la Hayabusa, li augmente un 11% la seva potencia, (anava justeta ;) )

i nous colors

Igual que la Vstrom, estrena un nou color. Ara ja es poden tenir groguetes de suzuki ;)

Moderador: Airald
Es amb el mateix motor ,chasis,...que la bandit 650.boolean ha escrit:Bones,.... la primera no es una nova versió de la Bandit,... es la reedició d'un classic de la marca nipona,... la GSXF, que ve a ser una barreja de sport-turisme, una "turismeR", jejeje.... Rollo Fazer o pq no la Bandit pero amb la mecanica de la GSXR (si no vaig errat),tot i que no distingeixo massa be la cilindrada,... 850? no se....
Doncs ja es poden fotre el carbono per on més els agradi. A mi que me les donguin cromadetes, eh? jejeje ;)J@N LINCE ha escrit:Sera per que son de carbono?miquelpericas ha escrit:Malgrat no és el meu estil de moto, trobo la Hayabusa preciosa!!! Només em falla un detall: el tub d'escapament. Per què els fan ara tots de color mate negre?
Fa dies que ho penso això de la relació qualitat/preu. Aviam si tinc sort i en trovem una per mi, però ja m'han avisat que no en queden gaires en venda ja. El cupo està quasi esgotat. :?Bravo ha escrit:Suzuki és la millor marca en relació qualitat/preu i a més a més, fa unes màquines estèticament molt aconseguides. Randy, si et compres una Bandit, en faràs una molt bona compra.
V'ssssssssssssss
Divendres vaig estar a Motos Carbó, de Castelldefels, i en tenien almenys dues exposades i a la venda. I en Suzuki és un dels millors distribuidors que n'hi han al Baix Llobregat. No vegis la "peaso" botiga que tenen. Truca'ls i demana'ls. El telèfon no m'el se, però segur que ho trobes a les pàgines grogues. I si no ho trobes, truca'm en horari de treball que t'el busco pel programa de tallers del treball.Randy-650 ha escrit:Fa dies que ho penso això de la relació qualitat/preu. Aviam si tinc sort i en trovem una per mi, però ja m'han avisat que no en queden gaires en venda ja. El cupo està quasi esgotat. :?Bravo ha escrit:Suzuki és la millor marca en relació qualitat/preu i a més a més, fa unes màquines estèticament molt aconseguides. Randy, si et compres una Bandit, en faràs una molt bona compra.
V'ssssssssssssss