QUO VADIS MOTOTURISME?????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

QUO VADIS MOTOTURISME?????

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 21, 2007 12:23 am

Bones, no voldria escriure aquest missatges pero estic cansat i necessito escriure'l :cry:

A lo millor no tothom ho ha notat, potser si o potser no. Pero jo ho estic patint i molt :(

Ultimament al foro (i fora del foro) he estat sentint i aguantant alguns comentaris que realment alguns m´han arribat a fer mal. ( i no unicament a mi)

Sense anar més lluny, els comentaris de si en la ultima sortida no hi va haber foto de grup, per que hi va haber algun grupet que va fer ruta per la seva banda, en seria un exemple.

Alguns m´han arribat , altres no m´han arribat, pero se que hi han hagut critiques no constructives

Hi ha com un mal rollo subterrani i no se on anirem a parar.ni quin es el motiu de que existeixi.

Quant vaig crear mototurisme , ho vaig fer amb l'intenció de tenir un espai amb la nostra llengua on parlar de la nostra aficio, les motos.
Gracies a l´ajuda d'una serie de persones que no cal anomenar ja que TOTS sabem qui son, aixo des del primer moment hem aconseguit construir el que es avui Mototurisme.

Mototurisme, te entre altres el fet diferencial de la llengua i l´estima per els viatges de turisme sobre aquesta maquina que tant ens apassiona.

I per tal de potenciar-ho tot plegat des del primer moment varem voler realitzar una sortida mensual , de forma conjunta per el maxim numero de persones del forum, portant a la practica el fet de realitzar turisme en moto.

I que millor que fer-ho descobrint les nostra terra.

El foro s´ha anat fent gran i cada vegada som mes els que formem part d´aquesta gran familia.

I fer-se gran comporta que hi ha moltes opinions, moltes maneres diferents d´entendre les coses,...

Pero el fet de creixer no ha de comportar perdre els origens i la idea del foro.
La idea i els origens que ens va fer a cadascun de nosaltres entrar-hi i quedarnos-hi enganxats

El meu fort no són les paraules, i segurament aixo fara que no expressi tot el que porto dins meu i vull dir-vos.

Per mi mototurisme es una gran cosa, ha estat el que m´ha permes fer grans amics, coneixer a grans persones, que ens acompanyesim mutuament per les carreteres de casa nostra, descubrintnos els uns als altres els nostres racos i a nosaltres mateixos.

Per mi mototurisme es una gran cosa, per que he apres a estimar cada dia una miqueta mes les motos, una miqueta mes catalunya, cada dia tots m´heu ensenyat a ser una mica mes persona.

Pero mototurisme tambe m'ha portat (parlo per mi , pero ja sabeu que no soc l´unic) moltes hores perdudes, diners invertits, bronques a la feina,.. i ho he fet i soportat amb molt de gust.

Pero despres amb el temps descobreixes que la gent (o part de la gent) no esta conforme amb com es porten les coses , creu que es fan grupets, que hi han envejes o mil histories.

Jo aixo no ho entenc, per el mes facil del mon es disfrutar i no complicar-nos la vida. O si no que es el que ens va atreure de Mototurisme?

Realment tots els que diem que Estimem a MOTOTURISME ho fem o tant sols estimem la nostra manera (la unica i verdadera) de viure la moto?

Estic segur que JO m´he equivocat moltissimes vegades, soc huma , soc jove i estic convençut que moltes vegades m´haure equivocat, i que moltes mes ho continuare fent.
Pero d´una cosa estic segur i es que no m´en penedire mai d´haver creat Mototurisme

Jo el que mes m´agradaria es poder tenir sota el sostre de mototurisme al mes gran numero de persones, estan en perfecte armonia.
Com verdaders amics, que es el que sempre hem estat.
Sense rencunies i sense odis. I sense jocs bruts en cap aspecte.

