HUSQVARNA 2013

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

HUSQVARNA 2013

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 26, 2012 10:25 pm

El fabricant de motos Husqvarna d'origen suec pertany a BMW Group des de 2007. Actualment la seva seu és a Cassinetta di Biandronno, localitat de la província italiana de Varese on es va establir quan els germans Castiglioni van absorbir la firma dins de Cagiva Group ... És el fabricant de motocicletes més antic del món, tenint en el seu palmarès 82 títols mundials. Husqvarna Motorcycles continuant amb l'ímpetu de la seva ofensiva presenta com la seva competència els models 2013 a mitjans del 2012.

Imatge

Els dies escollits van ser el 20 i 21 de juny. El primer va servir per conèixer les novetats de les motos a l'Hotel Sheraton de Malpensa. Allà hi havia nombrosos membres de Husqvarna, enginyers, managers, mecànics, així com pilots internacionals d'enduro de la talla de Juha Salminen, Matti Seistola, Roman Dumontier i l'espanyol Lorenzo Santolino.

Imatge

Uploaded with ImageShack.usLa segona jornada i ja amb tot el temari après sobre les novetats 2013, ens vam anar amb autobús al circuit de motocròs de "Vincenzo Augusta", que hi ha a Ciglione al costat de Malpensa, o com en diuen els Italians Crossodromo "Vincenzo Augusta". Un circuit on actualment se celebra el nacional italià. El circuit és molt bonic i impressionant, on predominen sobretot els salts en pujades i baixades. A part també hi ha diversos altiplans revolts ràpids, lentes ... en definitiva, un bon circuit de motocròs per a la prova de les novetats.

Imatge

Però això no va ser tot. També hi havia una traçat marcat per a la prova de motos d'enduro amb dues zones diferents, una més tipus crono i l'altra amb alguns salts i més ràpida tipus tram. Al pàdoc del circuit es trobaven diversos camions de Husqvarna amb els diferents models de motos a provar. En total hi ha 7 models en la gamma d'enduro i 3 en motocròs.

Imatge

Ens van dividir en quatre grups per poder provar millor les motos sense que ens molestéssim, dos d'ells primer sobre les d'enduro i els altres dos en les de motocròs per després de dinar fer el canvi de motos. Va ser una jornada molt dura, ja que feia molt calor i teníem bastants models a provar, sort que de tant en tant fèiem descansos en el "hospitality" de Husqvarna per anar reposant forces. Però la valoració final del dia va ser positiva, ja que ens ho vam passar molt bé muntant en moto i vam estar a gust amb la gent de Husqvarna que van ser molt amables durant tota la jornada

Imatge

font MOTOS.NET
Imatge

Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: HUSQVARNA 2013

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dt. juny 26, 2012 10:48 pm

Els hi deuen collar be els cargols jajajajaja

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dt. juny 26, 2012 10:59 pm

Al final tots els conce BMW seran distribuidors????

Teni-ho informacio si la 630 es fara model nou, o com diuen alguns rumors sortira una nuda enduro que ocupara aquest lloc???

(perdo per l´atracada)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 26, 2012 11:51 pm

Doncs fan molt bona pinta :cool:
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 27, 2012 10:46 am

[quote user="Pere29" post="205230"]Al final tots els conce BMW seran distribuidors????
[/quote]

em sembla que tots no,tinc entes que a Lleida MOTO 2,a Tarragona Busquets,a Girona Martin i Conesa i a la provincia de Barcelona las concesions del grup Ibericar Keldenich i Cadi ;) ;) a part dels Bordoy es clar el que si que s'ha acavat es els problemes que hi havia en la distribucio de recanvis,sempre i quan la moto no tingui mes de 10 anyets.
una trail amb mes cubicatge res de res segur.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 27, 2012 1:09 pm

La Nuda és la que m'agrada a mi, i no surt, i és acollonant. L'altre dia el monitor la portava a Castellolí, i mare de Déu com penca allò! :eyes
Després als boxes me la vaig estar mirant i sols portava un comptarevolucions, el indicador de velocitat era minúscul. :shock:

Aquell concepte de moto, com a hobby, m'encanta.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 27, 2012 1:34 pm

Bona experiència!
El millor... anar un dia a provar motos d'enduro i de cross.. i que te les deixin totes!

Son maques les HVA...

Recordo quan era petit i només veies Cappras, Pursangs, Phantoms i després Derbis RC Elías Réplica... hi havia un paio de Mollet que tenia una Husqvarna d'aquelles amb el dipòsit vermell i jo al.lucinava quan la veia passar... era tan.. especial.. i com petava...

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dc. juny 27, 2012 8:00 pm

Comento aixo de la nuda off perque estan sortin fotos i montatges on es veuen preparacions aqui es veuen uns cuants

http://www.touratech.de/nc/es/vista-uni ... 012/2.html

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dc. juny 27, 2012 8:12 pm

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

Imatge

Uploaded with ImageShack.us