EL RACC PARLA EN CASTELLÀ

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

EL RACC PARLA EN CASTELLÀ

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 19, 2012 5:29 pm

Es que... m'acaba de passar-me'n una que m'ha indignat...

Resulta que sona el meu mòbil i veig Desconocido... que d'entrada ja és per emprenyar-se...

Despenjo i em diuen -en castellà- que truquen del RACC, desde su central en Barcelona, i que estan fent una enquesta i no sé què més...

Jo li he dit que si trucava del RACC ja em podia parlar en català, que no hi havia cap problema...

I la dona m'ha dit que ¿como es eso?...

- Miri, maneres de pensar, li he dit jo... si truca del RACC, ja coneix les seves sigles el que volen dir, i truca de Barcelona, ja podrà...

Llavors ha dit, pues nada, adios...

-Adéu, adéu...

I hem penjat.

Acollonant, companys.

Mireu, al RACC ja li tenia jo mania. Vaig ser soci fa anys, fins que em van fer una putada, i vaig dir prou. Em vaig donar de baixa immediatament, és clar. Em van estar trucant fins dos anys més tard d'això, fins que em van deixar per impossible.
Primera perque les organitzacions com aquestes, que han crescut desmesuradament, i acaben tenint cert pes polític, disten molt de la meva manera de pensar i de fer.
I ara m'han corroborat el que jo penso d'ells.
Curiosament he llegit a la xarxa que ja van tenir diversos problemes pel tema de l'idioma... que els hi passa alguna cosa?
Que s'associïn amb el RACE i desapareguin!

A més, d'on han tret el meu telèfon? Amb quin dret em truquen com a Desconocido i em fan una enquesta?

Ho sento, no puc amb ells...

Salut

Si no ho deia reventava...

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: EL RACC PARLA EN CASTELLÀ

Entrada Autor: Deivid » dc. set. 19, 2012 7:07 pm

Punyetera manía de trucar amb el número ocult....jo no agafo ni una trucada que no s'identifiqui. A més, em sembla que per llei tothom s'ha d'identificar a l'hora de trucar.

I parlant en castellà !!! que els donin...

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dc. set. 19, 2012 8:10 pm

Doncs, els seus dirigents (director general y president...) els he sentit fer propaganda de la Catalunya de Senyera, aquesta que passejent fins l'hora de fer els calerons, llavors l'amagent sota les pedres...
Aquesta és la realitat del mon de la gran empresa Catalana, afortunadament no tots son així.

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. set. 19, 2012 9:01 pm

Segurament la que trucaba no era del Racc sino de alguna de les empreses contractades per fer la enquesta ( conte que el Racc te asociats a tota Espanya a mes de Catalunya) i per aixo no parlaba catala, es com cuaqn trucan las de telefonia movil, ara be , dit aixo , cuan rebo una trucada i no posa el numero ni en molesto
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 9:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. set. 20, 2012 9:17 am

Doncs que els donin...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 9:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. set. 20, 2012 9:28 am

Estas segur que eresn del RAC?

Moltes vegades son timadors que es fan passar per comercials d'empreses (p.e. Fecsa, GasNatural,...) per colarse a casa teva i fotre el palo... També se n'han donat casos de coses d'aquestes per telefon que et demanes que per uns problemes amb els ordenadors els has de tornar a enviar les dades bancaries i tal a un numero de fax que despres no te res a veure amb l'empresa en qüestio.

I si a sobre li sumes el fet de fer servir un numero ocult, cosa que per llei de fa un temps esta totalment prohibida, doncs jo apostaria per l'opció "Estafa".

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. set. 20, 2012 9:30 am

No ho sé, pero que els donin igual...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 20, 2012 9:39 am

Aquestes postures i expressions, FJODOR,són les que poden causar molesties a terceres persones, quant parlem de temes politics,linguistics,...

Podem estar d´acord o no, en la postura d´una empresa,persona,...i podem expressar-ho lliurament.
Pero siguem curosos amb el llenguatge i expresions, per tal de no ofendre a tercers

Gràcies

Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. set. 20, 2012 10:01 am

Doncs des que vaig néixer el món està en obres... i l'experiència em diu que certes postures a vegades són necessàries per que alguna cosa canvii.

Resulta que jo he de ser curós amb els meus comentaris, però altres amb mi no ho han de fer... no ho trobo just. I sempre és el mateix.

Si ho faig serà pel fòrum, que es mereix el meu respecte, no pas per res més.

Gràcies pel toc d'atenció.

Però he de dir que no vull ofendre ningú, és la meva manera d'expressar-me. I més amb certes coses amb les quals crec que hauriem de ser més exigents i crítics. Però precisament d'això anem mancats avui dia... d'esperit crític.

Canvi i tanco. :roll:

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dc. set. 26, 2012 11:22 am

[quote user="Fjodor" post="212966"]Doncs des que vaig néixer el món està en obres... i l'experiència em diu que certes postures a vegades són necessàries per que alguna cosa canvii.

Resulta que jo he de ser curós amb els meus comentaris, però altres amb mi no ho han de fer... no ho trobo just. I sempre és el mateix.

Si ho faig serà pel fòrum, que es mereix el meu respecte, no pas per res més.

Gràcies pel toc d'atenció.

Però he de dir que no vull ofendre ningú, és la meva manera d'expressar-me. I més amb certes coses amb les quals crec que hauriem de ser més exigents i crítics. Però precisament d'això anem mancats avui dia... d'esperit crític.

Canvi i tanco. :roll:[/quote]

Totalment d'acord, :cerv

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. nov. 06, 2012 3:54 pm

Florentino Pérez plega de la cúpula del RACCC. Què hi feia???

http://www.economiadigital.es/es/notice ... _34680.php

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 06, 2012 4:10 pm

Xupar de la teta, company... xupar de la teta... :caçador

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. nov. 06, 2012 4:32 pm

[quote user="Fjodor" post="217975"]Xupar de la teta, company... xupar de la teta... :caçador[/quote]

Aixó i que venen nous "vents" :viscat
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “General”