A lo millor no tothom ho ha notat, potser si o potser no. Pero jo ho estic patint i molt :(
Ultimament al foro (i fora del foro) he estat sentint i aguantant alguns comentaris que realment alguns m´han arribat a fer mal. ( i no unicament a mi)
Sense anar més lluny, els comentaris de si en la ultima sortida no hi va haber foto de grup, per que hi va haber algun grupet que va fer ruta per la seva banda, en seria un exemple.
Alguns m´han arribat , altres no m´han arribat, pero se que hi han hagut critiques no constructives
Hi ha com un mal rollo subterrani i no se on anirem a parar.ni quin es el motiu de que existeixi.
Quant vaig crear mototurisme , ho vaig fer amb l'intenció de tenir un espai amb la nostra llengua on parlar de la nostra aficio, les motos.
Gracies a l´ajuda d'una serie de persones que no cal anomenar ja que TOTS sabem qui son, aixo des del primer moment hem aconseguit construir el que es avui Mototurisme.
Mototurisme, te entre altres el fet diferencial de la llengua i l´estima per els viatges de turisme sobre aquesta maquina que tant ens apassiona.
I per tal de potenciar-ho tot plegat des del primer moment varem voler realitzar una sortida mensual , de forma conjunta per el maxim numero de persones del forum, portant a la practica el fet de realitzar turisme en moto.
I que millor que fer-ho descobrint les nostra terra.
El foro s´ha anat fent gran i cada vegada som mes els que formem part d´aquesta gran familia.
I fer-se gran comporta que hi ha moltes opinions, moltes maneres diferents d´entendre les coses,...
Pero el fet de creixer no ha de comportar perdre els origens i la idea del foro.
La idea i els origens que ens va fer a cadascun de nosaltres entrar-hi i quedarnos-hi enganxats
El meu fort no són les paraules, i segurament aixo fara que no expressi tot el que porto dins meu i vull dir-vos.
Per mi mototurisme es una gran cosa, ha estat el que m´ha permes fer grans amics, coneixer a grans persones, que ens acompanyesim mutuament per les carreteres de casa nostra, descubrintnos els uns als altres els nostres racos i a nosaltres mateixos.
Per mi mototurisme es una gran cosa, per que he apres a estimar cada dia una miqueta mes les motos, una miqueta mes catalunya, cada dia tots m´heu ensenyat a ser una mica mes persona.
Pero mototurisme tambe m'ha portat (parlo per mi , pero ja sabeu que no soc l´unic) moltes hores perdudes, diners invertits, bronques a la feina,.. i ho he fet i soportat amb molt de gust.
Pero despres amb el temps descobreixes que la gent (o part de la gent) no esta conforme amb com es porten les coses , creu que es fan grupets, que hi han envejes o mil histories.
Jo aixo no ho entenc, per el mes facil del mon es disfrutar i no complicar-nos la vida. O si no que es el que ens va atreure de Mototurisme?
Realment tots els que diem que Estimem a MOTOTURISME ho fem o tant sols estimem la nostra manera (la unica i verdadera) de viure la moto?
Estic segur que JO m´he equivocat moltissimes vegades, soc huma , soc jove i estic convençut que moltes vegades m´haure equivocat, i que moltes mes ho continuare fent.
Pero d´una cosa estic segur i es que no m´en penedire mai d´haver creat Mototurisme
Jo el que mes m´agradaria es poder tenir sota el sostre de mototurisme al mes gran numero de persones, estan en perfecte armonia.
Com verdaders amics, que es el que sempre hem estat.
Sense rencunies i sense odis. I sense jocs bruts en cap aspecte.
Per aixo he posat aquest titol al post.
QUO VADIS MOTOTURISME?
On anem? on voleu anar?
Hi ha una serie d´actituts que no ens porten per bons camins i aixo no m´agrada gens ni mica.