Per aixo he posat aquest titol al post.
QUO VADIS MOTOTURISME?
On anem? on voleu anar?
Hi ha una serie d´actituts que no ens porten per bons camins i aixo no m´agrada gens ni mica.
Ex ...moltes coses

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. juny 21, 2007 1:10 am

:!: i Vvvvsss :wink:
Triniti.V l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2007 12:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. juny 21, 2007 1:23 am

Hola Jordi,
no sé si sóc la persona més indicada per opinar però vaja, ho faré.

Entro poc al foro (depen de temporades), no intervinc gaire, no he anat a cap sortida de les vostres, no conec a ningú personalment d'aquí (bé, elsque conec ja els coneixia d'abans...perdó. M'oblidava del Carles que vaig conèixer a Arguis)...però m'hi sento prou còmode quan entro. Bàsicament pq es parla de coses que m'interessen relacionades amb les motos (unes més i altres menys) i també pq això es fa en la meva llengua.

És curiós que els cicles es repeteixen en tots (o quasi tots) els foros. Comencen quatre gats, molt bon rotllo, som com una família, som el millor foro, tots estem d'acord en tot...però això d'internet te el que té i al cap d'un temps ja som molt més,les opinions ja no coincideixen tant, ens coneixem personalment i cadascú tria o es sent més identificat amb un determinat sector. És llei de vida.

De tota manera t'he de dir que jo evidentment no he notat res estrany. Potser que al foro General la gent escriu menys(?). El que passa que -com és lògic també- hi ha molt comentaris o temes que si no ets del "grupet" no pots entendre ni seguir (no és una crítica, és una constatació) i això igual a algu li molesta...en fi. Poca feina. Per mi podeu seguir parlant i fent les vostres conyes pq sé on estic i que n'espero d'un foro, però hi ha gent que de vegades encara es creu que pel simple fet d'anar en moto i entrar a una determinada pàgina web hem de ser tots "amigos para siempre"...

Crec que ja estic divagant massa, i al cap i a la fi només volia dir-te que tranquil, que no t'atavalis, que segurament hi ha gent que no te ni idea de la feinada que vol dir mantenir una web com la teva i amb foro i tot, i ja no dic res de les currades que us monteu per les sortides. Jo flipo molt pq la veritat, no sóc gaire partidari d'aquestes mega-rutes organitzades amb tropecentes motos que no saps ni qui portes al costat, i al final, encara que paris a dinar només xerres amb el veí del costat...no sé, jo soc més partidari de "Reunions Lliures" a l'antigua usanza on cadascú va a lloc per on li rota i amb qui li rota...i al final tens un espai i un temps per parlar amb tothom, decidir amb qui t'entens millor...i demà serà un altre dia i "cada mochuelo a su olivo" que diu un amic meu.

...i he seguit divagant...es nota que tinc els nens dormint i hi ha un moment de pau en aquesta casa.

SEGUIU AIXÍ, I A QUI NO LI AGRADI QUE NO VINGUI...O QUE HO MONTI ELL, NO?

SALUT I KMS
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. juny 21, 2007 1:49 am

a mi em passa com al jorditrident, fa 4 dies que estic per aqui, encara no vaig poder venir a la sortida de diumenge, osigui que no conec a ningú del foro, osigui que no tinc ni idea de quins fets parles, però m'ho puc imaginar per altres experiencies que he tingut (no només amb moto), osigui que aquesta resposta només es per animar-te a seguir endevant, el que has (o heu) aconsseguit es molt complicat, la majoria de foros de motos que he vist els uneix la moto be sigui la marca (bmw, honda...) o el tipus (foro de r's, de trails) i normalment son "exclusius" i amb això no vull dir que siguin per gent selecte, sino que exclouen al que no pertany a l'elit que te aquell determinat model o marca, aquest no, aqui hi ha gent amb diferens tipus i marques de moto, i aparentment amb bon rotllo en general, osigui que el que deu unir a aquest grup divers de gent deu ser per una banda el mon de la moto, i per una altra que has (o heu) fet una bona feina.
en resum que moltes felicitats per la feina feta, i moltes gracies per la feina que segur que seguiràs fent quant passi aquest "baixon", anims

PS: de fet si o es aqui on vaig jo amb el meu ferro vell i raro, ni em volen als foros de r's ni als de bmw ni enlloc :D :D :D

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. juny 21, 2007 8:43 am

Bé, aixi com els companys m'atreveixo a opinar, tot i que no ens coneixem (encara, faré tot el posible per venir a la sortida de Juliol :wink: :wink: )

Si et vull donar suport, amb la tasca que fas diariament al foro ( moderadors inclosos) jo se perfectament el que és treballar per un colectiu i rebre pals.

