Provar Bonnie

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Provar Bonnie

Entrada Autor: GRUM » dg. abr. 28, 2013 5:52 pm

Com algún de vosaltres ja sap, fa mooolt de temps que vaig darrera una d'aquestes, per mi, magnífiques montures, la Triumph Bonneville.
De moment, segueixo sense poder-me permetre el luxe de comprar-ne cap, ni tant sols de segona ma. Però la veritat és que m'agradaria molt tenir l'oportunitat de provar-ne una ja que, tot i que em torna boig des de sempre, potser si la provo em puc emportar un desengany tenint en compte que l'hauria de tenir com a única moto amb tot el què això comporta: que em resulti comode, relativament pràctica...
En resum, que m'agradaria saber si coneixeu algún concessionari o botiga de motos, on pugui tenir la opció de provar una Bonneville abans que, per casualitat o miracle, me la pugui comprar.
Conec Quality Bike a BCN, o fins i tot Motíssimo (on de vegades en tenen alguna) però resulta que no he circulat mai per la capital en moto i no em faria gaire gràcia provar una moto no-meva, justament allà.
Per tant, un cop més, us demano ajuda per veure si puc trobar algún lloc on em deixin provar la moto sense ser al centre d'una gran ciutat.
Gràcies!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Provar Bonnie

Entrada Autor: Trencaferro » dg. abr. 28, 2013 6:15 pm

Jo la Triumph la vaig comprar a Italomotor de Bcn. Normalment allaà en genen sempre per provar i a sobre el tracte és excel.lent. Si hi estàs interessat i en tenen tot és parlar'ho, però no crec que et posin cap pega i inclús per tot el fi de setmana.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. abr. 28, 2013 7:48 pm

[quote user="Trencaferro" post="234330"]Jo la Triumph la vaig comprar a Italomotor de Bcn. Normalment allaà en genen sempre per provar i a sobre el tracte és excel.lent. Si hi estàs interessat i en tenen tot és parlar'ho, però no crec que et posin cap pega i inclús per tot el fi de setmana.[/quote]

A més des d'aquí és ben fàcil sortir de la ciutat. Agafes el tram ample de la Diagonal i aviat ets fora.

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dg. abr. 28, 2013 8:20 pm

A Reus (Motobike) et solen deixar provar la moto. La meva la vaig provar (no una Bonnie, però si una Triumph), abans de comprarla. Això si, suposo que has de fer veure que estàs interessat en comprarla!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. abr. 29, 2013 9:20 am

[quote user="Xepe71" post="234337"]A Reus (Motobike) et solen deixar provar la moto. La meva la vaig provar (no una Bonnie, però si una Triumph), abans de comprarla. Això si, suposo que has de fer veure que estàs interessat en comprarla![/quote]

Pero consulta-ho abans per asegurar-ten que la tenen per provar

http://www.motobikereus.com/index.php/ca/

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. abr. 29, 2013 2:23 pm

Seguiré "investigant" a veure on puc trobar una moto de prova i on em pot resultar més fàcil i/o convenient...
Ja veig que serà difícil, ja que és un model que no abunda especialment, com les GS 1200 més o menys :b9 :b9
Gràcies per les vostres aportacions, si per casualitat la puc provar, ja us ho faria saber :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. abr. 29, 2013 4:00 pm

La Núria, la meva dona, també estaria interessada, doncs és una moto que li agrada força i que està valorant com a propera adquisició.
sergibuda

they called me an accident

Jonnyb
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 9:56 pm

Entrada Autor: Jonnyb » dl. abr. 29, 2013 4:50 pm

[quote user="GRUM" post="234351"]Seguiré "investigant" a veure on puc trobar una moto de prova i on em pot resultar més fàcil i/o convenient...
Ja veig que serà difícil, ja que és un model que no abunda especialment, com les GS 1200 més o menys :b9 :b9
Gràcies per les vostres aportacions, si per casualitat la puc provar, ja us ho faria saber :okcat[/quote]

Pots provar aquí a veure què: Enllaç

Respon

Torna a “General”