On Guardeu Els Cascs Quan Sou De Viatge?
Moderador: Airald
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
On Guardeu Els Cascs Quan Sou De Viatge?
Avui he vist una moto que tenia els cascs lligats amb una cadena, mentre els conductors visitaven el poble. Jo normalment deixo el casc al baul, i faig la visita, encara que si tinc el baul plè, me l'emporto amb mi. Què feu vosaltres amb el casc?

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: On Guardeu Els Cascs Quan Sou De Viatge?
Normalment, el deixo al baul, però ha vegades l'agafo, sobre tot si estic a barcelona...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si viatjo amb la maleta del darrera.... a la maleta.
Si viatjo sense la maleta del darrera i sòc fora de la península ibèrica, els deixo lligats amb un candau sobre els seients i maleta
Si viatjo sense la maleta del darrera i sóc per la península ibèrica, m´els emporto.
Si viatjo sense la maleta del darrera i sòc fora de la península ibèrica, els deixo lligats amb un candau sobre els seients i maleta
Si viatjo sense la maleta del darrera i sóc per la península ibèrica, m´els emporto.
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Xepe71" post="233428"]Avui he vist una moto que tenia els cascs lligats amb una cadena, mentre els conductors visitaven el poble. Jo normalment deixo el casc al baul, i faig la visita, encara que si tinc el baul plè, me l'emporto amb mi. Què feu vosaltres amb el casc?[/quote]
Mes d´un que el deixa lligat bastant a prop de terra, ha notat com se l´hi ha pixat a dintre un gos.... :-o jo mateix m´el emporto
Mes d´un que el deixa lligat bastant a prop de terra, ha notat com se l´hi ha pixat a dintre un gos.... :-o jo mateix m´el emporto

- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Si estem de viatge, amb les maletes plenes, els deixo lligats amb cadena sobre del seient.
Si no portem equipatge, els poso dins de les maletes laterals.
Si no portem equipatge, els poso dins de les maletes laterals.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Sempre amb mí, tant per Espanya com de viatge fora. :birracat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 14, 2013 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Llagasta" post="233453"]Mes d´un que el deixa lligat bastant a prop de terra, ha notat com se l´hi ha pixat a dintre un gos.... :-o jo mateix m´el emporto[/quote]
Si, passen a ser "cascs-orinals"! :( Els que jo vaig veure ahir els tenien deixats sobre el seient, amb cadena curta, i no donaven opció d'arribar a prop de terra.
Com a anècdotes (llegides) que em vinguin al cap: a un que van veure deixar el casc al baul, patada al baul, i a casa l'obren tranquilament; i un que va deixar el casc sobre el seient (amb cadena), li van pispar la pantalla; un que aprofita la cadena per deixar la jaqueta (!); i uns quants que el casc els ha durat menys de 15 dies, no importa marca ni estat. Ah, i unes motxiles adaptades en formaque per posar el casc.
Si, passen a ser "cascs-orinals"! :( Els que jo vaig veure ahir els tenien deixats sobre el seient, amb cadena curta, i no donaven opció d'arribar a prop de terra.
Com a anècdotes (llegides) que em vinguin al cap: a un que van veure deixar el casc al baul, patada al baul, i a casa l'obren tranquilament; i un que va deixar el casc sobre el seient (amb cadena), li van pispar la pantalla; un que aprofita la cadena per deixar la jaqueta (!); i uns quants que el casc els ha durat menys de 15 dies, no importa marca ni estat. Ah, i unes motxiles adaptades en formaque per posar el casc.

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Els que tenim moto amb sidecar al maleter :viscat
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sempre amb mi. És una costum adquirida des de fa molt de temps. Al menys si em roben la moto tindré el casc encara. :viscat

