Aneu En Compte A La C17/C25
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Aneu En Compte A La C17/C25
El tram compartit entre la C-17 i la C-25 (eix transversal) a l'alçada de de Vic, es de 80 qms/hora, hi han 3 carrils i no sembla que la velocitat tingui de ser aquesta.
El primer senyal gairebé ni es veu de lo apartat que queda, n'hi ha un altre just després d'¡haver-se ajuntat les dues carreteres, però el seat amagat hi es gairebé continuament.
Aneu molt en compte, no sembla que tingui de ser un tram de 80 però ho es... i no perdonen.
Vsssssss
007
El primer senyal gairebé ni es veu de lo apartat que queda, n'hi ha un altre just després d'¡haver-se ajuntat les dues carreteres, però el seat amagat hi es gairebé continuament.
Aneu molt en compte, no sembla que tingui de ser un tram de 80 però ho es... i no perdonen.
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 26, 2013 10:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Aneu En Compte A La C17/C25
Holaaa,
Meric Ramon, no es un tall que jo faci sovint, però es que un 80 amb tres carrils... quina tela que te !!!!
:foracat :foracat
Meric Ramon, no es un tall que jo faci sovint, però es que un 80 amb tres carrils... quina tela que te !!!!
:foracat :foracat
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Moltes de gracies Ramon,
No se si dins de MTC hi ha algun company Mosso. M'agradaria veure l'opinio d'algun d'ells a veure si ho trobant correcta. Ho deixo a l'aire............
Opinio personal, no hi ha deret.............
:birracat Salut a tots de totes maneres........
No se si dins de MTC hi ha algun company Mosso. M'agradaria veure l'opinio d'algun d'ells a veure si ho trobant correcta. Ho deixo a l'aire............
Opinio personal, no hi ha deret.............
:birracat Salut a tots de totes maneres........
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Jo el Seat ,ja el vaig beure i tambè amb vaig mirar l'interior de pasada a 75 Qms/h.,en varen fer una mirada de "taladradora",perque varen sentir la cbr ,i es van quedar amb les ganes.......... :callo ,tambè es cert que estava avisat,a mes en aquest tram m'adelanta hasta una 125 c.c..
De totes formes gracies Ramon.
De totes formes gracies Ramon.
.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo esta molt be de saber-ho,perque si la velocitat de pas no esta ben indicada,pots supossar que es pot anar a un altre velocitat i et foten be...d'aixo s'en diu estafa :nonocat :nonocat
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Gracies Ramon, quan ja portes molts km fen per l'autovia una "trampa" d'aquestes quasi sempre no li prestes l'atenció deguda. :okcat
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
que mal pensats que sou,estan per evitar accidents :666 ,gracies per l´avis :okcat