Nova RT 1200 2013? Doncs No Hi Haurà RT Nova....

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Nova RT 1200 2013? Doncs No Hi Haurà RT Nova....

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 09, 2012 5:22 pm

En aquest fòrum em sembla que no, però en molts altres esperen amb candeletes la nova RT refrigerada per aigua. Però segons Motofan, per mi bastant fiable, no hi haurà RT nova. :shock:

-En BMW no niegan que la GS es la niña de sus ojos. Por eso ha sido la única que en el 2013 equipará un innovador motor bóxer refrigerado por líquido -ninguna más de la gama tendrá ese trato preferencial- y la única a la que puede considerarse la reina incuestionable del Intermot. de este año. Claro que la superventas se lo ha ganado a pulso...

Font: http://www.motofan.com/noticias/nueva-b ... ndos/10023

De l'Adventure ja van dir el primer dia que no, que els enginyers no troben la manera de posar-hi un dipòsit de 25/30 litres, però que no facin una RT..... :roll:

BMW cada dia em recorda més a Honda, que dedica un tant per cent molt elevat en la recerca de nous models de cotxes.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Nova RT 1200 2013? Doncs No Hi Haurà RT Nova....

Entrada Autor: CMB » dt. oct. 09, 2012 5:29 pm

Quina proporció de vendes té la GS respecte a de la RT?

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 09, 2012 5:42 pm

ja vaig dir en un altre fil,que las RT'S,Adventure i R naked no arrivaran fins al 2015,ja que no volen llistes d'espera d'un any i mitg amb la nova GS ;)
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 09, 2012 7:18 pm

[quote user="CMB" post="214666"]Quina proporció de vendes té la GS respecte a de la RT?[/quote]

A España és imposible saber-ho, doncs els d'Anesdor viuen de la pagueta i els hi fa mandra emplenar el web amb les unitats venudes durant el mes en curs i durant tot l'exercici anyal.

Anesdor: https://www.anesdor.com/web/inicio.php

Però mirem els mercats francesos i alemanys, referents d'Europa. El mercat alemà no el veig, però sé que guanya BMW amb les GS de llarg, seguit de les 1200R i les 800, tant GS con R.

Observem també lo bé que es venen les noves K 1600.

FRANÇA:

Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

ITÀLIA, gener 2012:

Imatge
Imatge

[quote user="Kpeps" post="214671"]ja vaig dir en un altre fil,que las RT'S,Adventure i R naked no arrivaran fins al 2015,ja que no volen llistes d'espera d'un any i mitg amb la nova GS ;)[/quote]

Buffff!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes

Això em recorda fa 15 anys que vaig anar a la Volkswagen a mirar un Golf GT Tdi, i em diu el comercial:

-Uiiiiiiiii, lo puedes pedí, pero tendrás que esperarte un año pa tenerlo.

Obviament vaig passar olimpicament de Volkswagen i em vaig comprar un Forfi, fet a Alemanya també, i en dos mesos el tenia a casa. :666
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. oct. 09, 2012 9:02 pm

Ei, gràcies per les dades...

A falta de les dades d'Anesdor, ho veig curiós el tema de les RT.

Per la nostra zona de rodament no tinc aquesta impressió de que és venguin més RT que GS, oi? Potser vaig errat, no?

Per altra banda, sorprenen les reduides vendes de la Tiger 1200, tot i no ser des del mes de Gener, diria que són de l'abril. Similar a la Crosstourer. Per tant les hauriem de multiplicar per 2, per ser més o menys vàlides respecte a la resta de marques.

Segurament si ho comparem amb l'any anterior que no hi havien tantes maxitrails en venda, la GS estava per sobre i més ara que s'ha presentat la nova.

Salut

Respon

Torna a “General”