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Nosaltres, quan fem viatges, portem una bossa extra (la bossa barata de Louis) i hi guardem cascs i jaquetes i ho lliguem tot amb la malla metàl·lica de Pacsafe.
A més, també tenim una funda per casc de Pacsafe que utilitza la meva dona quan anem a algun lloc (al cine, per exemple). Jo guardo el meu casc-orinal dintre de la seva alforja tancada.
A més, també tenim una funda per casc de Pacsafe que utilitza la meva dona quan anem a algun lloc (al cine, per exemple). Jo guardo el meu casc-orinal dintre de la seva alforja tancada.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Antonio" post="233459"]Si estem de viatge, amb les maletes plenes, els deixo lligats amb cadena sobre del seient.
Si no portem equipatge, els poso dins de les maletes laterals.[/quote]
de viatge, exactament igual...en el dia a dia normalment sempre me l'emporto amb mi
Si no portem equipatge, els poso dins de les maletes laterals.[/quote]
de viatge, exactament igual...en el dia a dia normalment sempre me l'emporto amb mi
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Els lligo amb un antirobatori que tinc pels cascs al manillar. Normalment quan vaig amb les maletes les porto plenes... a no ser que anem a la platja... llavors van a dins...
Salut
Salut
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Depent.
A)= Sortidas de M.T.C. si es avanç de la parada per dinar,a dins les maletes o topbox.Si es la parada per dinar ens l'emportem.
B)=Sortida per el nostre compte(carregats)=ens els emportem,si es a les espanyas(amb mes motiu)per l'identificaciò del païs Catalunya.
C)=Sortida per el nostre compte(carregats)= els deixem lligats sobre el seient(cable/candau),aixo fora de les espanyas(extranger).
D)=Sortida per el nostre compte(descarregats)= sempre al topbox(mai ens els emportem)
A.B,C,D)= Deauville.
CBR i Hyosung = Tan sigui la sortida o parada que sigui a Catalunya ,les espanyas, o l'estranger sempre en mi o hem nosaltres.
Axis que no se que votar.
Salut.
Vini :okcat
Pd: No he votat
A)= Sortidas de M.T.C. si es avanç de la parada per dinar,a dins les maletes o topbox.Si es la parada per dinar ens l'emportem.
B)=Sortida per el nostre compte(carregats)=ens els emportem,si es a les espanyas(amb mes motiu)per l'identificaciò del païs Catalunya.
C)=Sortida per el nostre compte(carregats)= els deixem lligats sobre el seient(cable/candau),aixo fora de les espanyas(extranger).
D)=Sortida per el nostre compte(descarregats)= sempre al topbox(mai ens els emportem)
A.B,C,D)= Deauville.
CBR i Hyosung = Tan sigui la sortida o parada que sigui a Catalunya ,les espanyas, o l'estranger sempre en mi o hem nosaltres.
Axis que no se que votar.
Salut.
Vini :okcat
Pd: No he votat
.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ja em pensava que era una enquesta del Randy :b9
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
[quote user="Pedroguzzi" post="233476"]Els que tenim moto amb sidecar al maleter :viscat[/quote]
El millor... Tu sí que en saps !! :b9
Per cert, jo amb la Silver és evident, sota el seient, i amb la Xt, sempre amb mi.
El millor... Tu sí que en saps !! :b9
Per cert, jo amb la Silver és evident, sota el seient, i amb la Xt, sempre amb mi.
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Quasi sempre al Topcase, excepte en viatges llargs, que la maleta també està plena. A les hores ens els enduem.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Depent molt de la situació o del lloc, inclús de si fa bon temps o no.
En primera estancia va a les maletes, sino m'hi cap i la visita que faig no es massa llarga m'el emporto dins de la seva bossa i el penjo a l'esquena.
Tot i que si fa bo i no hi ha perill de pluja, el deixo lligat al manillar de la moto amb una sirga que porto especialment per aixó.
Es mes... fins i tot algun cop deixo tambe la jaqueta lligada amb pops, per tal de fer la visita el mes comoda posible.
En primera estancia va a les maletes, sino m'hi cap i la visita que faig no es massa llarga m'el emporto dins de la seva bossa i el penjo a l'esquena.
Tot i que si fa bo i no hi ha perill de pluja, el deixo lligat al manillar de la moto amb una sirga que porto especialment per aixó.
Es mes... fins i tot algun cop deixo tambe la jaqueta lligada amb pops, per tal de fer la visita el mes comoda posible.
Rodar en moto es lo meu
- Jon_Garfio
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
Si ando por España, me lo llevo siempre.
Por Francia o arco Alpino, los dejo atados con un candado de atar bicis. Salvo que sea una gran ciudad que tambien me lo llevo.
Por Francia o arco Alpino, los dejo atados con un candado de atar bicis. Salvo que sea una gran ciudad que tambien me lo llevo.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Contacta:
Us deixo una foto on es veu la moto de la Núria amb la bossa de viatge lligada a la parrilla i la bossa blava de Louis lligada al seient del pilot amb els cascs i les jaquetes mentre anàvem a visitar Gloucester.

-
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: ds. maig 04, 2013 10:50 pm
Sempre al Topcase, excepte en viatges llargs, que la maleta també està plena. A les hores ens els enduem o els lligen amb una cadena a la moto.