Limitacio = un altre atracament de l´administracio????
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Limitacio = un altre atracament de l´administracio????
Crec que es normal que a una persona que s´acaba de treure el carnet no pugui conduir una moto com podria ser per exemple una R1, CBR,.....
I crec que la mesura per part de les administracions de limitar l'acces a aquestes maquines per part de persones amb una minima experiencia es correcta (tb ho hauria de ser en les 4 rodes)
Pero crec que hi hauria moltes altres opcions a tenir en compte i no limitar-se a uns tristos i miserables 34CV.
Una CBR 600 RR de 150kg amb 34cv te una relacio de 4,4kG/CV
Una Deauville 700 de 236kg amb 60cv te una relacio de 4,0kg/CV
Una moto estaria limitada als 34 i l´altre seria de serie i en canvi una la podries portar amb el carnet acabat de treure i l´altre no .
Amb el que (opinio personal) crec que seria molt millor limitar per relacio KG/CV que no per potencia.
I per un altre canto, el robatori que aixo suposa.
El preu de una moto mes matriculacio, per les persones novells s´afegeix el cost del kit de limitacio i tot el proces que no es gens economic.
S´ha de pagar el kit de limitació, entre 150 i 600€ segons marca i model.
S'ha de pagar les taxes de ITV per limitacio 36€
Pero es que a sobre de tot aixo passat els dos anys de carnet
Has de pagar un certificat que expedeix la empresa que fa el kit de lmitacio on diu que la teva moto abans no portava kit de limitacio :shock: :shock: :shock: i tenia un motor amb un altre potencia.
Aquest sertificat val entre 60 i 200€ (segons marca i model)
I s´ha de pagar un altre cop les taxes de la ITV per la deslimitacio 36€
Es a dir, durant aqusts dos anys s´han de pagar entre 290 i 890€ per una limitacio que ningu controla que la portis, que no esta estudiada a fons pq sigui efectiva i no nomes una altre de les coses que ens fan pagar ...per res :(
I crec que la mesura per part de les administracions de limitar l'acces a aquestes maquines per part de persones amb una minima experiencia es correcta (tb ho hauria de ser en les 4 rodes)
Pero crec que hi hauria moltes altres opcions a tenir en compte i no limitar-se a uns tristos i miserables 34CV.
Una CBR 600 RR de 150kg amb 34cv te una relacio de 4,4kG/CV
Una Deauville 700 de 236kg amb 60cv te una relacio de 4,0kg/CV
Una moto estaria limitada als 34 i l´altre seria de serie i en canvi una la podries portar amb el carnet acabat de treure i l´altre no .
Amb el que (opinio personal) crec que seria molt millor limitar per relacio KG/CV que no per potencia.
I per un altre canto, el robatori que aixo suposa.
El preu de una moto mes matriculacio, per les persones novells s´afegeix el cost del kit de limitacio i tot el proces que no es gens economic.
S´ha de pagar el kit de limitació, entre 150 i 600€ segons marca i model.
S'ha de pagar les taxes de ITV per limitacio 36€
Pero es que a sobre de tot aixo passat els dos anys de carnet
Has de pagar un certificat que expedeix la empresa que fa el kit de lmitacio on diu que la teva moto abans no portava kit de limitacio :shock: :shock: :shock: i tenia un motor amb un altre potencia.
Aquest sertificat val entre 60 i 200€ (segons marca i model)
I s´ha de pagar un altre cop les taxes de la ITV per la deslimitacio 36€
Es a dir, durant aqusts dos anys s´han de pagar entre 290 i 890€ per una limitacio que ningu controla que la portis, que no esta estudiada a fons pq sigui efectiva i no nomes una altre de les coses que ens fan pagar ...per res :(
Ex ...moltes coses
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Re: Limitacio = un altre atracament de l´administracio????
..., tot açó son despeses per una limitació que quasi ningú porta i a la que has d'afegir la quantitat de la multa si et pillen, més la des-limitació acabat el termini.Steelman ha escrit:Es a dir, durant aqusts dos anys s´han de pagar entre 290 i 890€ per una limitacio que ningu controla que la portis
Per altra banda un amb el carnet de cotxe estrenadet si que pot portar el super BMW, Audi, Mercedes o qualsevol GTi DEL PARE amb més de 200 Cv sense cap problema.
Però no donem idees perque aquesta gent no té més feina que pensar en com recaptar més i més i més i més i i més i més ...
... eppur si muove.!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Limitacio = un altre atracament de l´administracio????
tonet ha escrit:Per altra banda un amb el carnet de cotxe estrenadet si que pot portar el super BMW, Audi, Mercedes o qualsevol GTi DEL PARE amb més de 200 Cv sense cap problema.
Millor que qui porta el cotxe del pare no tingui cap accident. L'assegurança és contractrada per el pare i per això paga una prima determinada. Si el porta una persona amb el carnet acabat de treure tot son problemes per part de les companyies d'assegurances.
Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
A veure, és la soluciò mes facil i barata pel govern!! ya que guanyen calers.
I l'unica raò que aixo eviti accidents si ho fa és pq hi han menys motos a la carretera.
L'unica manera d'evitar accidents és formaciò formaciò y formaciò, i com a molt mès filtres de selecciò i normatives viaries especifiques per a motos.
Seguirem tinguent accidents i a mes anar tocant els collons!!
Qui te cap en te i qui no no, i quan li deslimitin la moto serà el mateix perill, si ho era, que quan la tenia limitada.
I l'unica raò que aixo eviti accidents si ho fa és pq hi han menys motos a la carretera.
L'unica manera d'evitar accidents és formaciò formaciò y formaciò, i com a molt mès filtres de selecciò i normatives viaries especifiques per a motos.
Seguirem tinguent accidents i a mes anar tocant els collons!!
Qui te cap en te i qui no no, i quan li deslimitin la moto serà el mateix perill, si ho era, que quan la tenia limitada.
- lokeai
- Presentats
- Entrades: 7
- Membre des de: dj. maig 03, 2007 6:47 pm
- Ubicació: Tortosa (5a provincia, a polonia)
A mi limitar la strom me va costar uns 400 euros mes que el preu de la moto. Total de tindre a no tindre carnet de moto es una prova que no t'ensenya res en absolut, ho adeprens tu dia a dia. Tot es per la pasta. En quan a que no s'hauria de poder portar una r1 en lo A recent, no se, si t'has de fer mal te'l fas igual. V'ss
STROM 650 K7 NEGRA
Sudcat. Lo milloret de cada casa.
Sudcat. Lo milloret de cada casa.