[quote user="Llagasta" post="227677"][quote user="Fjodor" post="227652"]A mi la que em va agradar en el seu temps va ser la Yamaha SRX 600, amb motor XT de patada.
Tenia un company que en tenia una i sempre li havia d'engegar jo.. com que llavors jo anava amb la XT de patada la tenia per mà... ell, home de moto de carretera, només havia engegat motos amb botonet...

[/quote]
Moto de culte ara la SRX.... l´afortunat que en té una ara sap que l´ha de guardar a la caixa forta, valor amb alça : tan monetari com sentimental :okcat :okcat
[quote user="Randy" ]
Aviam: a Castellar, quan jo tenia 20 anys, els "gamberros" del poble teníem aquestes motos:
-Jo: una Ossa Copa F3 ex-Marc Motos. Una 2T que fumejava.
-el fill del Santi Carré, en Jaume, una XT de patada.
-el "compaaaaaaany" una Sanglas Yamaha.
-un altre una AT de les primeres.
-el Rocabert que té la paradeta davant el Bar del Niño, una RD 350.
-I un parell amb les NTV.
Què passa doncs? Tots teníem motos amb cadena, i per norma general s'engreixaven amb oli, no com ara que hi ha esprais. L'oli esquitxava, i tots tard o d'hora anavem tacats. Els de les NTV, al portar cardan no es taca en gens. I ves per on: ells sempre amb sabatetes, pantalons de pinces, camisa. Nosaltres amb bambes, samarreta, Levis 501.
Un dia vem anar a "lligar" al Chic de Sant Cugat (mítiques les farres allà!). Doncs perquè no lliguessin més que jo vaig posar una mescla d'oli al 10%., amb oli de ricino, i els no-pijos del poble els vem adelantar tot just sortint de Castellar, i els dos de la NTV es van quedar al darrera.
No cal dir que amb el tufo que feien a l'arribar al Chic no s'els hi va acostar cap noia. A nosaltres si, jejejeje. :boig :boig :boig :boig[/quote][/quote]
Randy: ja comences a explicar batalletes tu també eh ? :okcat
Uns quants anys abans d´anar a les discoteques pijes com el chic, nosaltres anavem a Lloret
a veure si pescavem algún llobarro en forma d´extrangeres.
Qui savia una mica d´anglès i una mica de cara que hi poses, i també rebre alguna òstia..... segurament aquella nit feies classes
d´anatomia femenina .
Mentres els giris amb les seves motos japoneses, s´emborratxaven al Londoner i cia. els de poble
com nosaltres i les nostres humils motos Ossa Enduro o Bultaco Lobito i fins i tot amb Torrot Tronic , els hi explicavem en carn
viva les vistes des de dalt de les urbanitzacions o asseguts a la sorra de la platja....
aixó si anant al tanto de la Guardia Civil i si tenies sort fins i tot anaves a dormir omplint alguna fiambrera de sopes.
i després cap a casa , anar a dormir i l´endemá al cine amb la nòvia ( qui en tenía ) i tots amb el pacte del silenci.
:okcat
Fins i tot amb aquesta pinta es lligava !!!!
( el menda: el primer de l´esquerra 1972)
Pd.- El Randy em consta que" arrasava " a les discoteques ... :kssss [/quote]