MotoGP
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
MotoGP
El ROSSI es realment un CRACK
No he vist masses carreres de motos a la meva vida ja que sempre he preferit estar rodant amb la moto que sentat al sofa mirant com roden uns altres pero...
Ultimament ha coincidit que he pogut veure dues curses de MotoGP.
Una va ser el GP de Montmelo i l´altre avui i m'hi estic enganxant.
Veure l´Stonner i el Rossi frec a frec es tot un espectacle.
Veure les apurades de frenades del Doctore,els interiors,....
I a sobre guanyant una cursa sortint des del 11e lloc!!
En fi ara entenc pq Rossi es igual la moto que porti, guanya mundials
es un CRACK
No he vist masses carreres de motos a la meva vida ja que sempre he preferit estar rodant amb la moto que sentat al sofa mirant com roden uns altres pero...
Ultimament ha coincidit que he pogut veure dues curses de MotoGP.
Una va ser el GP de Montmelo i l´altre avui i m'hi estic enganxant.
Veure l´Stonner i el Rossi frec a frec es tot un espectacle.
Veure les apurades de frenades del Doctore,els interiors,....
I a sobre guanyant una cursa sortint des del 11e lloc!!
En fi ara entenc pq Rossi es igual la moto que porti, guanya mundials
es un CRACK
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Amb la cursa d'avui ha deixat clar qui és el que mana encara, avui hem vist en Rossi en plenes facultats i fent una carrera de un autèntic número 1, controlant en tot moment i adelantan als altres pilots com si fos una cosa fàcil, i no eren uns pilots qualsevols !!! Hayden, Pedrosa, Stoner .....
Llàstima de que diuen que se li ha acabat la motivació (cosa que avui no semblava) i que es vol dedicar a altres coses.
A més d'esser un gran pilot, es un crack en l'empatia amb les mases, sap transmetre alegria, complicitat, seguretat, cosa que la majoria d'els altre pilots els falta, tots pequen massa de seriositat.
De ser per això que una Universitat li va donar el doctorat en comunicació i ja és El Doctor amb títol i tot.
Vssssssss
007
Llàstima de que diuen que se li ha acabat la motivació (cosa que avui no semblava) i que es vol dedicar a altres coses.
A més d'esser un gran pilot, es un crack en l'empatia amb les mases, sap transmetre alegria, complicitat, seguretat, cosa que la majoria d'els altre pilots els falta, tots pequen massa de seriositat.
De ser per això que una Universitat li va donar el doctorat en comunicació i ja és El Doctor amb títol i tot.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Bravo
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
1.- NOBravo ha escrit:Creieu que Pedrosa arribarà a ser campió a MotoGP? I què en penseu de la "pujada" de Lorenzo a la màxima categoria?
V'ssssssssssss
2.- Emoció, carisma i...mala llet = espectacle (si encara hi ha en Rossi)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Cecitiger
- Presentats
- Entrades: 93
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
M'encanta el Rossi!!!
Fa dos anys el varem veure correr al circuit de Le Mans i a Montmeló, i tan un lloc com l'altre va ser impresionant perquè veure guanyar el meu "ídol", em vaig sentir plena de satisfacció.
Llavors no em perdia cap carrera de Moto GP
Ara prefereixo sortir que quedar-me al sofá de casa
Fa dos anys el varem veure correr al circuit de Le Mans i a Montmeló, i tan un lloc com l'altre va ser impresionant perquè veure guanyar el meu "ídol", em vaig sentir plena de satisfacció.
Llavors no em perdia cap carrera de Moto GP
Ara prefereixo sortir que quedar-me al sofá de casa
Salut i a reveure.

- Bravo
- Presentats
Totalment d'acord amb tú, James. El que passa es que potser a Lorenzo el veig una mica sobrat i també una mica "bocas". Encara que la seva qualitat és indiscutible, també la tenia el Dani Pedrosa i no s'ha menjat ni un "colín" a MotoGP.James_Bond ha escrit:1.- NOBravo ha escrit:Creieu que Pedrosa arribarà a ser campió a MotoGP? I què en penseu de la "pujada" de Lorenzo a la màxima categoria?
