"A tu, se t’ha acabat això de les motos!!!"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

"A tu, se t’ha acabat això de les motos!!!"

Entrada Autor: JordiTrident » dg. juny 10, 2007 11:41 pm

M’ho han tornat a dir!!!!!! Des que al juliol passat he tingut la joia de ser pare de dos preciosos (amor de pare) bessons no passa una setmana que algun espavilat o altre em deixa anar aquesta frase. Responc amb careta i un somriure de cirscumtàncies i només per educació no els envio a la merda, però és que em comença a cansar el tema. Home, hi ha qui desde la ignorància es pensa que això de la moto és un mal de joventut que es passa amb els anys. Jo, evidentment, no m’he curat.

És clar que la situació ha canviat i tot s’ha de reposicionar. El fet que –a més- la dona estigui preparant seriosament unes oposicions fa que sigui inviable pensar continuament en l’ús que a mi m’agrada de la moto (viatges i sortides de cap de setmana). És per això que procuro no mirar gaire aquesta o altres webs de viatges, però no vol dir que no es pugui sortir. No faré vora 20.000 kms l’any que venia fent, potser en faré 4 o 5.000 aquest últim...però és lògic ¿no? La moto està pagadíssima i amortitzadíssima, per tant, a part de l’assegurança (215 euros any) i un mínim manteniment (no kms=no despeses) és absurd desprendre’s d’ella. A més, ara estic disfrutant de la moto d’una altra manera. Per acabar de passar el mono, he fet l’assegurança de la meva vella 250 TS del 79 (95 euros i exempta de pagar impost de circulació) i m’ho passo pipa mentre vaig a treballar, fent petits volts (de moment) per les carreteretes comarcals al voltant de casa o simplement netejant-la o apretant quatre femelles...és com si hagués tornat 20 anys enrera... :wink: :wink: :wink:

I tornant a la frase del principi, que m’ho digui gent aliena al món de la moto ho puc arribar a entendre. El que més ràbia fa és que ho faci gent que havia tingut moto i que per la nòvia, la dona, els fills o la hipoteca se la va vendre i no ha tornat mai a tenir-ne, ni hi tornarà. Si són una colla de frustrats que es pensen que tothom és com ells, em sap molt greu...però a mi que em deixin en pau!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. juny 10, 2007 11:54 pm

"Amen dico vobis"

Aixó de l'assegurança tan barata és per ser una clàssica? Saps si una Montesa del 80 ó 81 podria entrar al mateix cas?.
... eppur si muove.!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 11, 2007 12:41 am

Ufffff jo prefereixo no pensar en aquest moment :(
Se que algun dia arribara pero....no hi vull pensar!!!!!

Espero que la teva dona tingui sort en les seves oposicions,no seran d´ensenyament??!!

Vs
Ex ...moltes coses

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. juny 11, 2007 9:12 am

Jo nomes us diré una cosa,.... em vaig comprar la meva primera moto, la Piaggio X8 125 quan la dona estava en estat de ben poquet, i lo bo es que vaig fer el canvi a la V quan la meva petitona nomes tenia 4 mesos. Aixi que el que digui que ser pare es incompatible amb anar amkb moto es que no en te ni idea!

Nomes cal mantenir un equilibri i tenir contents a tots els sectors "afectats" per igual,... :D Pero jugo amb ventatge potser,.... i es que igual si que li foto entre 15000 i 20000 kms al any ja que hi vaig acurrar cada dia amb la V, diguem que no tinc tanta necesitat de fer passar el mono al cap de setmana com algu que no la toca de dilluns a divendres :lol: SI surto algun diumenge es nomes pel mono de curves i de companys moteros, ja que la N240 i a mes sol, es fa molt monotona cada dia....

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: "A tu, se t’ha acabat això de les motos!!!"

Entrada Autor: Rickyii » dl. juny 11, 2007 1:34 pm

JordiTrident ha escrit:Home, hi ha qui desde la ignorància es pensa que això de la moto és un mal de joventut que es passa amb els anys. Jo, evidentment, no m’he curat.
Ni ho facis. Jo tampoc.
La vida canvia, nosaltres canviem i les nostres situacions també, però no per això deixem de menjar -per exemple- només canviem els horaris o hàbits, doncs la moto igual. Evidentment que t'has d'anar adaptant a la nova situació però es pot trobar temps per tot.

Apa, a disfrutar dels fills i de la moto !!

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. juny 12, 2007 10:30 pm

tonet ha escrit: Aixó de l'assegurança tan barata és per ser una clàssica? Saps si una Montesa del 80 ó 81 podria entrar al mateix cas?.
Sí, és pq té assegurança de clàssica. Una Montesa com la que dius també entraria (a partir de 25 anys), però et demanen una sèrie de condicions. Si no recordo malament són:

- Edat moto > 25, evidentment amb ITV al dia.
- Del conductor i carnet crec que també miren que no siguin "novatos"
- Cal tenir una assegurança de vehicle habitual (cotxe o moto) no necessariament a la mateixa companyia.
- No recòrrer més de 3.000 kms l'any (però ningú ve a casa a mirar el compta-km)
- Ser soci d'un club de motos (en principi, clàssiques, però crec que segons el corredor accepten fins hi tot el RACC)

Per la resta, res més. Tens la teva carta verda normal i pots circular "normalment"...

