A 121 km/h per dins de Girona!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

A 121 km/h per dins de Girona!

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 13, 2007 6:26 pm

EFE
GIRONA
La policía local de Girona ha instruido diligencias contra un motorista por un delito contra la seguridad del tráfico, después de que el radar le fotografiara circulando a 121 kilómetros por hora por una vía de la ciudad en la que la velocidad está limitada a 50.

Según ha informado la policía municipal, sobre las 12.46 horas del pasado 5 de junio, una pareja de agentes que realizaba un control en la avenida de Lluís Pericot de Girona, observó que el radar había detectado una moto Ducati que circulaba a una velocidad superior en casi 70 kilómetros a la velocidad permitida en esta vía.

Los agentes detuvieron al conductor de la moto, Adrià F. R. de 21 años y vecino de Llambilles (Gironès) contra quien instruyeron diligencias como presunto autor de un delito contra la seguridad del tráfico y conducción temeraria.

Pensava que ereu algú de vosaltres!!!! :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 13, 2007 6:55 pm

Aixó em recorda una vegada que em van deixar una Montesa 250 King Scorpion Export USA, per dins de Sabadell i recordo que circulaba per la Rambla devant de les nenes a 50/60 per hora, i que deia: collons si que li costa d´arribar a aquesta velocitat :cry: , la meva Ossa Enduro AE 73, accelera francament mes que aquest ferro. :wink:

El que no m´havia donat compte es que eren 50/60 Milles per hora.... :oops: :oops:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 13, 2007 6:59 pm

Osti, gs12_red, et passa cada cosa..... :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. juny 13, 2007 7:05 pm

Home, a 121 no però.....en segons quines avingudes sense adonar-ten ja vas a 80 i amb això ja ni ha prou per caure't el pel.

V'sssssss

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 13, 2007 7:07 pm

QSC ha escrit:Home, a 121 no però.....en segons quines avingudes sense adonar-ten ja vas a 80 i amb això ja ni ha prou per caure't el pel.

V'sssssss
es ben bé alló que diuen que d´aqui cent anys tots calbs :roll:
Cent Anys???? :wink:
Imatge

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dj. juny 14, 2007 11:16 am

QSC ha escrit:Home, a 121 no però.....en segons quines avingudes sense adonar-ten ja vas a 80 i amb això ja ni ha prou per caure't el pel.

V'sssssss
Ara que dius això. L'altre dia anava darrera d'una parella de guardies urbans en moto i va coincidir que durant 4 carrers anaven seguint el mateix trajecte que el meu. Al que anava dels grans carrers, anava darrera d'ells i no baixavem de 70 km/h, fins hi tot vam arribar als 80 km/h. Evidentment el carrer estava buit de gent i no constituia cap problema per a la seguretat però si t'emxampa un radar, a qui li expliques? es més, si segueixen volent posar els limits ridiculs d'avui en dia que siguin els primers a frenar !!

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Respon

Torna a “General”