Vull ser breu, per aixó el meu consell, es que segeuixis amb la linia que tu vols que sigui Mototurisme, es el millor que pots fer per tu mateix i per el foro, la gran majoria dels que estem aqui, es perque ens agrada tal com és, i que una minoria no et faci plantejar cambiar aquest estil.

Jo conec poqueta gent del foro, només he pogut anar a una sortida (malhauradament no puc venir tant com voldria) pero si crec que es positiu les trobades mensuals, a qui li agradin hi anirá, esta clar que no té perque agradar a tothom, I QUÉ ?

resumin: ANIMS

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. juny 21, 2007 9:34 am

jo va nomes un parell de mesos que tombo per aqui i si m'hi he quedat ha estat precisament per la periodicitat de les sortides mensuals que garanteixen que tinc una sortida mensual que evidentment faré o no faré depenent de molts factors sobretot la familia. Es una cosa que no trobava al foro de Vstromclub, que no he deixat ojo i que consti que hi estic molt agust i hi he conegut gent molt maca, pero que en començava a estar cansat de que no hi hagues organització ni tan sols en la gent de CAT,.... sempre que s'organitzaven coses era per les terres del nord, BCN, Girona cosa que en part entenc pq la majoria son de per alli. Pero a mes, no hi havia una costancia, al igual tenies 1 sortida cada cap de setmana com et podeis passar 3 setmanes sense haver-hi res. Una de les coses que m'han fet quedat aqui es la regularitat i periodicitat mensual de sortides diguem-ne "oficials".

Tot aixo que comentes Jordi es completament normal en els foros i en les comunitats en general. Se del que parlo, soc administrador de dos forums i formo part d'una entitat "ludico-cultural" de Valls,.... i se de bona pasta que quan hi comença a haver un volum important de gent en una comunitat es natural la formacio de grupets. Tu voldries que tots fossim com una gran familia arreu del pais sense la formacio d'aquestos grupets pero aixo es molt dificil,... es pot ser igual una gran familia i convire en subcomunitats, pero clar, potser convé un canvi de mentalitat de la manera de fer a mototurisme i adaptar-se a la nova situacio. Saber conviure amb aixó pq no ho podras evitar. Tota comunitat passa per això un moment o altre.

Quo vadis mototurisme? on anem a parar? doncs on la voluntat dels que estiren el carro ens porti. Jo crec que no s'ha de fer res especial, simplement seguir així com fins ara, donant la opcio de la sortida mensual a la gent i sobretot,.... repartides de manera equitativa pels racons del nostre pais,... que va ser el que em va fer enganxar aquí,... uns cops tocara llevarse a les 6 pq hem quedat amb la gent a Ponts per anar a fer kms pels pirineus de Lleida pero se que tard o d'hora es quedara a Valls, Reus, o TGN i ens fotrem a gastar numatics pel monstant, Priorat i muntanyes de Prades i despres ens fotrem un dinar consagrat al restaurant de Siurana (per exemple...). Pero una coisa si que demanaria a la gent del foro,..... si mai organitzeu una sortida "no oficial" es a dir fora de les planificades mensualment per Mototurisme, si us plau intenteu que no coincideixin amb aquestes,...

Apa, ja no xerro mes,.... salut i tranquilitat que la cosa va be. I per un cop que ens haguessim descuidat de fer la foto de familia no passa absolutament res.

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dj. juny 21, 2007 12:34 pm

Jordi el primer que et volia dir es que si os plau continuïs amb la tasca que vas començar
ara fa tres anys.
La culpa no es teva de que les coses no vagin be, t’explico.