V'ssssssssssss
2.- Emoció, carisma i...mala llet = espectacle (si encara hi ha en Rossi)
Vssssssss
007
V'ssssssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
1.- Si. Donem-li un parell d'anys i una bona moto.Bravo ha escrit:Creieu que Pedrosa arribarà a ser campió a MotoGP? I què en penseu de la "pujada" de Lorenzo a la màxima categoria?
V'ssssssssssss
2.- Ojito amb Lorenzo, ojito...fa anys que no veia un pilot tan valent com ell. Bé, si, en Elias també ho era en 250 c.c. Penso que si realment trova el punt a una MotoGP podem tenir un altre futur campió.

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Randy-650 ha escrit:Penso que si realment trova el punt a una MotoGP podem tenir un altre futur campió.
Només li falta això al Lorenzo, serà que no és xulo i prepotent de per si, si a sobre guanya en la categoria reina, ja podem "plegar"... :roll: :roll: :roll:
M'agrada que guanyin els de casa, el que no m'agrada és el paio aquest!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Fins aviat!

- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
carles ha escrit:Bones!!!Randy-650 ha escrit:Penso que si realment trova el punt a una MotoGP podem tenir un altre futur campió.
Només li falta això al Lorenzo, serà que no és xulo i prepotent de per si, si a sobre guanya en la categoria reina, ja podem "plegar"... :roll: :roll: :roll:
M'agrada que guanyin els de casa, el que no m'agrada és el paio aquest!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Fins aviat!
X 2
Adeeeeeeeuuuu
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que agradi o no es una altre cosa.
Jo sols deia que com a pilot el veig molt complert. Serà un xulo i cregut, val. Però si veiéssiu al Dani Pedrosa (viu al meu poble) quedarieu parats amb lo borde que és. I no ho dic jo, ho diu tot el seu poble. I si parlem del seu pare i la seva mare....
Pujar els fums al cap s'en diu. :enfadat
Jo sols deia que com a pilot el veig molt complert. Serà un xulo i cregut, val. Però si veiéssiu al Dani Pedrosa (viu al meu poble) quedarieu parats amb lo borde que és. I no ho dic jo, ho diu tot el seu poble. I si parlem del seu pare i la seva mare....
Pujar els fums al cap s'en diu. :enfadat

- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Contacta:
Com va dir un geni: "A Mick Doohan li agradava guanyar, a en Rossi li agrada anar en moto". Per mi es la gran diferència entre aquest dos grandíssims pilots. M'agradava molt en Doohan però prefereixo a en Rossi. Es complert, tan a dins de la pista com fora. Ningú dona tan joc, espectacle, etc, com ell.
Ja porta els seus anys, es normal que de tan en tan li comenci a faltar la motivació, tot i que aquest any amb l'Stoner li han posat un xic més complicat.
Crec que al final tornarà a guanyar aquest any (si el respecten els pneumàtics, clar.)
Salutti !!
Ja porta els seus anys, es normal que de tan en tan li comenci a faltar la motivació, tot i que aquest any amb l'Stoner li han posat un xic més complicat.
Crec que al final tornarà a guanyar aquest any (si el respecten els pneumàtics, clar.)
Salutti !!
Hola que tal? hola que tal...
