SM30 desemascarant al capo de la DGT
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
SM30 desemascarant al capo de la DGT
Guaiteu això, ho sabieu tot d'en pepe Navarro? el capo de la DGT? guaiteu i complementeu.
No ens toca els collons a nosaltres, i no pas poc. Aquest es mereixeria molt mès tingues pasta... ja pagaria jo un anunci contra en pepe navarro, fill de sa mare.
http://motostrail.com/xoops/modules/new ... 73&forum=1
No ens toca els collons a nosaltres, i no pas poc. Aquest es mereixeria molt mès tingues pasta... ja pagaria jo un anunci contra en pepe navarro, fill de sa mare.
http://motostrail.com/xoops/modules/new ... 73&forum=1
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vssssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Com d'altres alts càrrecs, per exemple en Josep Pérez Moya com a director del Servei Català de Trànsit (no se si encara ho es ....perquè es van renovant a la llista de nòmines) ..... o be l'honorable conseller d'interior i el seu coreligionari director dels mossos??? (he escrit honorable???? :twisted: :twisted: )Adi Kaifern ha escrit:És un impresentable.
Tots son igual....!!!
V'ssssssssss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
SI el MOya aquest encara te aquest carrec.QSC ha escrit:Com d'altres alts càrrecs, per exemple en Josep Pérez Moya com a director del Servei Català de Trànsit (no se si encara ho es ....perquè es van renovant a la llista de nòmines) ..... o be l'honorable conseller d'interior i el seu coreligionari director dels mossos??? (he escrit honorable???? :twisted: :twisted: )Adi Kaifern ha escrit:És un impresentable.
Tots son igual....!!!
V'ssssssssss
es aquell que un dia als matins de TV3 va dir que les motoristes no ens hem de queixar dels guardarrails, que el problema no son els guardarails si no que caiem :shock:
Ex ...moltes coses
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Dir això es mereix cadena perpètua en un frenopàtic ...... ara dirè una animalada que pregaría no me la tinguesiu en compte, val ???? ....Steelman ha escrit:es aquell que un dia als matins de TV3 va dir que les motoristes no ens hem de queixar dels guardarrails, que el problema no son els guardarails si no que caiem :shock:
i la lapidació també !!!!!
Apa....!!!! V'sssssssss
- Rocosaki
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: dt. abr. 24, 2007 3:01 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Si la gent que talla el bacallà, és a dir els que estan a les altes esferes pensen així, com pot anar bé la resta??? És increible que aquesta/es persones pensin com pensen i a sobre cobrin una pa$ta. Estem ben arreglats. No m'estranya que els mossos es manifestin, tenint qui tenen com a superiors :evil:
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
Boneeeesssssssss........
¿Impresentables.......?
¿Inmorals................?
SON UNS TRANSGRESORS DE LA LLEI FONAMENTAL...... EL SENTIT COMU!!!
Aquet paio es el "Borrell dos" si no es pitjor.
La inmunitat del carrec els emboxis, els fa dir coses sense cap trellat, pensen que son poseedors de la "unica veritat", pensen que son els salvadors de la patria, sera de la seva, dic jo, per que a la meva no vull que vinguen a salvarme, ja em salvare jo sol.
Sangoneres com aquestes sobren.
Ja ho he dit fa algun temps.... "La velocitat llimit en autopista era de 140km/h, i cal recordar que els cotxes de avans eren "ferros" comparats amb els d'avui. Despres se rebaixa a 120km/h per estalviar bencina.
Si avui cualsevol vehicle consumix la mitat que fa 25 anys.......
¿Com se justifica el llimit de velocitat a 120 km/h ????? Sols te una explicacio evident, R E C A U D A R, com ja s'ha dit avans en aquet post.
Si la velocitat matara no quedarien alemanys.
Adeeeeeuuuuuuu..........
¿Impresentables.......?
¿Inmorals................?
SON UNS TRANSGRESORS DE LA LLEI FONAMENTAL...... EL SENTIT COMU!!!
Aquet paio es el "Borrell dos" si no es pitjor.
La inmunitat del carrec els emboxis, els fa dir coses sense cap trellat, pensen que son poseedors de la "unica veritat", pensen que son els salvadors de la patria, sera de la seva, dic jo, per que a la meva no vull que vinguen a salvarme, ja em salvare jo sol.
Sangoneres com aquestes sobren.
Ja ho he dit fa algun temps.... "La velocitat llimit en autopista era de 140km/h, i cal recordar que els cotxes de avans eren "ferros" comparats amb els d'avui. Despres se rebaixa a 120km/h per estalviar bencina.
Si avui cualsevol vehicle consumix la mitat que fa 25 anys.......
¿Com se justifica el llimit de velocitat a 120 km/h ????? Sols te una explicacio evident, R E C A U D A R, com ja s'ha dit avans en aquet post.
Si la velocitat matara no quedarien alemanys.
Adeeeeeuuuuuuu..........