El principal problema es que hi ha gent, que no te collons de fer el que tu has fet,
crea un foro del no res i fer-lo un dels millors foros del mont, llavors al que han de fer
és aprofitar lo que han creat d’altres per mica en mica com si de un virus es tractes
anar-lo corroint he intenta fer-lo seu amb el mínim de esforç. I es diuen motarras.
D’aquests personatges, n’hi han que als i seria igual anar en moto, que en bicicleta,
patinet o fins i tot amb burrico, la qüestió es manar, ser al líder i trepitjar a qualsevol,
això si ,sense que es noti, d’altres que se’n diuen moteros per que no paren
de fer quilometres en moto, però realment al que passa es que no poden fer un altre
cosa a la vida que anar en moto, es pensen que son els súper motars i que tots,
fins i tot tu Jordi els i hem de llepa el cul.

Bé dons estan molt equivocats, quant t’hagin destrossat el foro i pugin obrir
ells un de nou amb el teu esforç i la teva gent, tranquil que llavors amb lo que tu
et quedaràs, encara que siguem pocs, serà amb els autèntics MOTOTURISTES.

Ei vosaltres, si no os agrada això ,avanç de fotrau malbé ,FUTEU EL CAMP JA ,SI OS PLAU.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. juny 21, 2007 12:55 pm

home tampoc veig que s'hagi d'arribar al punt de descalificacions d'aquestes,... jo soc dels que penso que un foro el crea una persona o un grup de persones pero el foro realment el fan els que hi participen. D'ovelles negres n'hi han a tot arreu i en una comunitat gratuita i oberta a tothom que ho vulgui s'ha de saber conviure amb aquestes ovelles negres.

Jo sincerament no se encara quin es aquest mal endemic del que parelu,... qui son aquests usuaris que dieu que destrossaran el foro,... espero que jo no sigui un d'ells ja que soc un nou vingut, i com a tal em sento lleugermament ofés amb les paraules que estic llegint en aquest post.

Penseu un moment en lo que voleu,.. un foro public o una comunitat sectaria i represora? Si es busca lo primer s'ha de saber conviure amb tot el que vingui respectant unes normes de conducta aixo si, pero si el que busqueu es lo segon,... doncs no se,.... potser m'he equivocat de foro (cosa que no crec, ho dic de tot cor...)

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. juny 21, 2007 1:23 pm

Hola companys

No volia escriure res en aquest fil perquè la meva opinió ja la sap tothom qui l’ha de saber i crec que se li ha de treure ferro al tema que exposa en Jordi.

Tots sabem, al menys els que fa mes temps que som aquí, com i perquè es va crear MOTOTURISME. Així mateix, tothom es conscient de la feinada que ha portat, porta i portarà mantenir aquest racó d’esplai per a tots nosaltres, per tal sols em queda expressar el meu agraïment per aquesta tasca.

Som un grup molt heterogeni i com mes gran es faci MOTOTURISME mes ho serà, amb tot el que comporta en relació a opinions i parers. A mi ja em coneixeu, per bo o per dolent, dic moltes burrades i les seguiré dient.... perquè soc així, ves !!!. I si alguna vegada he posat la pota (que l’he posat !!!) i us ha molestat sols hem queda demanar disculpes, perquè no era pas la meva intenció.

El que no acabo d’entendre es aquest mal rollo subterrani que dius tu Jordi, ja que si estem a MOTOTURISME es perquè ens agrada i ens hi trobem molt a gust .... si fora al contrari no hi seriem.

Així mateix crec que no es qüestió d’anar afegint llenya al foc en forma de desqualificacions impersonals. Sincerament no se de cap company del fòrum que tingui intenció de destrossar res, corroir res, ni ser líder de res... i si aquest fos el cas, que repeteixo... no el conec, ell mateix es diluiria tot solet per falta de recolzament.

