Obriu Els Ulls I Destapeu-vos Les Orelles !
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Obriu Els Ulls I Destapeu-vos Les Orelles !
... i maximitzeu la pantalla !
[youtube]Ph0SjLC_lqk[/youtube]
[youtube]Ph0SjLC_lqk[/youtube]
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Obriu Els Ulls I Destapeu-vos Les Orelles !
Vull anar-hi, Vull anar-hi, Vull anar-hi, Vull anar-hi, Vull anar-hi, Vull anar-hi, Vull anar-hi,
Gracies pel Video Ramon, estic aixugant el teclat de la baba que hem cau.
:okcat
Gracies pel Video Ramon, estic aixugant el teclat de la baba que hem cau.
:okcat
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Tenen els pebrots més grans que la Tour Eiffel i el Big-Ben junts. Els pilots de moto GP, no els hi arriven ni a la sola de la sabata.
Vull anar-hi !!! vul anar-hi !!! vull anar-hi !!! :birracat :okcat
Vull anar-hi !!! vul anar-hi !!! vull anar-hi !!! :birracat :okcat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 31, 2012 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
ja m'has alegrat la tarda.... :jajacat
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Bon dia!!!!
Tot i que ja te uns anyets, una de les històries més divertides que he llegit del TT de la Illa de Man. Alguns exemples:
I per cert, si algun dia hi vaig, crec que les carreres seran el que menys m'interessarà... però això dona per a un altre tema.
Tot i que ja te uns anyets, una de les històries més divertides que he llegit del TT de la Illa de Man. Alguns exemples:
NO IMPORTA LOS VIDEOS QUE HAYAS VISTO, LAS COSAS QUE HAYAS OIDO, LO QUE TE HAYAS IMAGINADO, CUANDO EL PRIMERO DE LOS PILOTOS PASA DELANTE TUYO, ALGO NO TE CUADRA EN LA CABEZA. TU CEREBRO NO ACABA DE ASIMILAR QUE UN PAVO ACABA DE PASAR A MENOS DE 2 METROS DE DONTE TU TE ENCUENTRAS A MAS DE 180 A UNA RUEDA Y ENTRE LAS CASAS. MIS ANFITRIONES ME MIRAN RIENDOSE, PUES ES UNA TRADICION MIRAR A LA CARA DEL QUE POR PRIMERA VEZ VEZ EL TT POR LA CARA TONTO QUE SE LE QUEDA.
http://www.madriders.es/TT.htmTARDE MAS DE UNA HORA EN DAR UNA VUELTA EN VEZ DE LOS 18 MINUTOS EN LOS QUE DAVID JEFFRIES RODO ESTE AÑO, ME PARECIO AGOTADOR ( Y ESTOS TIPOS DAN 6 EN EL SENIOR)
I per cert, si algun dia hi vaig, crec que les carreres seran el que menys m'interessarà... però això dona per a un altre tema.
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
totes las imatges son de 10,pero la curva que fa un pilot al minut 3,47 de costat amb la roda mirant al cel es increible,s'hi ha d'anar es clar que si,ara que tindre que estalviar una miqueta per lo que de moment :callo :callo
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="217442"]totes las imatges son de 10,pero la curva que fa un pilot al minut 3,47 de costat amb la roda mirant al cel es increible,s'hi ha d'anar es clar que si,ara que tindre que estalviar una miqueta per lo que de moment :callo :callo[/quote]
Tot el video és genial però els primers 20 segons m'encanten, quan encara no s'ha vist cap moto i sents el soroll que s'acosta i que al principi sembla vent és insuperable :jajacat
Tot el video és genial però els primers 20 segons m'encanten, quan encara no s'ha vist cap moto i sents el soroll que s'acosta i que al principi sembla vent és insuperable :jajacat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="217453"][quote user="Kpeps" post="217442"]totes las imatges son de 10,pero la curva que fa un pilot al minut 3,47 de costat amb la roda mirant al cel es increible,s'hi ha d'anar es clar que si,ara que tindre que estalviar una miqueta per lo que de moment :callo :callo[/quote]
Tot el video és genial però els primers 20 segons m'encanten, quan encara no s'ha vist cap moto i sents el soroll que s'acosta i que al principi sembla vent és insuperable :jajacat[/quote]
Aquest moment es especial, gallina de piel, pero la toma des de el cel, per mi es brutal !!!!!!!!!
Tot el video és genial però els primers 20 segons m'encanten, quan encara no s'ha vist cap moto i sents el soroll que s'acosta i que al principi sembla vent és insuperable :jajacat[/quote]
Aquest moment es especial, gallina de piel, pero la toma des de el cel, per mi es brutal !!!!!!!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
uffff quina pasada :okcat
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Impresionant!!!...però crec que anar a aquesta velocitat per un circuit urbá és una temeritat. Això no treu que aquests pilots han de ser bonissims.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Ara m'enteneu quan dic que m'encanten les R's??? Bufff són una meravella!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
la volta sencera amb en Maeso,20 minuts ben explicats ,realment correr alla es de :viscat gent que viu el moment
[youtube]ax2HtZ7pIDQ[/youtube]
[youtube]ax2HtZ7pIDQ[/youtube]