I la llista de la compra ;)

Moderador: Airald
Hola!Randy-650 ha escrit:Però encara s'hi poden ficar més coses, oi?
Per cert, encara no he vist a ningú del fòrum amb el tub d'escapament canviat..... :roll: Diuen que canvia el funcionament del motor un 30%, a millor.
Mala pregunta.Josey Wales ha escrit:
Però això de canviar el tub, llavors potser hi han problemes a l'ITV. I què en fas del vell?
I si t'ajups tocant amb el casc el dipòsit guanyes 10 o 15 Cv més, oi?????burruktala ha escrit:Ep!!!! Que us deixeu el Quillon......
Li dona 5cv de + per la millora en la penetració aerodinamica
![]()
![]()
![]()
Mira que et queda bé aquesta moto Randy!!!!! :shock: :shock: :shock:Randy-650 ha escrit:
Per cert......oi que em queda bé a mi? sembla feta a la meva mida, tú..... :shock:
![]()
No és per res,però jo ja veig un partit de futbol V-Strom / resta de motos. 8)burruktala ha escrit: Molt aviat, la supremacia de les VStrom en les sortides de Mototurisme serà evident, ni titgers, ni varaderos, ni deus......
Temps al temps.
:twisted: :twisted: :twisted:
QSC ha escrit:
M'HAS POSAT LES BANYES...??????????????????
Randy-650 ha escrit:Mala pregunta.Josey Wales ha escrit:
Però això de canviar el tub, llavors potser hi han problemes a l'ITV. I què en fas del vell?
Pensa, home!!!!! :lol:
El vell es fa servir per passar la ITV. 8)
Per cert......oi que em queda bé a mi? sembla feta a la meva mida, tú..... :shock:
![]()
Perdoneu-me si en aquests moments no portava el casc. :oops:
Molt més manejable que la meva...arribo de peus al terra....la Montse diu que és més còmoda que la Deauville.....el motor té castanya.....aiaiaiiiiiiii....... :)
Randy-650 ha escrit:
![]()
Perdoneu-me si en aquests moments no portava el casc. :oops:
Molt més manejable que la meva...arribo de peus al terra....la Montse diu que és més còmoda que la Deauville.....el motor té castanya.....aiaiaiiiiiiii....... :)
La foto, com veieu ja no la "cito"... :oops: :oops: :oops: Ni me'n recordava de la foto, va ser esmorçant a Ponts...burruktala ha escrit:Si em guardeu el secret, i ara que ell no ho veu.....
A veure si coneixeu aquest..... i és que ningú si resisteix.
TAMBÉ LI QUEDA MOLT BÉ LA V, NO CREIEU...
Perdona Carles, però no me n’he pogut estar....... no m’ho tindràs en compte....no?![]()
![]()
![]()