Sols em queda dir que heu de seguir com fins ara Jordi ... que haureu de polir detalls??? evidentment que si, tal com ben segur heu anat fent fins ara. Com? Doncs segurament ho hem de fer entre tots .... la dita popular ja ho diu: PARLANT LA GENT S’ENTÉN .

V’ssssssssss

Pd: Ostiessss....per no voler dir res !!!!! quin rollo !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. juny 21, 2007 1:56 pm

Si a ningu li sap greu donare la meva curta opinio.

Jo ja fa un temps que estic per aqui, tot i que no escric molt ni conec a ningun de vosaltres.
Primer de tot felicitar al Steelman i a tots els altres que porteu el foro.
Crec que no s'ha de confondre les coses i aixó es un foro, i si ens troben comodes doncs anem entrant i potser quedar per a sortides... pero d'aqui a ser amics per tota la vida... doncs hi ha un troç. Segurament si amb el temps ens anem coneixent (ving a alguna sortida...) potser faig algun amic, pero...
El que vui dir... segur que molts de vosaltres que ja os coneixeu sou mes o menys amics i d'altres no, tampoc te massa importancia, el que esta clar es que teniu una cosa en comu i esta bé de compartir-la i si de tant en tant feu sortides esta de conya, pero d'aqui a que tots siguem una gran familia..., doncs hem sap greu pero (per mi) no. Som coneguts, o el que sigui de mototurisme i ens encanten les motos. Si a mes faig algun amic, perfecte, pero per mi no es l'objectiu.
No se si m'explico, com ja saveu escriure no es lo meu, pero sempre de bon rotllo, intento que se m'entengui, sense posar-me amb ningu.
També crec que com diu steelman desde fa un temps es nota que mototurisme es fa gran, precisament per aquestes coses.

Steelman per mi ho feu molt bé.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dj. juny 21, 2007 4:44 pm

Bones,

Jo fa molt poc que formo part del la familia de mototurisme.cat, i no sé si estic massa autoritzat a opinar, però aqui va la meva.

Primer de tot agrair als creadors d'aquesta gran comunitat Steelman, Albert, Randy, i Carles per haber hipotecat part del vostre temps a un bé comú com és mototurisme.cat. Com ha dit l'steelman, segur que s'ha equivocat moltes vegades, ara que encara la ha encertat mes cops, per això estem on estem i sóm la gent que sóm.

Aquesta última sortida he tingut l'honor de parlar amb algun dels que jo enomento "dicidents", així com també he tingut l'honor de poder parlar amb els "cachondos", i no crec que els motius que ens han portat a escriure en aquest post siguin egoistes, ni molt menys. Tots els que formem part d'aquesta comunitat ens l'estimem en menor o major grau, i el que volem és el millor per tots.

Sota el meu humil punt de vista crec que s'està en el punt de decidir quin enfoc es dóna a aquest forum. Els integrants d'aquesta familia seguim sent menors i necessitem la tutela dels nostre quatre pares, o bé donem via lliure "sempre sota una petita supervisió" a les nostres personalitats individuals. Crec que la segona opció és la millor. Hi podet haber un grup de 4,6,10 o 20 persones que tinguin una forma molt personal d'entendre el mototurisme, i a mototurisme.cat han de ser benvingudes. N'hi hauràn d'altres que es conformin amb la sortida mensual, i també han de ser benvingudes, i n'hi haurà molts mes que estiguem a mig cami de les dues visions, i que ens adaptem al que millor ens convingui en aquell moment, i no crec que ni els uns ni els altres ens haguem de limitar, sinó que ens hem de complementar, i sota el meu punt de vista, mototurisme.cat hauría d'integrar els dos vessants amb tota llibertat.

M'està molt bé que es preparin sortides menusals (i és un dels motius principals pels que em vaig apuntar al foro), ara que m'està molt millor que es preparin sortides alternatives, i no crec que s'hagin de limitar. Si jo al mes d'Agost me'n vaig a Normandia, crec que hauría de tenir la llibertat suficient per posterjar la meva proposta, malgrat coincideixi amb la sortida mensual, només faltaría.

