Novetats Suzuki 2008

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Novetats Suzuki 2008

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 29, 2007 7:33 am

Treuen un model mes racing de la bandit :shock: :shock: (per a gustos, els colors)
Imatge

Imatge

la Hayabusa, li augmente un 11% la seva potencia, (anava justeta ;) )

Imatge

i nous colors
Imatge

Igual que la Vstrom, estrena un nou color. Ara ja es poden tenir groguetes de suzuki ;)
Imatge
Ex ...moltes coses

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 29, 2007 8:29 am

Bones,.... la primera no es una nova versió de la Bandit,... es la reedició d'un classic de la marca nipona,... la GSXF, que ve a ser una barreja de sport-turisme, una "turismeR", jejeje.... Rollo Fazer o pq no la Bandit pero amb la mecanica de la GSXR (si no vaig errat),tot i que no distingeixo massa be la cilindrada,... 850? no se....

I que dir de la meva estimada petitona,..... que me n'alegor que vagin ampliant la gama de colors! que la K7 nomes l'havien fet en negre i en gris! I s'ha de reconeixer que l'han encertat amb el color, la blava ja cansava i han reeditat un color que no es veia des de les prrimeres versions de la moto.

La hayabusa pos tens tota la rao,... no se on anaven amb aquells cavalls que portava,... si l'havies d'empenyer amb els peus per arrancar,.... ja li aniran be ja aquest 11% de potencia, si es que els aficionats a les RR estaven com a limitats amb aquesta moto,... :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nem be, nem be

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 29, 2007 8:33 am

boolean ha escrit:Bones,.... la primera no es una nova versió de la Bandit,... es la reedició d'un classic de la marca nipona,... la GSXF, que ve a ser una barreja de sport-turisme, una "turismeR", jejeje.... Rollo Fazer o pq no la Bandit pero amb la mecanica de la GSXR (si no vaig errat),tot i que no distingeixo massa be la cilindrada,... 850? no se....
Es amb el mateix motor ,chasis,...que la bandit 650.
Nomes li han posat el seient mono-peça i el carenat R :shock:
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 29, 2007 3:49 pm

Malgrat no és el meu estil de moto, trobo la Hayabusa preciosa!!! Només em falla un detall: el tub d'escapament. Per què els fan ara tots de color mate negre? Jo els prefereixo cromats. Són molt més macos! (al meu parer, obviament)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dv. juny 29, 2007 8:44 pm

miquelpericas ha escrit:Malgrat no és el meu estil de moto, trobo la Hayabusa preciosa!!! Només em falla un detall: el tub d'escapament. Per què els fan ara tots de color mate negre?
Sera per que son de carbono? :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 29, 2007 8:46 pm

J@N LINCE ha escrit:
miquelpericas ha escrit:Malgrat no és el meu estil de moto, trobo la Hayabusa preciosa!!! Només em falla un detall: el tub d'escapament. Per què els fan ara tots de color mate negre?
Sera per que son de carbono? :wink:
Doncs ja es poden fotre el carbono per on més els agradi. A mi que me les donguin cromadetes, eh? jejeje ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Entrada Autor: MadMan » ds. juny 30, 2007 3:11 pm

Lo de la Hayabusa era d'esperar per treure-li la supremacia en potencia a la ZZR1400 de Kawasaki.

Lo de la Bandit, també, m'imagino que han hagut d'invertir calers per adapatarla a la normativa Euro3 i potser amb els dos models que hi havia fins ara trigaríen més en amortitzar-la tot i que la del 07 ja es d'inyecció i pasa la Euro3

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Novetats Suzuki 2008

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 30, 2007 3:34 pm

Imatge

Osti, aquesta m'agrada..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. juny 30, 2007 5:18 pm

Suzuki és la millor marca en relació qualitat/preu i a més a més, fa unes màquines estèticament molt aconseguides. Randy, si et compres una Bandit, en faràs una molt bona compra.

V'ssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » ds. juny 30, 2007 7:47 pm

Bones!!!

Molt guapa la Hayabusa... però li calia més potència?? O potser ho han fet per fer-la més "dòcil"...?? :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 30, 2007 8:40 pm

Bravo ha escrit:Suzuki és la millor marca en relació qualitat/preu i a més a més, fa unes màquines estèticament molt aconseguides. Randy, si et compres una Bandit, en faràs una molt bona compra.

V'ssssssssssssss
Fa dies que ho penso això de la relació qualitat/preu. Aviam si tinc sort i en trovem una per mi, però ja m'han avisat que no en queden gaires en venda ja. El cupo està quasi esgotat. :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. jul. 01, 2007 10:47 pm

Randy-650 ha escrit:
Bravo ha escrit:Suzuki és la millor marca en relació qualitat/preu i a més a més, fa unes màquines estèticament molt aconseguides. Randy, si et compres una Bandit, en faràs una molt bona compra.

V'ssssssssssssss
Fa dies que ho penso això de la relació qualitat/preu. Aviam si tinc sort i en trovem una per mi, però ja m'han avisat que no en queden gaires en venda ja. El cupo està quasi esgotat. :?
Divendres vaig estar a Motos Carbó, de Castelldefels, i en tenien almenys dues exposades i a la venda. I en Suzuki és un dels millors distribuidors que n'hi han al Baix Llobregat. No vegis la "peaso" botiga que tenen. Truca'ls i demana'ls. El telèfon no m'el se, però segur que ho trobes a les pàgines grogues. I si no ho trobes, truca'm en horari de treball que t'el busco pel programa de tallers del treball.

V'ssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “General”