :-o
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="CMB" post="204672"]Amb quantes motos i llocs s'ha de comptar?
Diria que des dels 14 anys, dec portar més de 7 vegades, comptant petits accidents... Cap amb consequencies greus! :-o[/quote]
Una a estar a sobre meu ... ;)
... jo amb la GS vaig caure en parat a un cami de cabres al febrer ... és el que té arribar tant just a terra !!! :mrgreen:
Diria que des dels 14 anys, dec portar més de 7 vegades, comptant petits accidents... Cap amb consequencies greus! :-o[/quote]
Una a estar a sobre meu ... ;)
... jo amb la GS vaig caure en parat a un cami de cabres al febrer ... és el que té arribar tant just a terra !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo 2 vegades amb la Pan, una estant a terra i empenyent enrera en un aparcament ple de gravilla, Gearbox, gràcies per ajudar-me a collir-la ;)
L'altra en un càmping a França, poso el cavallet central i vaig a la recepció, sento que em criden i veig la moto a terra: sembla que un costat era més tou que l'altra i va cedir :roll:
L'altra en un càmping a França, poso el cavallet central i vaig a la recepció, sento que em criden i veig la moto a terra: sembla que un costat era més tou que l'altra i va cedir :roll:
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Les motos i el sexe...s'han de provar diferents postures... :mrgreen:
En l'actual segle... :tremolant :tremolant :tremolant
Amb la BMW, 2 vegades en parat (banda i banda), és el que té tenir una moto "gran" i les cames "curtes" i no vigilar on aparques...(ara ja vigilo més :eyes) afortunadament, en les dos caigudes la vaig acompanyar suaument fins el terra i sense consequencies.
La Bonnie, em va caure una vegada mentre la natejava/greixava, i va relliscar del gat hidraulic (que estava mal colocat), la sort és que estaba al jardí i la caiguda va ser sobre l'herba, sense més.
En l'actual segle... :tremolant :tremolant :tremolant
Amb la BMW, 2 vegades en parat (banda i banda), és el que té tenir una moto "gran" i les cames "curtes" i no vigilar on aparques...(ara ja vigilo més :eyes) afortunadament, en les dos caigudes la vaig acompanyar suaument fins el terra i sense consequencies.
La Bonnie, em va caure una vegada mentre la natejava/greixava, i va relliscar del gat hidraulic (que estava mal colocat), la sort és que estaba al jardí i la caiguda va ser sobre l'herba, sense més.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Oscar" post="204684"]Nomes hi ha fins a 7?[/quote]
:martell No ho recordo però és possible que alguna mes, Randy àmplia una mica més el nombre de caigudes home que sinó, no puc participar, d'aturat i en marxa també :martell
:martell No ho recordo però és possible que alguna mes, Randy àmplia una mica més el nombre de caigudes home que sinó, no puc participar, d'aturat i en marxa també :martell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Minino" post="204691"][quote user="Oscar" post="204684"]Nomes hi ha fins a 7?[/quote]
:martell No ho recordo però és possible que alguna mes, Randy àmplia una mica més el nombre de caigudes home que sinó, no puc participar, d'aturat i en marxa també :martell[/quote]
jo també diria que sóc d'aquest grup :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:
:martell No ho recordo però és possible que alguna mes, Randy àmplia una mica més el nombre de caigudes home que sinó, no puc participar, d'aturat i en marxa també :martell[/quote]
jo també diria que sóc d'aquest grup :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
2 vegades :???: :???: ara abans d´aparcar m´hi miro molt, sobretot si hi ha une mica de pendent :mrgreen: :mrgreen:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Eva" post="204695"]2 vegades :???: :???: ara abans d´aparcar m´hi miro molt, sobretot si hi ha une mica de pendent :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per ser dona esta mooolt bè :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9
Per ser dona esta mooolt bè :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Caigudes tontes, dues, llançament de moto, una :form
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Vendetta" post="204696"][quote user="Eva" post="204695"]2 vegades :???: :???: ara abans d´aparcar m´hi miro molt, sobretot si hi ha une mica de pendent :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per ser dona esta mooolt bè :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9[/quote]
Mira que em busques, eh ????.... ;)
Per ser dona esta mooolt bè :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9[/quote]
Mira que em busques, eh ????.... ;)
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Amb la moto actual, la BMW, una, diumenge passat fent una ruta OFF per la Garrotxa i Ripollès, creuant un rierol relliscós (a algú li sona?).
La Vespa 160 (una clàssica) no m'ha caigut mai, i és que toco be de peus a terra.
Però com diu en Carles, als 15 anys, fent el brètol, la Puch Minicross TT em va caure unes quantes vegades.
La Vespa 160 (una clàssica) no m'ha caigut mai, i és que toco be de peus a terra.
Però com diu en Carles, als 15 anys, fent el brètol, la Puch Minicross TT em va caure unes quantes vegades.