Jo crec que motourisme.cat ha de ser un punt de trobada mes que una gran familia. Ara, que si els responsables creieu que no ha de ser així, us seguirem apoiant com fins ara. I prou de mals rollos i mala educació encoberta com en alguns posts d'aquests últims dies, que si estem aqui, és perquè volem millorar dia a dia.

Salut

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. juny 21, 2007 4:51 pm

Hola Jordi
Hola compis

Intentaré donar la meva opinió sobre el tema sense ganes de polemitzar.....

- Primer que tot vull deixar clar i per suposat, que valoro, agraeixo i admiro a tota la gent ( i a tu com a webmaster especialment) que ha fet i fa que Mototurisme.cat funcioni i que fa que em puguem gaudir tots cada dia a casa a traves d’Internet o amb les sortides i rutes. Suposo que el nostre nexe d’unió és la nostra passió per les motos i els quilometres.
Us dono les gràcies els pares de la criatura per haver-la fet néixer i créixer i deixar que els demés en gaudim, sentint-nos part d’aquesta aventura que és mototurisme.cat.

Jo, com tu saps, i com suposo que la immensa majoria que correm per aquí, compartim amb tu el que tant magníficament has explicat del que és i perquè és gran mototurisme.

Bé...
- A les preguntes On anem? I on voleu anar?, crec que només puc contestar la segona. La primera la contestarà el temps.

Jo voldria que el foro fos (en molts casos ja ho és):
  • - Un lloc de trobada de gent amb ganes d’anar amb moto.
    - Un espai de trobada de gent que li agrada llegir i escriure en català, i que te uns sentiments vers la cultura catalana.
    - Un indret on es pogués expressar lliurement sobre qualsevol tipus de tema, sempre des del respecta i la honestedat.
    - Una contrada on poder trobar companys nous, on poder fer el millors amics de la meva vida, i compartir molts quilometres amb ells.
    - Un punt de trobada pels que sempre han anat en moto sols i ara volen amb qui compartir sortides.
    - Un lloc on no es discrimini per sexe, edat, o tipus de moto.
    - Un lloc on es respectin les llibertats individuals.
    - Un lloc on compartir les experiències viscudes sobre una moto.
    - Un motiu per a sortir em moto.
    - Un indret on trobar una ruta per a poder fer, que l’ha penjat un company meu i ..... qllons quines fotos.
    - Un espai, on desprès de tornar de casa de la feina, de haver passat de 8 a 12 hores entre problemes, trobar una illa de satisfacció i tranquil·litat al voltant de la nostra aflicció.
    - Vull que la gent es senti orgullosa de pertanyer a aquesta colla. Que ho digui, que ho expliqui. Que quant arrivin al Cap Nord, o a la cima de l’Stelvio, o ves a saber on, facin una foto i posin..... AQUÍ VA ARRIBAR MOTOTURISME.CAT
    ..........
Segurament encara hi han més coses que podríem anar posant....
Segur que quasi tot hom les compartirà.

Si tant iguals son els objectius.....vols dir que els camins per aconseguir-los poden ser molt diferents???

Jo crec que no!!!

- En el tema, crec que anecdòtic, dels comentaris de l’última sortida als que tu fas referència i que faig en la meva crònica, vull fer unes puntualitzacions...
El que dic allà, és simplement una sensació personal de desplaença en tal i com va acabar la sortida. En cap moment faig un judici, ni culpo ni dic que fos equivocada l’actuació.
Crec que simplement faig una apreciació sentimental personal d’una cosa evident i que va ser d’aquella manera.....
Tu mateix dius “Errare humanum est”.
És possible, (per no dir que segur), que la meva apreciació en aquells moments fos errònia. Segur que tot va tenir una raó, i ja està!!!!
Si haguera volgut fer-hi sang ja hauria posat un post. No era ni és la meva intenció.
Si m’he equivocat, demano disculpes!!!

Diu la meva mare....
QUI TE AMIGUES TE FATIGUES.....

Generalment, les emprenyades i desentesos, el que si volen dir del cert, és que ens preocupem per mototurisme.cat.