Jo la tinc amb Classic Cover (Liberty Seguros) però n'hi ha altres...Sergio Romagosa, Zalba-Caldú...mira-ho, val la pena. A més assaventat si al teu poble et pots lliurar de pagar l'impost de circulació (això depen de cada ajuntament)

http://www.segurosclassiccover.com/
Steelman ha escrit:Espero que la teva dona tingui sort en les seves oposicions,no seran d´ensenyament??!!
doncs sí, noi...i gràcies pels desitjos

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. juny 13, 2007 5:46 am

en el meu cas, no es un mal de joventut, ans el contrari que quan mes gran mes ganes d'anar en moto que tinc,
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. juny 13, 2007 9:28 am

El millor és que miris de compartir la custòdia dels fills amb els avis.... :wink: :wink: :wink:

Nosaltres tenim un cap de setmana si un cap de setmana no :D ,
el nen i els avis estan encantats i nosaltres també.... :wink: :wink: :wink:

Hi home que et tinguin els enanos un o dos dies al mes tampoc és tant... :P

Ara ho veus molt complicat perquè són molt petits, però en un parell d’anys ja és una altre cosa...
Lo bo que tens és que ho passaràs de cop, des del meu punt de vista és millor així
que no tenir-ne un ara i d’aquí dos o tres anys un altre... :roll: :roll: :roll:

Gaudeix molt dels teus fills, creixen molt ràpid, i la moto sempre estarà esperant... :D
Molts dels que gaudim del mont de les motos som pares i mares, i aquí estem... 8)
No podem sortir tant com aquesta colla de pendons que volten pel foro :b9 ,
però tot arriba... :wink: :wink: :wink:

I no facis cas de tota aquesta colla que et diuen que ja s’ha t’ha acabat la moto,
són una colla d’amargats... :? :? :?

:!: i Vvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dc. juny 13, 2007 9:20 pm

JordiTrident ha escrit: Et demanen una sèrie de condicions. Si no recordo malament són:

- Edat moto > 25, evidentment amb ITV al dia.
- Del conductor i carnet crec que també miren que no siguin "novatos"
- Cal tenir una assegurança de vehicle habitual (cotxe o moto) no necessariament a la mateixa companyia.
- No recòrrer més de 3.000 kms l'any (però ningú ve a casa a mirar el compta-km)
- Ser soci d'un club de motos (en principi, clàssiques, però crec que segons el corredor accepten fins hi tot el RACC)

Per la resta, res més. Tens la teva carta verda normal i pots circular "normalment"...

Bones, perdona pero penso que et deixes coses molt importants
1. Sols és pot circular amb ella dia de concentracions amb el Club.
2. Per qualsevol altre sortida o dia, NO TENS ASSEGURANÇA!!!!!. Mira-ho bé!!
3. Si tens qualsevol "marron" en un dia normal, el seguro no et cubrirà i et tocarà pagar els danys de la teva butxaca!!! A part de la pertinent multa per conduir sense seguro i t'immobilitzaran el vehicle! :cry:

O ha canviat molt el tema, o és així. Estic reformant una Vespa del 64 i les condicions de les assegurançes per clàssics són/o eren bastants clares...
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. juny 13, 2007 10:45 pm

NouSetTres ha escrit:

Bones, perdona pero penso que et deixes coses molt importants
1. Sols és pot circular amb ella dia de concentracions amb el Club.
2. Per qualsevol altre sortida o dia, NO TENS ASSEGURANÇA!!!!!. Mira-ho bé!!
3. Si tens qualsevol "marron" en un dia normal, el seguro no et cubrirà i et tocarà pagar els danys de la teva butxaca!!! A part de la pertinent multa per conduir sense seguro i t'immobilitzaran el vehicle! :cry:

O ha canviat molt el tema, o és així. Estic reformant una Vespa del 64 i les condicions de les assegurançes per clàssics són/o eren bastants clares...
Per un moment m'has fet dubtar. Ja pots començar a buscar assegurança per rodar amb la vespa. Tens raó que fa temps havia sentit informacions com la que tu em dones, però la que tinc contractada és com una assegurança "normal" a tercers, tinc fins i tot assistència en viatge. M'he llegit les condicions i no hi ha restriccions d'aquest tipus (sols que estigui guardad en garatge i la del kms, al contracte posa els kms que he declarat al comptakms, si hi hagués sinistre i m'hagués passat suposo que si que hi hauria "marron"...), fins hi tot et cobreix si participes en rallis de regularitat de clàssics sense que es superin determinats limits de velocitat...simplement consideren que al ser una "clàssica" i tenir un altre "vehicle habitual" l'ús que li dones és més esporàdic, a part que també la condueixes amb més "cuidado". Conec força gent que roda amb BMW i Guzzis dels 70-80 amb assegurances així...

