AMM: Un altre motiu per fer-se'n soci!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

AMM: Un altre motiu per fer-se'n soci!!!

Entrada Autor: Xavitiger » dg. juny 24, 2007 12:35 pm

Bones companys!!!
Tots sabem de l'existència de la "Asociación Mutua Motera", però encara hi han molts moteros que no en són socis. Queda clar, que ningú em mal interpreti, que el fet de fer-se'n soci o no, és una elecció totalment lliure i personal de cadascú.
El cas és que aquesta asociació, que per cert d'aquí a molt poquet és constituirà ja com a MUTUALITAT, vetlla i treballa en benefici de tots nosaltres.
De tota manera, és ben provable que alguns dúbtin de la seva eficàcia, i fins i tot de les seves intencions, ja que moltes de les millores que es volen aconseguir poden semblar molt llunyanes i utòpiques.
De tota manera, la Mutua Motera, ens pot oferir també alguns beneficis molt directes i pròxims en el temps, en forma d'uns bons descomptes a l'hora de comprar extres i accessoris per les nostres motos i pel nostre equipament personal.
Un bon ventall de botigues que comercialitzen amb aquests tipus de productes, col.laboren amb la Mutua Motera oferint interessants descomptes als clients que en siguin socis.
Un exemple...
Ahir mateix, el Carles, la nostre bona amiga Patrícia, la Ceci i jo, vem estar una estoneta de "compres" per Barcelona.
Vem acabar comprant 2 antirrobos d'última generació de la casa LUMA, i 2 sprays de grassa per cadena.
Ens vem estalviar la gens menyspreable qüantitat de 54'17 € entre el Carles i jo pel sol fet de ser soci de la Mutua Motera.
Tenint en compte que la qüota de soci surt per uns 20 € anuals, queda clar que ja hem fet "la pau" sobradament.
En el meu cas, casi tots els extres que hi porto a la Tiger, s'han vist beneficiats per aquests descomptes.
No creieu que és un bon motiu per pensar-s'ho??? :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 24, 2007 12:37 pm

Si pero s´ha de tenir en compte que a partir de JA sser de la AMM no es nomes els 20€ anuals.
A partir d´aquest any ja estan demanant els 300€ de particiapcio al fons mutual.
Ex ...moltes coses

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dg. juny 24, 2007 12:51 pm

Steelman ha escrit:Si pero s´ha de tenir en compte que a partir de JA sser de la AMM no es nomes els 20€ anuals.
A partir d´aquest any ja estan demanant els 300€ de particiapcio al fons mutual.
Estar clar que si Jordi!!!
Tu mateix saps que totes les coses tenen un preu. El mateix foro n'és un exemple, i com ja he deixat clar en el post inicial és de lliure elecció fer l'aportació económica, tant pel que respecta al manteniment del foro, com per la constitució de la Mútua, com per ser soci d'un club esportiu, etc.
És cert que sense l'aportació d'aquests 300 €, serà molt difícil que s'acompleixi aquest somni que ens beneficiarà a tots, tant als que hi hem col.laborat com als que no, però també és veritat, tu ja ho saps com a soci que ets de la Associació, que és el primer del que se t'ha informat a l'hora de fer-te'n soci.
A més, aquests 300 € es paguen un sol cop i es pot fer en diferents aportacions.
Ja sé que no tots els casos són iguals.
En el meu cas, aquests 300 € ja els tinc més que amortitzats, a la vegada que reconec que encara no la he fet aquesta aportació :oops: :oops: :oops: ...però penso fer-la!!! :wink:
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: AMM: Un altre motiu per fer-se'n soci!!!

Entrada Autor: QSC » dg. juny 24, 2007 3:58 pm

Xavitiger ha escrit:De tota manera, és ben provable que alguns dúbtin de la seva eficàcia, i fins i tot de les seves intencions,
Jo en soc un d'aquests.

Quan fa anys es va començar a parlar d'una Associació Motera ho vaig seguir amb interès, però vaig veure detalls que no em van agradar, no com a institució jurídica sinó en les persones físiques que ho promovien ... amb tot i això em vaig fer soci, perquè creia en el projecte.

Es evident que he anat seguint la trajectòria de AMM .... però continuo tenint les mateixes recances envers a l'equip de l'Associació. Segurament faré l'aportació a la Mutua però mes per principis que per convicció.... no sé, no ho veig clar.

V'sssssssss

Xavitiger
Presentats

Re: AMM: Un altre motiu per fer-se'n soci!!!

Entrada Autor: Xavitiger » dg. juny 24, 2007 10:44 pm

QSC ha escrit:Quan fa anys es va començar a parlar d'una Associació Motera ho vaig seguir amb interès, però vaig veure detalls que no em van agradar, no com a institució jurídica sinó en les persones físiques que ho promovien ... amb tot i això em vaig fer soci, perquè creia en el projecte.
Entenc perfectament la teva desconfiança, doncs malauradament, vivim en un pais on les enganyifes i les estafes han estat i estan a l'ordre del dia.
Jo no conec personalment a cap dels promotors de l'AMM, però si que conec algun dels seus col.laboradors, i m'en refio totalment.
A part, encara recordo, ara fa uns anys, al llavors encara melenut Txus Mardones, en una trobada de Guzzi's a Anzànigo, mentre m'explicava amb gran interés el projecte que ara està a punt de veure la llum!!!
De tota manera, suposo que el que realment comte, és el que dius tu mateix al final de la teva intervenció: CREURE EN EL PROJECTE!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “General”