Me'n Vaig Al TT De La Illa De Man
Moderador: Airald
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
Me'n Vaig Al TT De La Illa De Man
bones, doncs l'any que ve m'en vaig a veure les carreres de Man.
Algu te informacio de llocs on allotjar-nos (serem 4 ), que veure, llocs on menjar, recomanacions,que portar, trucs, etc...
ahir ja vam reservar el ferry
merci, ens veiem
Algu te informacio de llocs on allotjar-nos (serem 4 ), que veure, llocs on menjar, recomanacions,que portar, trucs, etc...
ahir ja vam reservar el ferry
merci, ens veiem
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Me'n Vaig Al TT De La Illa De Man
Hosti!!
Jo no en tinc ni idea....però ha de ser una passada.
Jo no en tinc ni idea....però ha de ser una passada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
diu que el vaixell s'ha de reservar amb un any d'antelacio,ja has fet be ja,que val en aquests dies els Ferrys ?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="205439"]diu que el vaixell s'ha de reservar amb un any d'antelacio,ja has fet be ja,que val en aquests dies els Ferrys ?[/quote]
Aquesta si que no me la pensava :eyes :eyes Si que hi ha demanda
Aquesta si que no me la pensava :eyes :eyes Si que hi ha demanda
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Quina enveja!!!
Que us vagi molt bé. I fes-nos-en cinc cèntims de tot plegat, que em fa l'efecte que som uns quants que algun dia voldríem anar-hi.
Que us vagi molt bé. I fes-nos-en cinc cèntims de tot plegat, que em fa l'efecte que som uns quants que algun dia voldríem anar-hi.
- Alex
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="205439"]diu que el vaixell s'ha de reservar amb un any d'antelacio,ja has fet be ja,que val en aquests dies els Ferrys ?[/quote]
doncs ni idea, se que la moto em val 18 eur anada i 18 tornada, i no se quant he de pagar per mi ( 40? ), ja que els numeros els porta un altre company. Jo a pagar i disfrutar jejeje
doncs ni idea, se que la moto em val 18 eur anada i 18 tornada, i no se quant he de pagar per mi ( 40? ), ja que els numeros els porta un altre company. Jo a pagar i disfrutar jejeje
Alex l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 29, 2012 6:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Oh ! :eyes
Ja ens ho aniràs explicant i posant dades pràctiques ;)
Ja ens ho aniràs explicant i posant dades pràctiques ;)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Que ho disfruteu de valent !!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bon viatge!
Esperem la cronica i fotos a la tornada!, que si no no s´hi val a fer-nos dentetes sense compensació!!!
Esperem la cronica i fotos a la tornada!, que si no no s´hi val a fer-nos dentetes sense compensació!!!
Ex ...moltes coses
- Alex
- Presentats
- Contacta:
ara flipareu, de 25 allotjaments , 15 diuen que no tenen places per aquells dies de l'any que ve.
I un hotel em diu que si, pero que els 7 dies en habitacio doble em costaria................3000 euros, si si tres MIL !!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :???: :???: :???: :???:
I un hotel em diu que si, pero que els 7 dies en habitacio doble em costaria................3000 euros, si si tres MIL !!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :???: :???: :???: :???:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alex" post="205637"]ara flipareu, de 25 allotjaments , 15 diuen que no tenen places per aquells dies de l'any que ve.
I un hotel em diu que si, pero que els 7 dies en habitacio doble em costaria................3000 euros, si si tres MIL !!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :???: :???: :???: :???:[/quote]
Per nit ??? :mrgreen: :mrgreen:
Potser anar reservant per el 2025 ;)
I un hotel em diu que si, pero que els 7 dies en habitacio doble em costaria................3000 euros, si si tres MIL !!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :???: :???: :???: :???:[/quote]
Per nit ??? :mrgreen: :mrgreen:
Potser anar reservant per el 2025 ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Alex" post="205637"]ara flipareu, de 25 allotjaments , 15 diuen que no tenen places per aquells dies de l'any que ve.
Robar, sólo robar.
Ja ho deia aquell.
Robar, sólo robar.
Ja ho deia aquell.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Storm" post="205699"][quote user="Alex" post="205637"]ara flipareu, de 25 allotjaments , 15 diuen que no tenen places per aquells dies de l'any que ve.
Robar, sólo robar.
Ja ho deia aquell.[/quote]
Storm , cal que prenguis vacances rapidament :mrgreen: :mrgreen:
Robar, sólo robar.
Ja ho deia aquell.[/quote]
Storm , cal que prenguis vacances rapidament :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
Tinc informació d'aquest tema. La primera recomanació es fer la reserva del ferry i l'has de fer el mes ràpid possible. Si vols pots trucar-me al 620846722.
Salut.
Salut.
- Alex
- Presentats
- Contacta:
ok, li pasare el telf al company que s'encarrega del viatge i que es d'aquells que vol perdre's pel mon.