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
La meva opinio personal
Jo crec que a Stoner li van fallar els neumatics i per aixo no va arribar mes sol que l'una
Rossi es un pilot excepcional pero tambe te uns molts bons profesionals al darrera
A mi el que em fa por es Pedrosa. La progresio d'un any pel altre es si mes no sorprenent. I com Honda millori i tingui una moto millor que la Yamaha i Ducati s'han acabat les carreres. Aixi dons, que millori si pero nomes per estar lluitant
Salutacions
La meva opinio personal
Jo crec que a Stoner li van fallar els neumatics i per aixo no va arribar mes sol que l'una
Rossi es un pilot excepcional pero tambe te uns molts bons profesionals al darrera
A mi el que em fa por es Pedrosa. La progresio d'un any pel altre es si mes no sorprenent. I com Honda millori i tingui una moto millor que la Yamaha i Ducati s'han acabat les carreres. Aixi dons, que millori si pero nomes per estar lluitant
Salutacions
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Potser si pero.... quant en l'Stoner tirava sol i no el podia seguir, en rossi va avançar a un grapat de pilots i a mitja cursa ja anaven junts i aqui els pneumatics encara els tenien en bones condicions tots dosjordi ha escrit:Hola,
La meva opinio personal
Vols dir que el Pedrosa amb una moto una mica millor estaria mes amunt?jordi ha escrit:A mi el que em fa por es Pedrosa. La progresio d'un any pel altre es si mes no sorprenent. I com Honda millori i tingui una moto millor que la Yamaha i Ducati s'han acabat les carreres. Aixi dons, que millori si pero nomes per estar lluitant
Ex ...moltes coses
- jordi__99
- Presentats
La meva opinio es basa en el que veig i desgraciadament, de tant en tant, haig d'agafar la lupa per culpa dels anuncis
Quan Rossi va agafar a l'Estoner i va surtir les imatges on-board. el neumatic darrera d'Estoner relliscaba bastant, perdia tracció. Suposo que per aixo donava mes gas i d'aqui quedar-se sense benzina a final de cursa. Tambe es va veure que Stoner es un gran frenador perque quan Rossi va intentar passar-ho en apurada de frenada es va passar. Aixo no trau que Rossi fes un adelantament de mestre mes tard.
Per mi, el millor de la cursa van ser les accions de Hayden. Un adelantament per l'exterior que feia temps que no es veia i un altre en apurada de frenada per l'interior creuan la moto. Bestial
Hi han pilots que estan al davant quan tenen una bona moto i altres que tenen la capacitat de portar la moto mes enlla de les seves posibilitats. Pedrosa es un d'aquest al igual que Rossi
Salutacions
Quan Rossi va agafar a l'Estoner i va surtir les imatges on-board. el neumatic darrera d'Estoner relliscaba bastant, perdia tracció. Suposo que per aixo donava mes gas i d'aqui quedar-se sense benzina a final de cursa. Tambe es va veure que Stoner es un gran frenador perque quan Rossi va intentar passar-ho en apurada de frenada es va passar. Aixo no trau que Rossi fes un adelantament de mestre mes tard.
Per mi, el millor de la cursa van ser les accions de Hayden. Un adelantament per l'exterior que feia temps que no es veia i un altre en apurada de frenada per l'interior creuan la moto. Bestial
Hi han pilots que estan al davant quan tenen una bona moto i altres que tenen la capacitat de portar la moto mes enlla de les seves posibilitats. Pedrosa es un d'aquest al igual que Rossi
Salutacions
- Rickyii
- Presentats
- Contacta:
- jordi__99
- Presentats
O quan acaba la cursa i et deixen tirat sense poder escoltar les entrevistes als pilots i a vegades sense poder veure el podium. Per mi, l'unic que es salven en les retransmisions son Alex Criville i Angel Nieto. Els altres tenen molt poca idea, algunes perles:rickyii ha escrit:Es patètic veure les carreres així !! quan falten 3 voltes et posen una tanda d'anuncis.jordi ha escrit:de tant en tant, haig d'agafar la lupa per culpa dels anuncis
:(
Ernest Rivera: que un pilot, per eixemple: Gadea, va fem la goma. Aixo em sembla que ho escoltat en ciclisme
El que esta en boxes, no se com es diu. Situacio Donintong Park, es declara la cursa en mollat i li pregunten a Albert Puig ¿Com esta la pista?
resposta: la pista esta mullada
Salutacions
- Rickyii
- Presentats
- Contacta:
Es que s'en pot fer un llibre !! :lol: :lol:jordi ha escrit: El que esta en boxes, no se com es diu. Situacio Donintong Park, es declara la cursa en mollat i li pregunten a Albert Puig ¿Com esta la pista?
resposta: la pista esta mullada
Salutacions
Totalment d'acord amb que els únics que hi posen sentit comú i 'sabiduria' son l'Angel Nieto i l'Alex Crivillé. Els altres molt malament. Heu vist alguna vegada les retransmissions de la RAI Italiana?? si podeu us baixeu una carrera (per exemple aquesta darrera) per l'emule i veureu quina diferencia..., es com veure una TV Argentina fent futbol.
Salut !!
Hola que tal? hola que tal...