Jo personalment, em sento part de mototurisme.cat, me l’estimo i valoro.

Tot i amb això no hi veig res tant greu que no es pugui arreglar com sempre..... parlant-ne davant d’una cervesa.

Miquel

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. juny 21, 2007 4:56 pm

Les tensions en els grups son inherents al factor humà.

Crec que tots (o una immensa majoria) recolzem la feina que feu.

El que passa és que l'expressió és escrita i no ens veiem les mans, els ulls o la cara quan ens comuniquem. Jo he escrit a post que si fos ara posaria d'altres paraules. No som escriptors i tot sovint les expressions utilitzades no son les més correctes. Això provoca que petites friccions o malentesos es facin un xic més grossos fins que es solucionen sols o la intervenció de persones fa que tot torni a paràmetres normals.

Continua la feina que fas com fins ara, i si un altre dia tornes a tenir dubtes d'aquests tipus, ho tornes a expressar. els humans ensopeguem massa sovint a la mateixa pedra. :wink:

A mototurisme hem trobo molt a gust i començo a fer quelcom més que "companys de sortides". Amb les estones compartides, les paraules del companys; continuo creixent com adult, conec gent nova i a més faig rutes molt maques i vaig estimant encara més el meu país (que és petit però és el meu).

Només tinc paraules d'agraïment per tots els moderadors i per el mototuristes que més conec (no poso cap per no deixar-me noms), i encara tinc molt "tasques pendents": sortir un altre cop amb en Rafacarme, sortir amb en "makinli" i amb terraxaman, que encara no hem pogut coincidir en cap GT. (i tinc encara més GT per fer ...)

He fet sortides en grups petits i sortides generals i continuaré fent-ho sempre que pugui

Mototurisme és com una mena de droga, quan més l'uses, més enganxat estàs. :lol: :lol:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dj. juny 21, 2007 7:49 pm

Jo crec (...k-ta-crec!!)

...que la pregunta és:

On anem?

i l'altra és: (sic)

...On voleu anar?

Que les diu en jordi, de bell antuvi, o al principi, segons crec, de cara a uns quants col.legues.
Qui les fa primerament, potser ben "alegrement" -i és ben segur- molt lloable, emprenedora i eficaçment, pronuncia un pensament i el diu a tots. I és fa una trobada. Per a molts la primera trobada. És brinda per tal i es queda de repetir.

Si amb això ho tenim tot dit, pràcticament, els motoristes. On anem!? ...però a quí se li ha d'acudir de demanar més!

I després -si ho abonem- hi ha tot aquell panorama de la biodiversitat, i els teoremes i/o pronòstics dibuixables de fractals. Diguem-ne que s'ho composa, descomposa i alterifica en conseqüències iteratives, colitigants i autocentrades. Quí sap lo!!

Però si el bolets són el tema -o el grans rius de la Manxuria, són el tema- doncs són temes tant simpàtics i pro-empàtics com la moto. No té més.

Jo internetejo.
Tu interneteges.
Ella o ell interneteja.
Nosaltres etc.

Per molts anys d'aquest bon rotllo tan bon rotllo que és dels rotllos més bonroiu que he vist mai entre persones ¿I, què, No?
Suc al ferro.

Mell
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mell » dj. juny 21, 2007 10:58 pm

HOLA JORDI

Em sembla que no cal dir gran cosa, saps que soc bastant directe:

"quan quelcom es fa molt gran, sempre hi haura qui dissentira",

TRANQUIL!, és de lo mes normal. Una cosa l'has de tenir clara, aquest foro no existiria (almenys tal i com el coneixem) si tu i algun mes no us hi haguessiu posat a perdre hores i mes hores i algun caler,...... PERTANT, tot i que tothom te dret a opinar, NINGU i dic NINGU, te dret a qüestionarte/vus com porteu o com decidiu les sortides proposades per "mototurisme.cat", o el que sigui... SIMPLEMENT si algú te ganes de fer altres formes de sortides o simplement crear mal rollo, HO TÉ MOLT FACIL...............QUE CANVII DE FORO I PUNT :evil:

TENS TOT EL MEU SUPORT (no canviis) :!:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 21, 2007 11:40 pm

Gracies a TOTS per tots els vostres comentaris.
Tant per els que heu fet publics,privats o per telefon.