Per cert, crec (només crec) que en prinicipi els vehicles matriculats com "Historics" (porten una H a la matricula) si que tenen limitacions: sortides organitzades i per portar-lo al mecànic...per tant, si et paréssin sempre pots dir que vas a dur-lo allà...

Ja que ens hem posat al tema, jo també tinc una Vespa del 64!!!!!! i a més té matrícula de Lleida (com la teva?) L-32mil , era del meu avi d'Agramunt i caldria restaurar-la una miqueta (25 anys parada i rovellada) i documentar-la -això és una mica més complicat pq està donada de baixa, no tinc cap paper i el titular és mort...però no és impossible!!!! un es queda parat quan investiga per trànsit una miqueta i tens paciència (i molt més econòmic del que pensa la gent!)

Bé, però això és un projecte per a més endavant...però us podeu imaginar la gràcia que em farà rodar amb la primera moto que vaig pujar de petit quan anavem de visita i el meu avi ens donava un volt pel poble (evidentment, sense casc...eren els 70)...

Rocosaki
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 3:01 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

com

Entrada Autor: Rocosaki » dl. juny 18, 2007 9:34 am

Ostres Jordi, no saps com t'entenc... Jo he estat pare ara farà 4 mesets i tothom a qui em trobava em deia el mateix que et deien a tu: "home, això de la moto ja se t'ha acabat, eh?" o d'altres com "ostres, els viatges amb moto ja no en podras fer mai més".
Amb ràbia continguda anava pensant: "Aneu dient, aneu..." Doncs és una cosa que s'ha de parlar amb la parella. I ves per on, el meu petitó ahir va fer 4 mesos i vaig tornar just per celebrar-ho després d'estar una setmaneta per terres de Normandia i la Bretanya... així que se m'havia acabat, eeehhh??? Doncs no!
No podem renunciar als nostres somnis, si marxen encara existirem però haurem deixat de viure!
Imatge

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Contacta:

Re: com

Entrada Autor: Rickyii » dl. juny 18, 2007 12:00 pm

Rocosaki ha escrit:Ostres Jordi, no saps com t'entenc... Jo he estat pare ara farà 4 mesets !
Enhorabona !!
Hola que tal? hola que tal...

pesqui
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 12:40 am
Ubicació: Tiana (BCN)

Entrada Autor: pesqui » dl. juny 18, 2007 8:02 pm

Pues us explico la meva historieta,

Quan vaig coneixer la que avui es la meva dona, tenia moto, però en el moment d'hipotecarme, vaig haver de deixar la moto, no podia mantenir-ho tot (a més va coincidir hipoteca i cotxe que va dir fins aquí he arribat).

En definitiva, que va arribar la boda, la meva filla, després el nen i just quan el nen feia 2 anys, vaig tornar a comprar-me moto.

Ala, per a tots aquells que pensaven que ja s'havia acabat el tema moto.

Clar hi han coses que han canviat, per fer la sortideta de dissabte o diumenge, tinc que fer combinacions (cangurs) però com que cada dia agafo la moto per anar a la feina, doncs no tinc tant de mono.

Salut!
pesqui.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 18, 2007 8:03 pm

Aquest es el "tema" de sempre. Només reps pressions de l'entorn sobre el tema moto.
Jo a tothom li faig la mateixa recomanació:
- No venguis mai la moto a menys que sigui per comprar una altra. Si no pots anar-hi...la deixes al garatge li treus l'asseguranse i ja está. Quant les condicions siguin més favorables ja la tens, el que costa algunes époques es aconseguir els diners per una moto.

Jo tinc una Lambretta 150 L del 60 que forma part de la família desde sempre, te uns quants messos més que jo.
En el tema de las documentacions de vehicles, crec, que el gran problema es saber qui n'era l'ultim propietari, si es sap no hi ha masses complicacions per poder recuperar les documentacions.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: com

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 24, 2007 11:23 am

Rocosaki ha escrit: No podem renunciar als nostres somnis, si marxen encara existirem però haurem deixat de viure!
Tens tota la raó del mon.
Ex ...moltes coses

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. juny 25, 2007 12:32 am

JordiTrident ha escrit:

Ja que ens hem posat al tema, jo també tinc una Vespa del 64!!!!!! i a més té matrícula de Lleida (com la teva?) L-32mil , era del meu avi d'Agramunt i caldria restaurar-la una miqueta (25 anys parada i rovellada) i documentar-la -això és una mica més complicat pq està donada de baixa, no tinc cap paper i el titular és mort...però no és impossible!!!! un es queda parat quan investiga per trànsit una miqueta i tens paciència (i molt més econòmic del que pensa la gent!)

Bé, però això és un projecte per a més endavant...però us podeu imaginar la gràcia que em farà rodar amb la primera moto que vaig pujar de petit quan anavem de visita i el meu avi ens donava un volt pel poble (evidentment, sense casc...eren els 70)...

Per aquest foro, volte el fill de un gran restaurador de motos clasiques.
Es el meu parer. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”