SI una cosa m´ha quedat clara es que TOTS hem fet gran Mototurisme i encara que potser no l´entenem tots de la mateixa manera, el que volem tots es que aixo duri i molts anys.

I per la meva part, no vull dir res mes que demanar-vos disculpes publicament per els poblemes i mal roltllos que hagi provocat el meu post, pero ahir a la nit ho necessitava.

Avui , amb les hores i parlant amb molts de vosaltres les coses han tornat de nou a la normalitat.

Ja falta menys per la KDD no ??

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
:Saltant :jump :Saltant :jump :Saltant :jump :Saltant :jump :Saltant :jump
Ex ...moltes coses

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dj. juny 21, 2007 11:48 pm

Hola,

Quan surto amb els companys de feina, ho tenim molt clar: la ruta es la ruta. Es pot parla i canviar pero tothom fem la ruta. Trobo que es una regla molt adient

Personalment no soc molt amic de les trobades multituudinaries pero assisteixo a les de mototurisme per la gent, per l'ambient que es produeix, es un plaer estar amb vosaltres. Quin es el cami? el cami de la llibertat i de poder parlar de qualsevol tema respectant totes les opinions. Pero aquest ja es el cami que fa temps que segueix Mototurisme

Salutacions

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dv. juny 22, 2007 12:11 am

Steelman ha escrit: Avui , amb les hores i parlant amb molts de vosaltres les coses han tornat de nou a la normalitat.

Be m’alegro molt de que tot hagi estat un mal entès.
Així dons, jo estava equivocat i gaudim de un gran foro sense problemes.

Vull demanar disculpes al Xavitiger i al BurruKtala per les meves acusacions de intenta desfer el foro.
Sou collonuts i continueu amb la vostra linea.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. juny 22, 2007 12:36 am

Ostres tu…¡¡¡
Un post d’aquells que la sang esquitxa les parets i ja arriba a mitja cama i jo sense adonar-me. Això no es serio. Una cosa d’aquesta magnitud s’ha d’avisar, per favor.

Anem a la feina:

- No se de que va tota aquesta merda...alguna anima caritativa ho podria explicar?
- Aquí es llacen acusacions que la majoria no sabem a que, ni a qui van dirigides. Per favor poseu-hi noms i raons...o potser, millor, parleu-ne directament amb els interessats.
- Si algú té quelcom personal...que s’esplaï per privat o que informi amb ets i uts.
- Aquí la majoria som “tocats del bolet” que ja hem trobat la moto, però evidentment no hi som tots, n’hi ha molts que encara no saben que busquen la moto, els pobres. Ja aniran arribant.
- Com a bons “tocats del bolet” hem d’entendre que la resta també u son i tracta-los-ho com a tals.
- Si del que es tracte es de opinar sobre la sortida mensual, diria que es un dels atractius de Mototurisme per la gent que no te grup, vaja un encert de totes totes. No cal obsesionar-se amb el numero de participants, la qüestió es que surtin rodones com sembla que ha passat fins ara.

Quasi tot el que penso sobre els Foros ja s’ha dit aquí, per si hi ha dubta, jo estic amb això de la llibertat i bla, bla, bla. L’anarquia amb sentit comú es el meu ideal.
Tot i respectar i admirar profundament els creadors-mantenidors del Foro...crec sincerament que no els hi dec rés, se que estic a casa seva... que i seguiré essent mentres m’agradi i no em fotin fora.

QUO VADIS MOTOTURISME????? I jo que sé, duri el que duri s’haurà d’aprofitar...no???
Salut i kilómetres

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dv. juny 22, 2007 12:41 am

No m’estendré amb mes opinions, nomes vull expressà el meu suport a totes les persones que fan possible Mototurisme.

BONA FEINA

Respon

Torna a “General”